Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Dlaczego matka spaliła dziecko?

Warto zastanowić się w jakiej sytuacji życiowej znalazła się kobieta? Czy nie zawinili także inni? W Nowinach Wodzisławskich i Nowinach Raciborskich o dramacie w Gorzycach z szerszej perspektywy.

Kobieta długo ukrywała ciążę. Gdy dziewczynka w domu przyszła na świat spaliła ją w piecu. Twierdzi, że dziecko już nie żyło. O dramacie, do którego doszło w Gorzycach mówi cała Polska. Ludzie wydają brutalne sądy. Dla 35-letniej Magdaleny P. są bezlitośni. Warto jednak zastanowić się, dlaczego do tego doszło? W jakiej sytuacji życiowej znalazła się kobieta? Czy nie zawinili także inni?

Jutro w Nowinach Wodzisławskich i Nowinach Raciborskich

  • rekonstrukcja zdarzeń: co wydarzyło się na Raciborskiej w Gorzycach? Co na to sąsiedzi - współczucie przeważa nad potępieniem.  
  • miejscowy proboszcz: „Zapytałem czy potrzebuje pomocy”
  • Bogdan Małolepszy, lekarz-położnik z wodzisławskiego szpitala: „Nie zna jej żaden z lekarzy, ani położnych naszego szpitala. W rozmowie ze mną (doszło do niej po tragicznym zdarzeniu – przyp. red) kobieta na pytania odpowiadała logicznie”
  • w jaki sposób można oddać dziecko i zrzec się praw rodzicielskich?
  • czarna seria: najpierw Wodzisław, potem Sosnowiec, teraz Gorzyce.

71 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~BOLUS (217.248. * .209) 28.02.2012 20:03
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

TAM BYL I JEJ CHLOP BO ON BYL DOMA IODEBBROL DZIECKO ZE PSZECZKOLA PRZE DYMNOM INO REDACHTOR NIE KASUJ BO TO PROWDA

~s-ylwia @DV (193.136. * .10) 16.02.2012 11:06
oceniono 9 razy
3
Zgłoś

Panie DV.... poraz kolejny zalecam przeczytanie moich postow, raz, dwa razy, trzy razy, byle ze zrozumienien!!! Nie wiem skad Pan te wnioski o historycznej konieczności, Leninie i komunizmmie powyciagał. Widac ze utknoł Pan w tych czasach. I prosze sie nie nie martwic o moj tyłek i moja głowa.. maja sie dobrze, ba.... wrecz rewelacyjnie. :) LOL...

~do poniżej. (83.4. * .58) 15.02.2012 22:06
oceniono 6 razy
2
Zgłoś

a co ty masz zjechane, gacie z lewa na prawo!!! albo "klepeta" jak u dżokeja, że ci przez krok świnia przeleci. Znowu dureń się znalazł, co nie pisze na temat.

~do poniżej. (83.4. * .58) 15.02.2012 21:48
oceniono 9 razy
3
Zgłoś

z matki przeszliście na zadki, może ja też będę brutalny i napiszę - jełopie zrób użytek ze swojego mózgu i nie pisz o czyim tyłku, zajmij się swoim, bo dobiorą ci się do niego robale-owsiki.

~DV @s-ylwia (83.5. * .234) 15.02.2012 21:18
oceniono 10 razy
-2
Zgłoś

Droga farmazony opowiadasz. Jaka historyczna konieczność? Ze XXI wiek i co? I ludzie mają zapomnieć o człowieczeństwie i zachowywać się jak zwierzęta? Sama sobie kobieto wystawiasz świadectwo. A jeśli uważasz, że się ośmieszam to mi to wisi i powiewa. Nie zamierzam się przejmować opinią kobiety, której jedynym argumentem jest historyczna konieczność. Lenin też tak gadał, że komunizm to historyczna konieczność. Wiesz gdzie są dziś jego idee? Podobnie jak wiele innych. Będę brutalnie dosadny - kobieto twój problem polega na tym, że po pierwsze nie wiesz na do czego służy de facto w pierwszej kolejności twój tyłek, a po drugie nie wiesz jak robić użytek z tego co masz w głowie.

