Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Obudzić Wodzisław - Adam Gawęda rozpoczyna kampanię wyborczą

Dziś Adam Gawęda, kandydat na prezydenta Wodzisławia Śląskiego z ramienia Prawa i Sprawiedliwości oraz Zjednoczonej Prawicy rozpoczął kampanię wyborczą. Jego hasłem wyborczym jest "Liczy się Wodzisław".

Obudzić Wodzisław - Adam Gawęda rozpoczyna kampanię wyborczą

Spotkanie inaugurujące kampanię odbyło się w Restauracji Janeta. W jego trakcie kandydat podpisał tzw. kontrakt z mieszkańcami, czyli zestaw 12 zagadnień, które zamierza realizować jako prezydent, i z których wyborcy mieliby go rozliczyć.
Adam Gawęda powiedział m.in. że zamierza doprowadzić do powstania komunikacji autobusowej integrującej Wodzisław z ościennymi miastami i gminami. - Niedopuszczalne jest, aby mieszkaniec np. Pszowa musiał kupić jeden bilet, potem kolejny - mówił Adam Gawęda. Jego zdaniem Wodzisław Śląski jako stolica powiatu nie może się odcinać i myśleć tylko o sobie. Zapytaliśmy kandydata, czy to oznacza powrót do MZK, z którego Wodzisław występował kierując się z jednej strony dbaniem o interesy swoich mieszkańców jak i szukaniem oszczędności. - Nie wykluczam powrotu do MZK - odparł kandydat.
Chciałby "wyrwać" Wodzisław z odrętwienia. - Proszę iść o godz. 20.00 na rynek w Rybniku. A co się dzieje u nas o godz. 17.00 - 18.00?
Adam Gawęda zapowiada również m.in. wsparcie przedsiębiorców poprzez pomoc organizacyjno-prawną i księgową, postawienie na dzielnice, bo jak twierdzi, dziś dzielnice czują się jak przedmioty, a nie podmioty. - Wiem o czym mówię zapowiadając wsparcie przedsiębiorców. Z małżonką prowadzimy od ponad 20 lat zakład i wiemy, jakie z tym wiążą się obciążenia.
Adam Gawęda planuje powołanie banku miejskiego, czyli instrumentu służącego oddłużeniu miasta czy stworzenie centrum handlowego dla lokalnych przedsiębiorców.
Wśród zagadnień nie ma ani słowa o sporcie. Zapytany o propozycje dla środowiska sportowego Adam Gawęda przyznał, że nie ma jeszcze gotowych rozwiązań. Zapowiedział jednak, że każda sekcja szkoląca młodzież ma szansę na pieniądze. Jego zdaniem przy braku Odry Wodzisław trzeba szukać też sposobu zagospodarowania stadionu, na którego infrastrukturę poszło sporo miejskich pieniędzy.
Adam Gawęda kandyduje również do Sejmiku Śląskiego. Ponieważ nie można sprawować tego mandatu i jednocześnie być prezydentem, zamierza zrezygnować z sejmiku w przypadku podwójnego powodzenia w wyborach.
Dodajmy, że na 21 października konferencję rozpoczynającą kampanię zapowiedział Mieczysław Kieca.

Dziś też ujawnił się kandydat Kongresu Nowej Prawicy Janusza Korwin Mikke - Mateusz Kania.

Więcej w najbliższym wydaniu Nowin Wodzisławskich.

Ludzie

Adam Gawęda

były poseł i senator

Mieczysław Kieca

Prezydent Wodzisławia Śl.

307 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
elektryk 07.11.2014 12:56
oceniono 12 razy
12
Zgłoś

Widziałem debatę, p. Kiecy nerwy puściły, chwytał się śmiesznych tanich sztuczek. Uważam że najlepsze sformułowanie o p. Kiecy - Toniemy. Aha. Szkoda że p. Kieca co innego mówi na debacie a co innego na radzie miasta. Ja bym na miejscu radnych pociągnął ją za to.

