Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Dlaczego kręcą nas galerie

Ponad 1/3 Polaków wybiera zakupy w centrach handlowych jako formę spędzenia wolnego czasu. Lubimy skorzystać z oferty rozrywkowej jaką proponują, chcemy towar dotknąć oraz zasięgnąć porady obsługi sklepu.

Pomimo rosnącej popularności e-commerce (handel elektroniczny) wielu Polaków uwielbia wędrówkę po galeriach handlowych. Amerykańscy badacze uważają, że towary, które można dotknąć, wywołują u klientów większą ochotę na ich zdobycie. Są oni gotowi zapłacić za nie nawet 50 proc. więcej.

Z raportu przygotowanego przez On Board PR Ecco Network wynika, że wyjście do centrum handlowego nie służy jedynie zakupom, ale poszukiwaniu wartości dodanej, której nie zapewniają sklepy online.

36% klientów deklaruje, że przychodzi do galerii także po to, aby skorzystać z oferty rozrywkowej centrum. Dla 26% respondentów jest to miejsce spotkań, a 20% odwiedza je, aby skorzystać z oferty usługowej.

Zdaniem uczestników badania najważniejszymi zaletami robienia zakupów w galerii handlowej, w porównaniu do sklepów internetowych, są: możliwość obejrzenia i dotknięcia produktów (72%) oraz możliwość oceny jakości towaru (54%).

Dla blisko połowy respondentów ważne było także natychmiastowe odebranie zakupów (49%) oraz porównanie różnych produktów (47%).

Niemal co trzecia osoba za zaletę uznała możliwość skorzystania z porady obsługi sklepu oraz łatwość zwrotów lub wymiany towarów. Robienie zakupów ze znajomymi doceniło 27% badanych.

Jako główne zalety robienia zakupów w sklepach internetowych ponad połowa badanych wymieniła: możliwość dostawy produktu bezpośrednio do domu (63%), oszczędność czasu (61%), a także niższą cenę (54%).

Trzech na dziesięciu respondentów wskazało na łatwy dostęp do opinii innych klientów o produkcie, jedna czwarta zaś na możliwość porównania różnych produktów z tej samej kategorii.

O raporcie

Raport pt. „Jak sprostać wyzwaniom? Komunikacja centrów handlowych w dobie walki o klienta” przygotowany został przez On Board PR Ecco Network na podstawie badania opinii publicznej przeprowadzonego przez SW Research na losowo dobranej, reprezentatywnej próbie dorosłych mieszkańców Polski. Zastosowano metodę internetowych standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (CAWI). Próba badawcza miała charakter losowy. Operatem losowania był panel internetowy Swpanel.pl. Do udziału w badaniu zaproszono osoby w wieku od 18 do 72 lat.

Zebrano łącznie 1000 w pełni wypełnionych kwestionariuszy, a dopuszczalny błąd statystyczny w badaniu nie przekraczał 3,2 p.p. dla całej próby.

Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].