Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Szpital w Wodzisławiu znów zawiesza chirurgię. Oddział działał zaledwie trzy miesiące

Kolejny oddział w wodzisławsko-rydułtowskim szpitalu zostaje zawieszony, bo lekarze złożyli wypowiedzenia. Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu Śląskim wydało krótki komunikat. Wcześniej informowało o poszukiwaniach lekarzy.

Szpital w Wodzisławiu znów zawiesza chirurgię. Oddział działał zaledwie trzy miesiąceAnna Shvets/ pexels.com
Wodzisławski oddział chirurgiczny zostaje zawieszony na trzy miesiące (zdjęcie poglądowe)

- Czasowe zawieszenie Oddziału Chirurgii Ogólnej - pod takim tytułem wodzisławskie starostwo anonsuje fatalne informacje dla mieszkańców ziemi wodzisławskiej. W krótkim komunikacie podano, że „dyrekcja Powiatowego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śl. z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim, szpital otrzymał zgodę Wojewody Śląskiego na czasowe zaprzestanie wykonywania działalności leczniczej przez Oddział Chirurgii Ogólnej w Wodzisławiu Śląskim”.

Zmiany od najbliższego czwartku

Od przyszłego czwartku, czyli 17 sierpnia działalność oddziału chirurgii w szpitalu w Wodzisławiu Śląskim zostaje zawieszona na 3 miesiące, czyli do 17 listopada. O takim rozwiązaniu informowaliśmy już wcześniej. - Ma to związek ze złożonymi przez lekarzy wypowiedzeniami - uszczegóławiał Wojciech Raczkowski, kierownik Biura Komunikacji i Informacji Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim (więcej TUTAJ).

Wcześniej starostwo, podobnie jak i szpital, w swoich kanałach komunikacyjnych opublikowali ogłoszenie o pracy. Lecznica poszukuje m.in. specjalistów lub w trakcie specjalizacji w zakresie chirurgii ogólnej i pediatrii.

To kolejny raz

To kolejny raz, że jeden z najważniejszych oddziałów w szpitalu zostaje zawieszony. O podobnej sytuacji informowaliśmy w lipcu zeszłego roku (zawieszenie nastąpiło 1 sierpnia 2022 r.). - To trudna sytuacja - komentował ówczesny dyrektor szpitala. Wówczas lekarze również złożyli wypowiedzenia, a ich nowym miejscem pracy stał się Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 3 w Rybniku (więcej TUTAJ).

Oddział wznowił działalność 1 maja 2023 roku (więcej TUTAJ), ale jak się okazało... zaledwie na trzy miesiące.

Zawieszona jest także rydułtowska pediatria

Przypomnijmy, 1 sierpnia zawieszono natomiast oddział pediatryczny w Rydułtowach. - Niezmiennie funkcjonować będzie Poradnia Nocnej i Świątecznej Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach, gdzie w nagłych przypadkach udzielane są świadczenia dla dzieci - podał wówczas zastępca dyrektora ds. lecznictwa, dr n. med. Sławomir Święchowicz (więcej: Oddział Pediatryczny w Rydułtowach znowu zawieszony).

139 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
Objektywny 14.08.2023 10:15
oceniono 4 razy
-2
Zgłoś

aus..... Ty to kto adwokat? .Ile ty masz lat po twoich komentarzach doszedłem do wniosku że stanowczo za mało by zrozumieć pewny rzeczy .Nie czytasz uważnie ,albo po prostu nie rozumiesz tego co czytasz i dlatego synku jesteś w lesie . Żeby z niego wyjść potrzebujesz jeszcze duuuuuuuużo samodzielności w myśleniu .A tak jeszcze na koniec .Jak widzisz współpracę w powiecie dyrektora szpitala z PiS -u z starostą i jego zastępcą z PO i prezydentem jego zastępcami tego miasta Powiatowego też z PO . Na jaką współpracę może liczyć pan dyrektor z ich strony ????? Lepiej już nie odpisuj bo twoje myślenie cię ośmiesza ,Pozdrawiam ...