Jankiel 07.11.2014 12:03
oceniono 11 razy
5
Zgłoś

Moim zdaniem zdecydowanie najlepiej w debacie wypadł Kania potem długo nic i Gawęda i później aktualny prezydent, zgadzam się z komentarzami, że to pierwsza porażka obecnego prezydenta. Fatalnie zachowywali się zwolennicy pana prezydenta, buczenie i zagłuszanie innych było bardzo nie na miejscu. Tym bardziej to dziwne , że promują się jako osoby kompetentne i światłe a jacy są słyszeli i widzieli obecni na debacie

jerzy14 07.11.2014 11:49
oceniono 7 razy
-3
Zgłoś

Rację mają, ci, którzy po wczorajszej debacie uważają, że na objęcie prezydentury Wodzisławia zasługuje Pan Mateusz Kania. Zaprezentował się jako poważny i odpowiedzialny młody mężczyzna. A oprócz tego niezbędna jest wymiana radnych miejskich i powiatowych. Głosujcie na ludzi z KNP.

Oberwator_R 07.11.2014 11:48
oceniono 6 razy
6
Zgłoś

@mhl999 też jestem za tym by nie wiązać samorządu z polityką. Przynajmniej tu powinny się liczyć pomysły na Miasto a nie polityczne poparcie. Niestety niechlubnym prekursorem upolitycznienia wyborów prezydenckich w Wodzisławiu jest właśnie Kieca. Szkoda, bo ocena apolitycznych kandydatów bywa bardziej obiektywna. Skoro już jednak te związki polityczne istnieją to nie oceniajmy kandydatów przez pryzmat poglądów i zachowań Tuska, Kaczyńskiego czy JKM., tylko programów samych kandydatów.

Oberwator_R 07.11.2014 11:07
oceniono 7 razy
7
Zgłoś

@czytelniknowin 8 lat temu kandydatem na Prezydenta Wodzisławia był młody człowiek, który jak dobrze pamiętam wiedział wtedy znacznie mniej na temat "samorządów, procesów przetargowych, działalności tego miasta" niż dzisiaj wie na ten temat Kania. Wtedy ten młody człowiek wygrał wybory. Cztery lata temu obnosił się swoimi związkami z PO i do dzisiaj, jakkolwiek by tego nie tuszował jest z tą partią silnie związany, a mnie n.p. program PO (ten dzisiejszy nijak sie nie mający do tego sprzed 8 lat - tamtego PO nie zrealizowało i już nigdy tego nie zrobi) kompletnie nie odpowiada. Poza tym nie widzę logiki w pana rozumowaniu Skoro nie popiera pan PO i PiS, to skąd ten wybór Kieca lub Gawęda?.

mhl999 07.11.2014 10:58
oceniono 12 razy
-10
Zgłoś

prawda jest taka, że wszyscy kandydaci są uwikłani politycznie i w jakiś sposób przyspawania do partii zatem nie powinno brać się tego pod uwagę. liczą się ich programy i wiedza nt miasta, a w tych po prostu wygrywają kania z kiecą - gawęda jest po prostu tłem. mimo wszystko dla niego jest to korzystna sytuacja bo gdyby miało dojść do drugiej tury. @czytalniknowin - wynika z tego, że nie rozmawiałeś z kanią ;)

czytelniknowin 07.11.2014 10:51
oceniono 12 razy
-8
Zgłoś

Do bmr-biker. Szanowny Panie - powiedz kiedy chcesz wylatywać do Australii, a osobiście kupię Ci ten bilet! Ja na OSZOŁOMÓW z KNP nie głosuję. PO i PIS-u też nie popieram,a z trojga złego na pewno wybiorę kandydata z dwójki Gawęda - Kieca. Tak na marginesie - trochę przypomina mi się historia III rzeszy i pęd do władzy Hitlera. Wtedy też jego hasła zdobywały wielką popularność i zwolenników zmian, ale całe szczęście te czasy minęły i społeczeństwo wyciągnęło z tego wnioski. Przy czym OSZOŁOMÓW nadal nie brakuje i właśnie tacy będą popierać KNP. Tyle w temacie.