~s-ylwia @DV (193.136. * .10) 15.02.2012 20:24
oceniono 8 razy
4
Zgłoś

:) ~gol... to naprawde nie ma znaczenia czy bys sie obejzał czy nie. Co ma znaczenie to to czy ja bym sie obejzała za Toba :) Co wiecej, podejrzewam ze nawet gdybym to zrobila i nawiazała dyskusje, to po pierwszym zamienionym z Toba zdaniu juz bym musiala myslec jak Cie spławic :)) zrozumiałes?

~@gol (80.238. * .20) 15.02.2012 19:06
oceniono 8 razy
6
Zgłoś

odezwał się znawca tematu,Ciebie na pewno żadna mądra kobieta nie zechce!!!!

~gol (88.208. * .124) 15.02.2012 19:04
oceniono 10 razy
-6
Zgłoś

do sylwi ty twardo stapasz po ziemi tak tylko ci sie babo wydaje jestes slaba jak mucha KTO BY CIE CHCIAL nawet jak by mi dali miliony to sie nie obejza za toba

~matka (88.208. * .116) 15.02.2012 18:39
oceniono 7 razy
7
Zgłoś

Jednak coby się nie stało to nie wolno spalić człowieka! Ciąża trwa 9 miesięcy, więc był czas aby przemyśleć wszystko , urodzić w szpitalu, za to sie nie płaci i tam dzieciątko zostawić.

~s-ylwia @DV (193.136. * .10) 15.02.2012 18:27
oceniono 11 razy
-1
Zgłoś

Panie DV.... osmiesza sie Pan! jezeli ma Pan dzieci, to prosze zapytac ich o temat (jezeli rozmawia Pan z dziecmi na takie tematy). Oczywiscie nikt nie kwestionuje prostych zasad (szacunku dla siebie i drugiego czlowieka oraz odpowiedzielnosc), one sa universalne i ponadczasowe. Co do Pana opini na temat wspolzycia, edukacji seksualnej i antykoncepcji, to problem jest w tym, ze to o czym Pan pisze nie dotyczy XXI wieku. Chocby nie wiem jak Pan potepial ten nowoczesny swiat i jego nowe zasady nie zmieni Pan faktu ze czas biegnie do przodu, a wraz z nim nastepuja nieodwracalne zmiany. Nasze dzieci/wnuki raczej napewno podaza nowym tokiem, chyba ze beda wychowane bez telwizji, Interentu i zamkniete pod kluczem. Prosze otworzyc oczy... ten swiat w ktorym sie Pan wychował juz nie jest ten sam. A odpowiadajac na Pana pytanie... nie.. nikt mi nie płaci za wyrazanie opini. Nie jestem feminiska, twardo stapam po swiecie i mam otwarte oczy na jego problemy i na zmiany ktore w nim nastepuja.

~doris, (88.208. * .124) 15.02.2012 18:26
oceniono 5 razy
-1
Zgłoś

babo klupnij sie z twoja edukacja seksualna

~s-ylwia @wera99 (193.136. * .10) 15.02.2012 18:21
oceniono 8 razy
8
Zgłoś

zeby kogos cytowac i wyrazac swoja opinie na temat danej osoby, trzeba najpierw zrozumiec o czym dana osoba pisała. Wiec prosta prosba, poczytaj jeszcze raz albo i dwa (byle ze zrozumieniem) wypowiedzi 'edukacja seksulana' a potem pomysl nad tym co napisałas!