~PeOwiec (5.173. * .171) 14.08.2023 10:02
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

Aus poczytaj to znajdziesz odpowiedzi na pytania2 natomiast ty nie potrafisz odpowiedzieć na żadne bo nie potrafisz co do dyrekcji o której piszesz to to zrobiła wiele więcej niż wszystkie te wybrane przezlewactwo razem wzięte jakbyś był na czasie to byś wiedział że było już zrobione miejsce na SOR nawet z jakimiś już pracami niestety przyszło lewactwo i wszystko zmarnowało nie będę pisać w jaki sposób bo to nie jest miejsce

aus 14.08.2023 08:44
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

pamiętacie jak w powiecie wodzisławskim rządził pis a w szpitalu p. kowalska? i co wtedy się stało? nic dobrego. nadal ani soru ani lądowiska ani nowego łącznika czy szpitala. kasy z projektu czy inwestycji też nie było, słowem dno. A nasi OSŁOWIE z partii rządzącej zamiast pomagać to po festynach jeżdżą albo na wczasy na bali.

aus 14.08.2023 08:42
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

Objektywny inaczej PeOwiec (155.133. * .231) - pisowcu nawiedzony najpierw odpowiedz na zadane do ciebie pytania przez użytkownika @~Pytania2 (217.138. * .50) - dopiero wtedy może łaskawie odpowiem ja. Póki co jesteś trolem co sam na żadne pytania nie odpowiada a tylko broni gawędów. nie ma najmniejszego sensu odpowiadać na nic i będę ciebie ignorować jeśli sam najpierw nie odpowiesz na pytania zadane do ciebie przez innych.

Objektywny 13.08.2023 22:27
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

aus..... To po co prezydent dwoje zastępców całe grono radnych , pełne biura pracowników , o starostwie i reszcie już nie wspomnę .skoro twoim zdaniem mają to robić tylko posłowie i senatorowie . Pozwolę sobie zadać tobie proste pytanie .----To Gdzie Pracuje To -Miasto Wodzisław - i ile zarabia, skoro stać je na na zatrudnianie i wysokie wynagrodzenia dla tych pracowników którzy nic robić nie muszą , bo od tego twoim zdaniem są posłowie i senatorowie o dziwo tylko partii z którą ci nie po drodze . Myślę że mi odpowiesz nie tylko dając minusa ?????.

~PeOwiec (155.133. * .231) 13.08.2023 21:51
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

Do ponizej czyli da się da tylko tam widać po myśli a nie co u nas nie słyszałem żeby tam PiS dal jakąś kase

aus 13.08.2023 21:39
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

Zobaczcie na szpital w Raciborzu - powiatowy - rządzi PO tam w powiecie - mają budynki wszystkie połączone łącznikami - mają lekarzy - mają zakaźny który w Wodzisławiu zlikwidowano - mają lądowisko dla LPR - budują SOR. A u nas? 0 inwestycji było, 0 rozbudowy. Tylko wieczne historie z Rydułtowami, przenoszenia oddziałów, dwa szpitale, dwa dziadostwa, a teraz co? Rydułtowy są do natychmiastowej likwidacji a czy Wodzisław da się uratować kto wie...

aus 13.08.2023 21:36
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

Proszę o szczegóły bo albo piszcie prawde a nie jakieś frazesy.

~PeOwiec (155.133. * .231) 13.08.2023 21:24
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

Do rozdawnictwa tu masz rację dodam tylko że wyrzucono w błoto parę baniek ale powiat o tym nie powie tylko znowu swój dyrektor a dług rosnie

~Rozdawnictwo_PO (5.173. * .9) 13.08.2023 21:03
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

Do AUS pieniądze na szpital były większe jak na Jastrzębie cz Racibórz ale zarząd POwiatu(PO) źle pieniądze rozdysponował . Premie dla dyrektorów i kombinatorów i są efekty

aus 13.08.2023 20:41
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

Gawędy czy Glencowa mogli dla Rydułtów np. o inwestycję ratującą ten szpital się postarać. Zrobić tam wojewódzki ośrodek rehabilitacji, czy sanatorium państwowe. Zobaczcie na tych radnych bezradnych, burmistrzów wszystkich, zarząd powiatu emerytów - oni nie mają żadnych pomysłów na rozwój SWD. Zostajemy w tyle. Wszyscy powinni odejść i przyjść powinni nowi ambitni ludzie chcący rozwoju powiatu, Wodzisławia, szpitala, kolei, dróg i wszystkiego co można tutaj rozwinąć.