czytelniknowin 07.11.2014 10:40
oceniono 12 razy
-10
Zgłoś

Do Oberwator_R. Szanowny Panie, to dlaczego ów p. Kania nie startuje jako niezależny kandydat !!! Wtedy byłoby wszystko jasne i to co pan pisze jak najbardziej zrozumiałe. Niestety KNP ma swój program, swojego guru, a p. Kania podpina się pod tę partię. Miałem przyjemność rozmowy z kilkoma osobami z tego ugrupowania i znów podnoszę słowo NIESTETY ich motto oraz działania sprowadzają się jak opisałem w moim poprzednim wpisie. Chciałbym napisać, że p. Kania stanowi wyjątek, ale tak nie jest. Już nie wspomnę o braku jakiejkolwiek wiedzy p. Kanii na temat samorządów, procesów przetargowych, działalności tego miasta, ...

Konto_usunięte 07.11.2014 10:38
oceniono 8 razy
6
Zgłoś

@czytelniknowin "Trochę o Kanii - więc mam pytanie do wszystkich, jak można głosować na ludzi którzy startują z list partii, która przeforsowała pracę do "śmierci". " Piszesz o Kiecy i PO przecież.

bmr-biker 07.11.2014 10:27
oceniono 7 razy
7
Zgłoś

@czytelniknowin - proszę! Wyłączcie TVN i inne propagandowe media! Poczytajcie u źródła jakie są założenia programowe Kongresu Nowej Prawicy! Prowadzę dwie firmy, działam na terenie Wodzisławia i jeśli KNP nie przejmie w końcu władzy po PO/PIS i innych, to wylatuję do Australii. Angielski znam i tam z biznesem będzie mi o wiele łatwiej! Głosuję we wszystkich wyborach na KNP! Ludzie opamiętajcie się, bo zadłużanie miast, gmin, państwa - to zadłużanie WAS WSZYSTKICH! Młodzi, przedsiębiorczy już stąd uciekają, bo opłat jest tyle, że nie opłaca się pracować. Nie będzie lepiej, jeśli nie zmienimy w końcu ludzi przy korytach i nie obniżymy podatków! Głosuję na Pana Kanię!

Oberwator_R 07.11.2014 09:46
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

@czytelniknowin Ale to nie Korwin startuje na Prezydenta. Ja nie zarzucam Kiecy że przewodniczący partii do której on należy czyli Tusk notorycznie oszukiwał wyborców obiecując od lat n.p. zmniejszenie podatków i ograniczenie biurokracji. Zresztą Kania oświadczył że nie jest "korwinistą" a jego guru to Michalkiewicz. Sam jestem zadania że publicystyczne fajerwerki Korwina przekręcane w dodatku przez media przynoszą dużo szkody Prawicy. Dalej jednak twierdzę że należy oceniać Kanię na podstawie JEGO pomysłów na miasto a nie obiegowych medialnych opinii o pogląd JKM.

czytelniknowin 07.11.2014 09:30
oceniono 9 razy
-7
Zgłoś

Trochę o Kanii - więc mam pytanie do wszystkich, jak można głosować na ludzi którzy startują z list partii, która przeforsowała pracę do "śmierci". Jak można kandydować z list partii, którego obecny szef wyzywa kobiety, tak w skrócie "hulaj dusza piekła nie ma". Tak na marginesie: mama była dyrektorka LO w Herbercie, brat jest księdzem, tata nauczyciel. A szef tego kolesia między innymi ma taki pogląd "Korwin-Mikke o gwałtach: Kobiety udają, że stawiają opór i to jest normalne ...". O ludziach starszych i inwalidach - w skrócie: nie powinni istnieć !!! Reasumując - zawsze znajdzie się jakiś IDIOTA, który będzie popierał takiego oszołoma.

mhl999 07.11.2014 08:46
oceniono 8 razy
-4
Zgłoś

pozwolę sobie na prowokację http://i.imgur.com/pH2qzNr.jpg ;-) @Oberwator_R - co do Kani masz rację. To ciekawa kandydatura, szybko wyciągający wnioski. Kieca rzeczywiście w lekkim stresie, przy Kani stracił polot. Gawęda bez komentarza - po prostu brak wiedzy. Najciekawsze pytanie jakie zadał to o jary, bo to rzeczywiście może być spory problem dla przyszłego prezydenta i to bez względu na to kto nim zostanie :-)

