Piątek, 23 kwietnia 2021

imieniny: Jerzego, Wojciecha, Adalberta

RSS

Kuba Nagórski opowiedział jak promować biznes w mediach społecznościowych

09.03.2018 09:41 | 0 komentarzy | OQL, ż

Ekspercka wiedza w przystępnej formule. Przedsiębiorcy z Raciborza dowiedzieli się jak wykorzystać media społecznościowe do komunikacji z lokalną społecznością.

Kuba Nagórski opowiedział jak promować biznes w mediach społecznościowych
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Spotkanie z Kubą Nagórskim - specjalistą marketingu, szkoleniowcem i przedsiębiorcą - zorganizowano 8 marca w Pubie Raciborska Piwnica, w ramach działania Raciborskiego Inkubatora Przedsiębiorczości oraz ogólnopolskiej akcji "Czwartkowe Spotkania Special Media". Gość poruszył szereg zagadnień związanych z funkcjonowaniem biznesu w przestrzeni mediów społecznościowychm, mówiąc m.in. o narzędziach wspierających tę formę komunikacji oraz profitach płynących z dobrze zaplanowanej i wdrażanej komunikacji z lokalną społecznością.

W galerii publikujemy zdjęcia ze spotkania z Kubą Nagórskim w Raciborzu. Wśród nich m.in. rysunkowa relacja z wykładu autorstwa raciborzanki Julii Parzonki (ciekawostka, którą warto zobaczyć).


Kuba Nagórski – specjalista od marketingu zintegrowanego, miłośnik social media, szkoleniowiec i mówca. Co-founder i CMO w grupie Spindigital.pro. CEO w agencji kreatywnej kręci sie! Co-founder w Revolve Software House. Business Partner i członek Rady Nadzorczej w Abyss Glass. Publikuje i komentuje w mediach branżowych (m.in. Brief, Nowy Marketing, Wirtualne Media, Press, Sotrender Fanpage Trends). Od 2013 roku koordynuje katowickie Czwartki Social Media. Trzykrotnie nominowany do prestiżowej nagrody branży marketingu i PR – Protony. Laureat Złotego Lauru Umiejętności i Kompetencji przyznanego za wspieranie rozwoju młodej przedsiębiorczości (źródło: przedsiebiorczyraciborz.pl).