aus 13.08.2023 20:38
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

ja jednak mam żal i pretensje do Gawędów i Glencowej, i będę miał, bo 8 lat zmarnowane (dla p. Ewy 4), bo mając 3 w parlamencie z SWD mogli tchnąć coś nowoczesnego w SWD. W Wodzisławiu kolej państwowa leży, PGG na 1 Maja ruina, droga krajowa stara i wąska, szpital na krawędzi upadku, bez lądowiska czy SOR jak już pisaliście. Im brak pomysłów na rozwój swojego jak by nie było powiatu, dlatego te pakty dla Raciborza i takie tam... Zamiast też o Wodzisław i okolice zadbać. Kiepskich mamy posłów.

Objektywny 13.08.2023 18:57
oceniono 4 razy
-2
Zgłoś

aus...... a widzisz jaką kolwiek współpracę PO z PiS jak to sobie wyobrażasz wielki prezydent z PO zwraca się do posła lub senatora z PiS -u o współpracę ,przecież by stracił koronę i szacunek swoich ,tak samo poseł czy senator z PiS będą prosić wielkiego PO- eowca by im pozwolił dla JEGO miasta coś zrobić , pewnie by wszystkie gazety napisały jak to się PiS-iory chciały wp........ z pomocą której to miasto nie potrzebuje .Od nas zależy jak wybierzemy w wyborach czy dalszy cyrk, czy normalność ??? .Wiadomo kiedy jest normalna współpraca to i miasto kwitnie , Niestety gdy jest przepychanie kto lepszy PiS czy PO to momy co momy????? ,czyli każdy widzi ręka w nocniku jeszcze głębiej i łapie zamiast ważnych inwestycji dla miasta tylko g.... jak doty......... i pogodane !!!

~PeOwiec (155.133. * .231) 13.08.2023 18:54
oceniono 4 razy
-2
Zgłoś

@aus ja nie pisze bzdur to ty nie umiesz zrozumieć prostych rzeczy ale cóż jak się ma między uszami wyprane przez tvnetwork to trudno

aus 13.08.2023 18:13
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

DonC najlepiej to podsumowałeś. Konflikt środowisk Gawędy z Kiecą i Kiecy z Gawęda i ich wszystkich przydupasów niszczy to miasto. Gdyby oni zostawili to miasto w spokoju byłoby ok.

~PeOwiec (155.133. * .231) 13.08.2023 15:49
oceniono 5 razy
-1
Zgłoś

Kiedyś był bdobry dyrektor tego szpitala no niestety lewaki z szkatuła na czele odwołali go w nocnym głosowaniu to lewaki potrafią bdobrze

Don_C 13.08.2023 15:22
oceniono 6 razy
4
Zgłoś

Co się dziwić skoro w powiecie rządzą PO wscy nieudacznicy.A posłowie od nas zajmują się albo otwieraniem obwodnicy w SR albo deklaracją miłości dla... Racka jak ostatnio Gawędy. Mamy wielki powiat zwaśnionych i wojujących ze sobą kacyków i mongołòw.

cocolino 13.08.2023 14:58
oceniono 5 razy
1
Zgłoś

Widać jakie niedojdy i pierdzi stołki mamy w samorządzie i osłów w sejmie i senacie z powiatu ze ze szpitala w Wodzisławiu mamy szpital powiatowy zamiast wojewódzki ze SORem i lądowiskiem (kiedyś to lądowisko było dziś parking dla prywatnej lecznicy.
Ba nasi samorzadowcy sami stwierdzili, że im SOR i lądowisko nie potrzebne i są prowincją Rybnika bip.powiatwodzislawski.pl/bipkod/17864975
"aglomeracja rybnicka - "Nie uwzględniać uwagi, gdyż zapis wynika z dokumentu
źródłowego tj. Strategii
Rozwoju Województwa
Śląskiego „Śląskie 2030”."
"Dyrektor PPZOZ nie widzi
możliwości i potrzeby
utworzenia SOR, nawet przy
ewentualnym pozyskaniu
środków zewnętrznych (...). SOR funkcjonuje w szpitalu
w Rybniku."
"ws. lądowiska dla LPR przy szpitalu w W-wiu- "Nie uwzględniać uwagi, gdyż
w projekcie Strategii jest zapis ogólny, nie widzi się potrzeby określenia szczegółowej lokalizacji na tym etapie" "