Oberwator_R 07.11.2014 08:28
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

Jestem zbudowany przygotowaniem, opanowaniem i przede wszystkim pomysłami na Miasto P.Kani. Przed debatą myślałem że będzie on stanowił tło dla Kiecy i Gawędy, a tu się okazało, że wypadł najlepiej. Słusznie Kieca się go chyba bardziej boi niż Gawędy, stąd jego pomysł by nie zadawać Kani żadnych pytań, bo dałoby to sposobność Kani do lepszego zaprezentowania się. Żenujący był atak "paniusi w czerwonym" która z dużym wysiłkiem czytała z kartki pytanie do Kani mające go zdyskredytować w związku z poglądami JKM. Dawno nie widziałem tak bladego oblicza naszego Prezydenta i sztucznego uśmiechu. Wygląda mi to na drugą turę a tam może być bardzo ciekawie. Jednak żeby do niej doszło to Gawęda i Kania powinni unikać wzajemnego atakowania się, wtedy jeden z nich ma duże szanse na pokonanie Kiecy właśnie w drugiej turze.

jozinzbazin 07.11.2014 07:28
oceniono 7 razy
7
Zgłoś

zdecydowanie Kania ,Gawęda, Kieca

jatutylkosprzątam 07.11.2014 00:46
oceniono 6 razy
6
Zgłoś

Mnie najbardziej przekonało wejście do WCK, to są inwestycje jak się patrzy. I nieczynna toaleta.

mhl999 07.11.2014 00:34
oceniono 10 razy
-6
Zgłoś

mylisz kolejność wg mnie Kania - Kieca - Gawęda

jozinzbazin 06.11.2014 22:52
oceniono 7 razy
5
Zgłoś

to przykre ale najlepiej w debacie moim zdaniem wypadł Kania potem Gawęda a najgorzej obecny prezydent a powinno być odwrotnie

Dr_Svevo 06.11.2014 16:30
oceniono 20 razy
-10
Zgłoś

Do Gawędy nic nie mam ale jego program jest tak banalny jak pogoda za oknem.

Objektywny 06.11.2014 15:38
oceniono 11 razy
11
Zgłoś

Do poniżej .....8 lat rządów już teraz możesz ocenić chyba żeś głuchy i ślepy był ,masz do rozeznania 2 warianty czy nie można zrobić lepiej i więcej ,bo uważam że czegoś jeżeli nie można było zrobić w 8 lat to perspektywy zrobienia tego w 4 lata nie bardzo widzę realnie, dla mnie pan prezydent nie jest już kandydatem wiarygodnym o czym przekonał mnie po dwóch kadencjach czyli co zrobił a czego nie zrobił przez okres długich 8 lat !!!!!.

jatutylkosprzątam 06.11.2014 15:16
oceniono 4 razy
0
Zgłoś

Nie tylko debata pokaże. Trzeba kierować się faktami przede wszystkim. Debata jest ważna, ale nie powinna decydować. Nie można skreślać 8 lat rządów dwiema godzinami gadania, albo 4 lat posłowania, albo pracy w firmie jak u najmłodszego kandydata. Pytajmy, rozliczajmy, patrzmy władze na ręce.:) Po to nam internet dali:)

mhl999 06.11.2014 13:00
oceniono 7 razy
3
Zgłoś

17:30 WCK

bystrzak 06.11.2014 12:55
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

O której dokładnie ta debata no i gdzie ?

mhl999 06.11.2014 12:37
oceniono 9 razy
-9
Zgłoś

@PitoWilson - już pisałem mnie tam ryba kto wygra byle to nie był gawęda, bo ten człowiek nie potrafi rozmawiać - przynajmniej takie są moje osobiste doświadczenia :) oczernianie? przecież to tylko pokazanie jak słowny bywa gawęda - od polityka trzeba wymagać więcej. od 2006 roku słyszę, że mam obiecany stołek w UM - jakoś bez efektu ;) zresztą poczekaj parę godzin to zobaczysz jaka głupota kiecy i urzędu wyjdzie na wierzch :-D