~@wera99 (80.238. * .20) 15.02.2012 18:11
oceniono 10 razy
8
Zgłoś

zanim coś napiszesz pomyśl!!!,jesteś żałosna i jakże wyedukowana w temacie,

~wera99 (88.208. * .124) 15.02.2012 17:38
oceniono 11 razy
-9
Zgłoś

ty edukacja seksualna ty na pewno jestes sama i tak nie lubisz facetów bo facet wylał sie na ciebie bo miał cie dosc i juz jestes sama ponad dwadziescia lat z tego wychodzi ze przed seksem najpierw kalendarz sprawdzalas smieszysz mnie!!! to twojemu facetowi sie odechcialo a kogos chcesz uczyc co ma robic sama pouklada sobie zycie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~der (85.202. * .123) 15.02.2012 17:36
oceniono 7 razy
1
Zgłoś

do ~~DV ~~~~~~~~~co tu piszesz za bzdury sex po ślubie my z żoną wiecej środków antykoncepcyjnych używamy teraz po ślubie niż przed a wiesz dlaczego bo nie stac nas u urzymanie dwójki a co dopiero trójik lub czwórki dzieci,Jeśli polityka pro rodzinna będzie w tym kraju na takim poziomie jak do tej pory to tych sytuacji bedzie więcej. Jestem za tym by w gimnazjach na lekcjach o wychowaniu w życiu w rodzinie rozdawali prezerwatywy a dziewczyny o osiągniecia pełnoletnośći miały darmowe tabletki antykoncepcyjne po konsultacji z lekarzem

~odpowiedź (80.238. * .20) 15.02.2012 17:29
oceniono 7 razy
3
Zgłoś

no właśnie w odpowiedzialnym macierzyństwie co jest równoznaczne z edukacją seksualna i antykoncepcją,nie bedzie takich problemów,

~??????? (88.208. * .116) 15.02.2012 17:26
oceniono 6 razy
0
Zgłoś

A ja się pytam, gdzie w natłoku plemników, jajeczek, stosunków jest człowiek i jego życie jako wartość nadrzędna?

~edukacja seksualna (80.238. * .20) 15.02.2012 17:20
oceniono 13 razy
5
Zgłoś

a jednak edukacja seksualna na poziomie szkolnym i bezpłatna antykoncepcja od tego nie ma odwrotu to tylko kwestia czasu,im szybciej tym lepiej,nikt nie płaci mi za pisanie ,mam taką potrzebe bo problem jak widać jest bardzo duży, dzieki za troskę ale ja mam udane życie osobiste ,żaden mężczyzna mnie nie skrzywdził bo bym mu na to nie pozwoliła.Wypowiadam się w tym temacie gdyż ciąże niechciane mają miejsce w większości własnie w małżeństwie,pewnie nie wiesz,że sa mężowie co piją i bija swoje żony a potem dramat bo niechciana ciąża i kolejne niechciane dziecko,i myśl...trzeba pozbyć się problemu i...morduja dzieci,dzieci w beczkach,dzieci w reklamówkach na śmietniku,dzieci utopione w oczyszczalni scieków itd.więc proszę Cię nie pisz głupot ,że ten problem dot.dzieci,z reguły to sa małżeństwa a kobiety są ofiarami. W tych małżeństwach to kobieta jest ofiarą a facet obrzydliwym samcem,nieodpowiedzialnym potworem,i ma w nosie wszelkie zasady. I jeszcze jedno ...odnosze wrazenie ,że to Ciebie skrzywdziła kobieta ,feministka czy tak jest? nie oczekuję odpowiedzi ,