aus 13.08.2023 14:32
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

@Peowiec odpowiedz na pytania od internatury pytania2. Odpowiedz a nie pisz bzdur.

Inter 13.08.2023 14:20
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

Utrzymywaniel 2 szpitali było od początku błędem. Mieliśmy dwie kiepskie niedoinwestowane placówki. Bez SOR bez lądowiska LPR, bez inwestycji w rozwój. Teraz są tego efekty, że pępowiny z Rydułtowami nie odcięto. Tam miał -tutaj pełna zgoda - być mały szpital miejski albo duże hospicjum, rehabilitacja, sanatorium. Główny powiatowy szpital miał być w centrum powiatu rozwijany i unowocześniany. Od 1999 r. Zero rozwoju.

~pieczeń_z_kaczki (5.184. * .113) 13.08.2023 13:00
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Objektywny mleko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~PeOwiec (155.133. * .231) 13.08.2023 12:45
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Do tych lewaków to może wszystko zlikwidujmy przecież jest to wszystko w Rybniku,Jastrzębiu czy w raciborzu jak bym słyszał Tuska czy kiecy

cocolino 13.08.2023 12:03
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

Co do PSP to tez Aus ma rację, że w Rydułtowach jest nie potrzebna taka obsada a Wodzisławiu brakuje. Tu dodam, że oprócz tego, że Wodzisław jest bardziej centralnie to bliżej z niego do głównych miejsc gdzie straż często jest wzywana czyli autostrada A1, DK78 DW932,933,936 w przyszłości szybka kolej.
W poza kopalnią nie ma nic szczególnego do zabezpieczania, a sama kopalnia ma zakładową straż pożarną która jest również włączona do systemu. Zresztą za niedługo nie będzie już potrzebna bo KWK Rydułtowy będzie wyłączona przeróbka i cała powierzchni praktycznie zlikwidowana poza szybami. Wiec po co ten twór PSP w Rydułtowach utrzymywać?

~PeOwiec (155.133. * .231) 13.08.2023 11:49
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

Do poniżej a co zrobili lewaki z służba zdrowia gdzie na badanie TK,CR i inne czekało się przeszło 2 lata nie mówiąc już o endoprotezie teraz te badania masz bardzo szybko nawet do tygodnia ot taka roznica za lewaków była duża korupcja w służbie zdrowia patrzą kopertowiec, czy ten co wyłudził nojman

~Pytania2 (217.138. * .50) 13.08.2023 09:47
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

objektywny
1.Skoro leży ci na sercu dobro i zdrowie mieszkańców czy polaków to dlaczego głosujesz na pis,który zabiera z onkologi 2 mld na propagandę tvpis???
2.Co zrobiły gawendy w tym temacie (bo wiem,że na nich głosowałeś )???

dalej se głosuj na beznadziejny pis i narzekaj bo tylko to potrafisz


~PeOwiec (155.133. * .231) 13.08.2023 09:39
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

@antytroll i tutaj się mylisz mam to o czym piszesz i wypowiadam się na ten temat aus jestem z Wodzisławia od urodzenia już kilkadziesiąt lat tak jak moi przodkowie a taką nazwę wymyślili twoi lewaki przy połączeniu szpitali

Objektywny 13.08.2023 09:29
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

Jak mogę ci dopowiedzieć -kogo obchodzi twoje zdrowie -czy kto i gdzie będzie cię leczył jak zachorujesz , jesteś zwykłym mieszkańcem jakich wielu ,ci którzy nas powinni reprezentować bo po to ich wybraliśmy i dbać o to gdzie ,kto i jak ma nam służyć gdy zachorujemy , mają