PitoWilson 06.11.2014 11:40
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Anikaaa ja również.Pozdrawiam ;-)

Anikaa 06.11.2014 11:32
oceniono 6 razy
6
Zgłoś

Czekam z niecierpliwością na dzisiejszą debatę! To ona pokaże kto tak na prawdę zasługuje na nasze głosy

PitoWilson 06.11.2014 11:02
oceniono 7 razy
7
Zgłoś

Dajcie już spokój Panu Gawędzie,to jest porządny facet,na którego można liczyć,ci co go znają to o tym bardzo dobrze wiedzą a ci co go nie znają (mhl999) to nie powinni go tu oczerniać i opluwać,bo to budzi niesmak u społeczeństwa.Ty za wszelką cenę chcesz by wygrał Kieca mhl999,walczysz o niego jakbyś miał stołek w UM obiecany i ciepły etacik,no a ludzie takich młotów jak ty zwyczajnie nie trawią i twoje zapędy mogą mieć odwrotne skutki...Przekonamy się.Dlatego zachęcam wszystkich Wodzisławian do udziału w wyborach,pokażmy,że jest nas więcej niż w urzędach i lokalnych szmatławcach :-)

elektryk 06.11.2014 09:03
oceniono 9 razy
9
Zgłoś

wojtki wszystkich krajów łączcie się w programowanej nienawiści do Gawędy

mhl999 06.11.2014 08:56
oceniono 8 razy
-8
Zgłoś

nie śledzę wszystkich inwestycji, mogę wypowiedzieć się jedynie w temacie placu zabaw , bo temat jest mi najbardziej znany, a który to połatano i uważa się sprawę za zamkniętą. o reszcie niech wypowiedzą się oponenci kiecy, byle mądrze bo znając życie będą walić na chybił trafił bez zweryfikowania sprawy ;)

jatutylkosprzątam 06.11.2014 02:52
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

mhl fakt - wystarczy sobie zobaczyć na bip jak powstawała koncepcja remontu wejścia do wck. Rzeczywiście mamy na co pieniądze wydawać. W siwzie jest napisane 8 miesięcy. Biuletyn zamówień publicznych daje informacje o terminie udzielenia zamówienia na dzień chyba 22 stycznia. termin minął już ponad miesiąc temu. Przy remoncie urzędu też jest obsuwa. Na miły Bóg, przy której miejskiej inwestycji ich nie ma?

mhl999 06.11.2014 01:00
oceniono 5 razy
-3
Zgłoś

@Ewelinak - trochę się zagalopowałaś, Gawęda nie jest posłem od niecałej kadencji, zatem owszem jest to exposeł ale trudno zgodzić się z pojęciem dawno. Poniósł koszt swoich roszad politycznych ale wniosków nie wyciągnął, teraz ma ochotę na 2 stołki jednocześnie. ciekaw jestem co powie tym, którzy zagłosują na niego co sejmiku. Dla mnie to zwykły kant, asekuranctwo i cwaniactwo polityczne, zabieranie głosu ludziom, którzy naprawdę chcą działać.