~DV (83.5. * .234) 15.02.2012 16:58
oceniono 12 razy
-6
Zgłoś

Wyście feministki dawno rozmieniły swoje rozumy na drobne, i w głowach od nadmiaru przestrzeni zdrowo się poprzewracało. Więc po kolei. Obowiązkowa edukacja seksualna w szkole - oczywiście, chyba tylko po to, żeby dzieci jeszcze szybciej w praktyce sprawdzały jak to działa. Wtedy na pewno niechcianych ciąż ubędzie, szczególnie u 13-14 latków. Oczywiście feministki będą miały powód by grzmieć, że aborcja jest potrzeba, że ciemogród. Oczywiście edukacja seksualna jest popierana przez providerów przemysłu aborcyjnego i koncerny produkujące środki antykoncepcyjne. Im obroty przecież rosną. I tu pytanie do s-ylwii i "edukacji seksualnej" - płacą wam za pisanie i propagowanie tych głupot, czy po prostu jesteście tak otumanione, że robicie to za friko? Po drugie. Oczywiście w całej ciągłości faceci są odpowiedzialni za ciąże. Zgadzam się. Bez faceta w tej materii ani rusz. Chociaż feministki pewnie kombinują jakby to zmienić. Na razie jednak bez faceta ciąży nie ma. "edukacjo seksualna" zapomniałaś dodać, ze bez kobiety też. Biedaczko masz chyba złe doświadczenia z facetami. Zmuszali cie do seksu? Zgadzałaś sie? Żeby nie było, facet zmuszający do kobietę do seksu jest gnojem bez dwóch zdań. Ale to nie edukacja seskualna zrobi z niego człowieka. Wy chcecie gasić pożar benzyną. Problemów z niechcianymi ciążami nie będzie, jeśli ludzie będą się trzymać prostych zasad. Może i średniowiecznych, jak to lubicie nazywać, ale o niebo lepszych niż to co proponujecie. Po pierwsze trza szanować siebie i drugiego i nie traktować go jak kibla, albo wibratora. Po drugie myśleć i mieć poczucie odpowiedzialności. Ja wiem, że w świecie "róbta co chceta" odpowiedzialność to niemodne słowo. Ale przez jej brak bierze się kupa problemów. Po trzecie seks po ślubie z żoną lub mężem. Wiem niemodne. Ale przynoszące znacznie mniej problemów.

~edukacja seksualna (80.238. * .20) 15.02.2012 16:41
oceniono 9 razy
3
Zgłoś

zgadzam się z Sylwią, edukacja seksualna jako przedmiot obowiązkowy w szkole,i bezpłatna antykoncepcja, tego w naszym kraju brakuje ,dlatego mamy dramaty rodzinne,ludzie nie radza sobie bo nie posiadają odpowiedniej wiedzy o życiu seksualnym człowieka,ale jak nie trudno zauważyc, w tym trudnym temacie najwiecej do powiedzenia mają mężczyźni,jacy znawcy problemu tutaj sie odzywają,gdyby mieli odpowiednią wiedzę seksualną to nie byłoby tylu niechcianych ciąż, a co za tym kolejnych niechcianych dzieci, bo niby oni sa odpowiedzialni a jakże ,wypowiadają się,ze seks jest niepotrzebny , hipokryci,działać ,czytaj współżyć potrafią, ale odpowiedzialność za ewentualną ciążę przerzucają na kobiety,dzieci nie biorą się z powietrza panowie, to Wy jesteście sprawcami ciąży ,nieodpowiedzialnymi samcami,mam nadzieję,ze już niedługo kobiety wezmą sprawy w swoje odpowiedzialne ręce i poprawią los wszystkich kobiet w tym kraju.

~s-ylwia (193.136. * .10) 15.02.2012 16:19
oceniono 4 razy
0
Zgłoś

a kto powiedział ze zacofana? Napisałam tylko ze Magda i jej maz maja niewystarczajaca wiedze seksualna... A wiedza seksualna to nie tylko jak sie zabezpieczac czy w jakich pozycjach najlepiej. To przede wszystkim umiejetnosc swiadomego działania i decydowania o potomstwe i powiekszaniu rodziny. Na swiat powinny przychodzic tylko dzieci chciane i kochane, bo wtedy to sa dzieci szczesliwe.

~do poprzednika (88.208. * .116) 15.02.2012 15:02
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

Magda ma 35 lat, czytać umie, więc dlaczego zacofana?

~s-ylwia (193.136. * .10) 15.02.2012 13:42
oceniono 7 razy
1
Zgłoś

no i tak to wlasnie jest, w panstwie dewotow i osob nie dostrzegajacych potrzeby zmian, zacofanych i nietolerancyjnych trudno wprowadzac zmiany. Jeden z drugim sie kłoci i obraza nawzajem, zaprzecza sie faktom, argumentuje sie przestarzałymi wartosciami. Co tu wiecej mowic... swiat sie zmienia, to jest nieuniknione, a my musimy sie dostosowac. Gdyby Magda i jej maz mieli wystarczajaca wiedze seksulna, nie doszło by tragedii o ktorej mowa powyzej.
Kontrola narodzin poprzez edukacje seksualna i bezpłatna antykoncepcje powinna byc obowiazkowa a rodzice powinni byc odpowiedzialni za egzekwowanie tej wiedzy od najmłodszych lat. Az trudno uwierzyc ze to sie kwestionuje.