Objektywny 13.08.2023 08:34
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

@AntyTroll.....Piszesz o kimś że trolluje, to sam tego nie rób . Tak od siebie g.... wiesz w ź.
..ś był ! .Wpisz sobie na Google ---Polacy nie wiedzą kto rządzi szpitalami i płaci za leczenie ---- ..... Wiesz może się okazać że to tylko My - i to My powinniśmy wywalić tych wszystkich którzy nas reprezentują w sprawach szpitali i bezpieczeństwa w kwestii naszego zdrowia za otrzymują zapłatę ale nas zawodzą . Tak byś zrozumiał ( Jeżeli nie znasz się na pieczeniu chleba to nie zostajesz piekarzem )prawda????.

~op (91.192. * .86) 13.08.2023 08:15
oceniono 4 razy
-4
Zgłoś

aus- nic nie jest kosztem Wodzisławia bo taka pipidówa że sama bez pomocy ościennych miast nie poradzi se z niczym

aus 13.08.2023 07:45
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

"Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim" Czy ktoś mi to na logikę wyjaśni po co ta durna nazwa? Po co ta siedziba w Wodzisławiu Śląskim skoro kur.....a powiat jest wodzisławski to logiczne.

aus 13.08.2023 07:44
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

@cocolino BRAWO! Nic dodać nic ując. Tak samo jak np. w Rydułtowach utrzymywanie PSP Straży Pożarnej w tak silnej obsadzie, kosztem Wodzisławia dla nas mija się z celem. Tam powinien być co najwyżej 1 samochód a wzmocniono powinien być PSP Wodzisław bo jest w CENTRUM powiatu - i do Mszany i Gorzyc i Godowa i Lubomi i Radlina, Pszowa, wszędzie blisko. Z Rydułtów do Gorzyc to przecież za daleko. Ale powiat dokłada do Rydułtów, a wszystko kosztem Wodzisławia.... Szpital czy durna nazwa ZOZ to samo, Bo co powie Maćkowska, Bo co powie Newy i tak to się kręci. Niech mówią co chcą, Rydułtowy to ubocze i Rybnika i Raciborza i Wodzisławia ale właśnie z Wodzisławia ciągną ile się da. Rybnik dawno by na to nie pozwolił - co najwyżej włączył Rydułtowy jako 28 dzielnicę, polikwidował ich gminę i zarząd i byłby spokój, a Wodzisław hahahaha nazwę w ZOZ. Tak durnej nazwy to w całej Polsce nie ma: "Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim"

aus 13.08.2023 07:36
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

~PeOwiec (5.173. * .91) czyli pisowiec ty jesteś z Rydułtów? Raczej tak. Napiszę ci, powiat jest wodzisławski i w Wodzisławiu Śląskim są i będą główne instytucje powiatowe, a na dwa szpitale nie było i nie ma ani pieniędzy ani chętnych. Poza tym Rydułtowy leżą na uboczu powiatu i z takiego Godowa czy Gorzyc to drugi koniec świata. Rydułtowy miały być zamknięte, lub przekazane miastu 20 lat temu, wszystkim wyszłoby to na dobrze. Dla Rybnika czy Raciborza to już nie jest żadna konkurencja, zresztą w każdym innym normalnym powiecie zamknęliby to już dawno, gdyby nie to, że władze powiatu wodzisławskiego na siłę ten zabytek usiłują utrzymać. Może jakiś DPS, a raczej hospicjum, w tym kierunku bym szedł, może duży szpital rehabilitacyjny, sanatorium, ale na pewno dwa szpitale nie są zupełnie potrzebne tym bardziej, że obok i Rybnik ale i Racibórz.