mhl999 06.11.2014 00:49
oceniono 5 razy
-5
Zgłoś

@Anikaa - sama sobie poniekąd odpowiedziałaś, bo w pierwotnej wersji sama nie podajesz definicji zatem nie dziw się, że dostosowuję się do twojego poziomu. W przyszłości postaraj się bardziej to może i dostaniesz szerszą wypowiedź - może słownikowa definicja ci coś podpowie czym jest szacunek :)
@jatutylkosprzątam - możemy przedyskutować wszystkie programy, ale obawiam się, że najbardziej można dowalić się do programów gawędy i kani, bo program kiecy jest nijaki bez wiedzy z konferencji, którą miał 21.10. co do potknięć kiecy to masz jeszcze jedną - wck - gdzie odbędzie się debata, nie dość, że dużo drożej to jeszcze nie w terminie. czasowa obsuwa niewielka, ale kwota szokująca :) gdyby opozycjoniści kiecy byli nieco mądrzejsi to przetrzepaliby wydatki przede wszystkim w promocji. przy radykalnym podejściu kani do wydatków to z pewnością spora kwota by została w budżecie. osobiście mam tylko nadzieję, że gazeta wodzisławska zostanie zlikwidowana bo to co kieca z niej zrobił (choć formalnie to nie on) jest wynikiem wołania o pomstę do nieba. gawęda choć ma parcie na szkło, pojawiając się na wielu drogach bez wymaganych zgód to jednak kieca i spółka z dystrybucją gazety do domów to całkowita porażka. oczywiście zawartość to same sukcesy jakby problemów nie było, bo wodzisław to kraina mlekiem i miodem płynąca ;)

mhl999 06.11.2014 00:49
oceniono 5 razy
-5
Zgłoś

@Anikaa - sama sobie poniekąd odpowiedziałaś, bo w pierwotnej wersji sama nie podajesz definicji zatem nie dziw się, że dostosowuję się do twojego poziomu. W przyszłości postaraj się bardziej to może i dostaniesz szerszą wypowiedź - może słownikowa definicja ci coś podpowie czym jest szacunek :)
@jatutylkosprzątam - możemy przedyskutować wszystkie programy, ale obawiam się, że najbardziej można dowalić się do programów gawędy i kani, bo program kiecy jest nijaki bez wiedzy z konferencji, którą miał 21.10. co do potknięć kiecy to masz jeszcze jedną - wck - gdzie odbędzie się debata, nie dość, że dużo drożej to jeszcze nie w terminie. czasowa obsuwa niewielka, ale kwota szokująca :) gdyby opozycjoniści kiecy byli nieco mądrzejsi to przetrzepaliby wydatki przede wszystkim w promocji. przy radykalnym podejściu kani do wydatków to z pewnością spora kwota by została w budżecie. osobiście mam tylko nadzieję, że gazeta wodzisławska zostanie zlikwidowana bo to co kieca z niej zrobił (choć formalnie to nie on) jest wynikiem wołania o pomstę do nieba. gawęda choć ma parcie na szkło, pojawiając się na wielu drogach bez wymaganych zgód to jednak kieca i spółka z dystrybucją gazety do domów to całkowita porażka. oczywiście zawartość to same sukcesy jakby problemów nie było, bo wodzisław to kraina mlekiem i miodem płynąca ;)

zibi1 06.11.2014 00:23
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

tu taka dyskusja a kaj je koło?

Ewelinak 05.11.2014 20:46
oceniono 11 razy
-11
Zgłoś

Przypominam, że pan Gawęda nie jest posłem już od dawna. W Polsce grzecznościowo tytułuje się tylko byłych premierów i prezydentów państwa. Obecnie kandyduje do sejmiku i w Wodzisławiu.

idla 05.11.2014 20:18
oceniono 6 razy
6
Zgłoś

mhl 999 to trol SNW

idla 05.11.2014 20:17
oceniono 7 razy
7
Zgłoś

mhl999 SNW to nic innego tylko ukryte PO i inne farbowane lisy

elektryk 05.11.2014 20:04
oceniono 7 razy
7
Zgłoś

ooo, widzę że jak się dotknie muchę plujkę nawet z imienia tylko to bana na wpis dają. Ciekawe że MHL pluje jadem a jak się go puknie leciuśko z z imienia już redaktor blokadę zakłada.

elektryk 05.11.2014 19:37
oceniono 1 raz
1

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia danych osobowych

jatutylkosprzątam 05.11.2014 19:31

Ja mam pytanie - czy przedmiotem tej dyskusji jest inteligencja mhla, czy różnice między predyspozycjami wszystkich trzech kandydatów. Ja czekam na debatę:))))) Zwłaszcza na spowiedź prezydenta dotyczącą wszystkich planowanych i realizowanych inwestycji oraz na odpowiedź pana posła o zaplecze polityczne:)