~do@DV (88.208. * .116) 15.02.2012 12:25
oceniono 6 razy
2
Zgłoś

Gdyby tak pojmować życie intymne, to nie potrzebna instytucja małżeństwa, tylko domy uciech, jesteśmy ludźmi, więc nie żyjemy popędami, a wartościami, jedną z nich jest miłość, ale to dla takich jak @DV za trudne

~czytelnik1 (80.238. * .20) 15.02.2012 12:25
oceniono 6 razy
0
Zgłoś

a ja polecam "Piekło Kobiet",

~czytelnik2 (88.208. * .116) 15.02.2012 12:20
oceniono 6 razy
4
Zgłoś

Poziom wypowiedzi świadczy o braku wychowania i braku argumentów, a jak wyglądało średniowiecze to polecam "Imię róży"

~do@DV (88.208. * .116) 15.02.2012 12:17
oceniono 7 razy
1
Zgłoś

Tym się różnimy od zwierząt, że mamy wolną wolę, czyli panujemy nad swoimi popędami, a nie kierujemy sie "chucią"

~@DV (80.238. * .20) 15.02.2012 12:17
oceniono 6 razy
-2
Zgłoś

a TY to najwięcej wiesz o seksie,to widać w Twoich komentarzach,o Twoim intelekcie nie bedę się wypowiadać bo...go nie masz,poglady rodem z sredniowiecza,no cóż,za późno się urodziłeś,

~DV do @DV (83.5. * .234) 15.02.2012 12:05
oceniono 5 razy
1
Zgłoś

Ty naprawdę jesteś nieuk. Po pierwsze najwyraźniej nie znasz koncepcji państwa demokratycznego. Nie bardzo rozumiem co ma demokracja wspólnego z bezpłatną antykoncepcją? Aha, że niby mniejszość ma narzucać swoją wolę większości. No tak geje, lesbijki, feministki, lewaki ćwiczą to na co dzień. Po drugie, dlaczego odsyłasz mnie do średniowiecza? Tam myślisz wstrzymywali się z seksem bo wiedzieli kiedy są dni płodne a kiedy nie? No no. Brawurowa koncepcja. Myślę, że wiele mówi o Twoim intelekcie.

~do@DV (88.208. * .116) 15.02.2012 11:41
oceniono 6 razy
6
Zgłoś

demokracja to głos ludu, tak, że trzeba pytać

~do poprzednika (88.208. * .116) 15.02.2012 11:38
oceniono 6 razy
4
Zgłoś

no właśnie, oto przykład dowolności , ludzi wyzwolonych, tylko z czego, wydaje się , ze z człowieczeństwa

~@DV (80.238. * .20) 15.02.2012 11:36
oceniono 8 razy
-2
Zgłoś

żyjemy w państwie demokratycznym i na szczęście nikt nie bedzie się Ciebie pytał czy wyrażasz zgodę na bezpłatną antykoncepcję,a z Twoimi pogladami to do średniowiecza,tam byłoby miejsce dla takich jak Ty,

~ad vocem (88.208. * .116) 15.02.2012 11:34
oceniono 6 razy
2
Zgłoś

Tak to już jest, gdy ludzie mylą dana nam wolność, jako istotom rozumnym z dowolnością, zgadzam się z DV.