~AntyTroll (217.138. * .50) 12.08.2023 21:59
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

Objektywny vel peowiec skończyłeś studia medyczne albo menedżerskie ?
Więc facet nie odzywaj się w tematach o których nie masz zielonego pojęcia
TROLLUJESZ, zaśmiecasz i wszędzie zostawiasz te twoje wypociny starego dziada jeden wielki syf i smród !

cocolino 12.08.2023 19:29
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

Ja widzę samych nieudaczników, a po rozpadzie miasta Wodzisław jest ich 5 razy tyle i za nic nie odpowiadają to samo senator i osły z powiatu wodzisławskiego jak już coś działają to byle nie w naszym powiecie. Moim zdaniem samorządy gminne kompletnie są nie potrzebne i powinny być zlikwidowane a przejąć wszystko powinien powiat jak Czechach.
Za to dziwi fakt jak wchodzi sie do dupy pozostałym w regionie np: Jastrzębiu (3 szpitale) i Rybnikowi (2 szpitale) które są wojewódzkie oraz w powiatach tych jest SOR u nas, ani SOR za to dwa są utrzymywane z Powiatu jedyne wojewódzki to chorób płuc. Racibórz owszem ma szpital rejonowy ale ma SOR jedynie Żory mają miejski bez SORU, ale ilość ludzi jest około 1/3 tego co w powiecie wodzisławskim.
Szpital w Wodzisławiu powinien być co najmniej klasy wojewódzkiej z SORem a ten w Rydułtowach co najwyżej powiatowym. A osobiście w Rydułtowach wiecej pacjentów z powiatu Rybnickiego i Rybnika niż z powiatu Wodzisławskiego wiec średnio to na rękę naszemu powiatowi a nazwa PPZOZ W RYDUŁTOWACH I WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM to wchodzenie do dupy Rydułtowianom bo jeśli jest to powiatowy to powinno być PPZOZ W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM bo nie ma powiatu rydułtowskiego. A jak chcą nazwę Rydułtowy to niech to jest szpital MZOZ Szpital Miejski w Rydułtowach jak jest w Żorach i po problemie.

~PeOwiec (5.173. * .91) 12.08.2023 17:52
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

Zxc albo na odwrót wodzislaw mógł być pod miasto a rudy pod powiat ale w momencie połączenia szpitali to rudy były wyżej notowane jeżeli chodzi o leczenie

~gliwicka_czeka (5.184. * .26) 12.08.2023 16:53
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

Objektywny mleko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Objektywny 12.08.2023 16:45
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

zxc ..... Ty się zgodzisz nawet sam że sobą. Tylko jak ci w źi.. szczyknie to zgodzisz się wtedy zemną , a jak będziesz w Wodzisławskim szpitalu to zapytaj jaki następny oddział zawieszą z braku personelu ?????.Możesz mnie nie lubić i stawiać minusy ,zresztą zawsze to robisz , wisi mi to !!!! Tylko zacznij myśleć pewnie wtedy dojdziesz co jest powodem tego że z szpitalami jest tak źle , szpital i pomoc szpitalna prędzej czy później jest potrzebna każdemu , tobie też . Tak często ostatnio słychać o Polskim rozdawnictwie .To jak to nazwać ? ktoś studiuje wykształci się w Polsce za nasze pieniądze a po ukończeniu studiów zaraz wyjeżdża by służyć swoim wykształceniem innym bogatszym krajom- (wiesz o czym piszę) .Czy sprawiedliwiej nie było by chcesz wyjechać zapłać za studia ,bo inaczej czy nie jest to też rodzaj jakiegoś rozdawnictwa???? Jak to widzisz bo widzę żeś nie głupi ????Tak jeszcze zapytam wiesz ile w powiecie jest ośrodków zdrowia czy prywatnych praktyk lekarzy .
???? Trochę ci podpowiem w tym jesteśmy jak Amerykanie może nawet lepsi ....

~dupa_do_siedzenia (193.169. * .48) 12.08.2023 16:16
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

za komuny
był szpital w Rydach w Wodziu w Rybniku w Jastrzębiu w Raciborzu ......
pis rządzi wszystko likwidują !!!!!!!!!!!!!
to chyba wina Tuska ????

~gupki_ukryte (5.184. * .26) 12.08.2023 15:53
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Objektywny mleko !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zxc 12.08.2023 15:32
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

Rydułtowy mogli stworzyć spółkę albo dać miastu szpital, natomiast dwa szpitale w jednym powiecie to było jednak za dużo tutaj zgadzam się z @aus.