~DV (83.5. * .234) 15.02.2012 11:30
oceniono 7 razy
3
Zgłoś

I co, jak argumentów brak to zaczynamy obrażać? Jesteś modelowym przykładem leminga z wypranym mózgiem, skoro już sięgamy po epitety. Seks jest naturalną potrzebą, owszem, dla prokreacji. Seks odpowiedzialny jest darem jednego kobiety dla mężczyzny i na odwrót. Jak się go traktuje jak zwykłą potrzebą, nie przymierzając podobną do robienia kupy to wtedy nie dziwmy się, że mamy coraz więcej przykładów zaspokajania tej potrzeby - na dzieciach, na gwałconych kobietach.
Jeszcze raz proszę jeden konkretny argument za tym, że ja mam dopłacać do tego że tobie się chce na każdym kroku seksić, jak nie przymierzając psu za rogiem?

~@DV (80.238. * .20) 15.02.2012 10:10
oceniono 8 razy
0
Zgłoś

seks jest naturalna potrzebą człowieka ,to do twojej wiadomości , jak nie posiadasz odpowiedniej wiedzy to nie pisz głupot bo... osmieszasz się, jesteś eunuchem?, no to masz problem, ale za to nie potrzebujesz seksu,taka Twoja uroda,TAK dla bezpłatnej antykoncepcji!!!!!!!!!!!

~DV (83.5. * .150) 15.02.2012 07:42
oceniono 9 razy
5
Zgłoś

To że coś już jest płacone niepotrzebnie z podatków, nie oznacza, że kolejny wymysł ma w postaci bezpłatnej antykoncepcji ma również być realizowny z moich podatków. I nie wciskaj mi kitu, że seks jest potrzebą fizjplogiczną. Kupy ani sikania owszem nie powstrzymasz, najeść i napić się też musisz. Ale wstrzymać się z seksem, przez kilka dni każdy człowiek może i potrafi. Chyba że się naczyta "nowoczesnych" podręczników, pisanych przez feministki, współpracujące z koncernami farmaceutycznymi, i jednocześnie produkującymi przyrządy do usuwania ciąży.

~Asterix1600 (87.101. * .81) 15.02.2012 00:36
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

http://www.onet.tv/maria-czubaszek-w-radiu-zet,11296874,1,klip.html#

~s-ylwia (95.92. * .219) 14.02.2012 23:37
oceniono 10 razy
-2
Zgłoś

:) no wlasnie... czas zajrzec w nowoczesne podreczniki a nie te zza czasow komunizmu. Seks jest potrzeba fizjoligiczna... jestem w 100% swiadoma o czym pisze, nawet zasewuje referencja - piramida Maslowa, postway ekonomi (http://pl.wikipedia.org/wiki/Hierarchia_potrzeb). Szkołe skonczyłam juz dawno, nauczyła mnie byc otwartym na swiat!!!

A dlaczego z podatkow ma to byc płacone, chociazby dlatego ze to realna potrzeba. Z naszych podatkow jest placone wiele innych niepotrzebnych rzeczy i jakos nie wspomina sie o tym.. przykład: drogie kampanie wyborcze, przeplacane wydaki na podroze słozbowe urzednikow panstwowych czy chociazby gaże urzędników.

~DV (83.5. * .150) 14.02.2012 23:12
oceniono 7 razy
1
Zgłoś

Slogany. Jeszcze raz proszę wytłumacz mi dlaczego z podatków płaconych także przeze mnie ma być opłacana antykoncepcja na Twoje rozpasanie seksualne, zwane potrzebą fizjologiczną. Zresztą do szkoły marsz uczyć się co to potrzeba fizjologiczna.

~s-ylwia (95.92. * .219) 14.02.2012 23:02
oceniono 8 razy
0
Zgłoś

oczywiscie ze antykoncepcja jest najlepsza forma regulacji narodzin!!! Seks jest potrzeba fizjologiczna, a nowoczesnosc to cos nieuniknionego, wiec lepiej sie dostosowac do nowoczesnosci niz tkwic w przestarzałych zabobonach i przekonaniach! edukacja seksualna i bezpłatna antykoncepcja... to so prawdziwe, realne sposoby regulacji narodzin, powtrzymywanie sie od seksu.. to fikcja, pobozne zyczenia ktore NIGDY nie skutkuja!!!