Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Wielki protest przeciwko Zielonemu Ładowi. Biorą w nim udział także górnicy z JSW

"Precz z Zielonym Ładem" - pod takim hasłem odbędzie się dziś (10.05) wielki protest rolników w Warszawie. Związkowcy mają przejść z placu Zamkowego przed Sejm. 

Wielki protest przeciwko Zielonemu Ładowi. Biorą w nim udział także górnicy z JSWFB/JSW Związki
Górnicy z JSW w drodze do Warszawy

Dzisiejsza manifestacja odbędzie się pod hasłem: "Precz z Zielonym Ładem", a jej organizatorami są NSZZ "Solidarność" oraz NSZZ Rolników Indywidualnych "Solidarność". Protest zaczął się o 12.00 na placu Zamkowym.

Po krótkich przemówieniach, ludzie sprzeciwiający się unijnej polityce klimatycznej przejdą ul. Krakowskie Przedmieście, skręcą w Świętokrzyską, a tuż za placem Powstańców zatrzymają się przed przedstawicielstwem Komisji Europejskiej. Następnie demonstracja przejdzie ul. Marszałkowską, rondem Dmowskiego, Alejami Jerozolimskimi, aż do ronda de Gaulle'a, placu Trzech Krzyży i wreszcie ul. Wiejską przed Sejm. Tam odbędzie się główna pikieta. Podczas manifestacji rozpocznie się zbiórka podpisów pod petycję o referendum w sprawie Zielonego Ładu.

Protest rolników popiera także środowisko górników. Na manifestację do Warszawy pojechali członkowie m.in. Związków Zawodowych w JSW S.A. "Jedziemy na demonstracje przeciwko Zielonemu Ładowi. Solidarność w JSW S.A. wie, że albo powstrzymany to szaleństwo, albo czeka nas koniec. Jako jedyni wydobywający węgiel koksujący skończymy tak samo, jak tysiące zwalnianych dziś pracowników innych dużych firm" - czytamy w opublikowanym w mediach społecznościowych wpisie.

81 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~Kub (85.202. * .83) 10 godzin temu

do alexachililover...tu nie o walke chodzi ,tu chodzi o ti ze od tych zaklamanych politykow ciagle slyszymy ze Oni sa tak wspaniali bo blokują ceny i daja osłony a tak naprawde wszystkich nas robia w c..la .Niech jyz uwolnia te ceny i sami sie odp ....od gospodarki a skupią na przekretach z kosztami , marżami i zyskami ,nie tylko w energetyce ale w handlu zmowami czy w ubezpieczeniach obowiazkowych jak i wielu innych .Bez odzewu ,bo ia nie zamierzam o nic walczyc ,tylko wyrazilem swoj pogląd...mam to w dup...nara.

alexachililover 14 godzin temu

@Kub rozumię cię, walcz, albo załóż fotowoltaikę, wiatrak i magazyn energii i możesz odciąć licznik. . W Tauronie państwo ma tylko 30% udziałów. Powodzenia.

~Kub (85.202. * .83) 18.05.2024 21:13
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

do @alexachililover. Przyjacielu ja tez jestem bylym energetykiem i z kilkoma tezami we wskazanym materiale bym dyskutowal,nie mniej jednak w 17minucie i 47s gość wyraznie stwierdza co ja poruszylem ze rekompensaty dla odbiorcy są wyplacane z budzetu panstwa a wiec z naszej kieszeni ogólnej także a ona jest takze efektem obciążania nas różnymi innymi podatkami ,czyli podtrzymuje swoja teze ,Co do sposobów budowania ogólnych czy caloksztaktu kosztów energii ,mowie tu o cenie średniej to tzw producent ,dystrybutor i sprzedawca i cala ta sytuacja to jest kwestia organizacji gdyz w mojej byłej firmie oni to praktycznie jedna wspólna calosc z dzialami i nikt nie musi brac marż a wszyscy wykazuja koszty które sa wspólnie wrzucane do jednego wora przy ustalaniu ceny wyjsciowej produktu. We wspomnianym matreriale facet opusuje to co w normalnym kraju nie powinno istniec czyli dzielenie zapalki na czworo. Jednak na cene produktu czy tego rocznego , czy przyszlorocznego ma wplyw szereg czynnikow czyli koszt surowca ,inflacja plac i w tym zalozen politycznych , czyli ile rząd chce orżnac klientów nawet jak slusznie zauwazyles gdy ceny produktu spadają bo rządy i tak robią co sobie zaplanują..Wiec Im dobrze napisalem ",nie twierdzcie ze Wy nam robicie dobrze osłonami ,uwolnijcie uczciwie te ceny a przestancie nas rżnąć na te oslony podatkami czy to innymi czy to za energie " bo slusznie zauwazyles cena nie jest kalkulowana realnie lecz w oparciu o fikcyjne algirytmy wg potrzeb władcy. Gdyby rynek byl uczciwy to wg KC sąd na wniosek strony umowy moglby w przypadku nadzwyczajnych zmian rynkowych skorygowac ceny ale to nie jest rynek uczciwy lecz polityczny.Mysle ze sie zrozumieliśmy bi temat morze .Pozdrawiam

alexachililover 18.05.2024 16:57
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

@Kub niechce mi się tłumaczyć tobie banałów, że energię na następny rok OSD kupuje na rynku terminowym i kupuje energię rok wcześniej (obecne ceny są z roku ubiegłego, za PISu) to PiS zniósł obligo giełdowe. Obejżyj film, który podałem niżej, jak nie rozumiesz tego to nic nie poradzę. Twoje podatki i moje, i innych płatników PIT to niecałe 100 miliardów, czyli niecałe 15% wszystkich podatków. Z budżetu jest płacona armia, policja, służba zdrowia, urzędnicy, posłowie, prezydent (prawie miliard), inwestycje, górnicy z PGG też chcą 7 mld.) ZUS, 800+, inne dodatki socjalne, osłony itp. EOT

~Kub (85.202. * .83) 17.05.2024 21:00
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

@Kub to nie pytanie do posłów ale do producentów i dystrybutorów energii

-no nie sądzę ,to rządy promują czyli zapowiadają te podwyżki ,to rządy dają osłony dla odbiorców i twierdzą że je pokrywają a więc? > przecież Wy pieniędzy na nie sami nie zarobiliście ,nie dajecie nam ze swojego ,to Wy raczej z naszego bierzecie.Oznacza to ze gdzie indziej kasujecie w podatkach aby dać te osłony ,wiec co ,te podatki w dół a energie uwolnić ,bez łaski...<

alexachililover 16.05.2024 10:42
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

@Kub to nie pytanie do posłów ale do producentów i dystrybutorów energii. Urząd Regulacji Energetyki ma wpływ tylko na ceny samej energii. Sprzedawcy największe zyski mają na dystrybucji i marży. Dostawcy prądu zakupują prąd rok wcześniej i tylko niewielkie ilości na rynku spot. Zobacz film na YT "Ceny giełdowe spadają, a za prąd od lipca zapłacimy więcej" Film powstał przed ogłoszeniem rządu w sprawie ulg i dopłat do prądu właścicieli pomp ciepła, szukaj pod hasłem "Sejm przyjął nowelę dot. bonu energetycznego i cen maksymalnych energii elektrycznej"

~Kub (85.202. * .83) 16.05.2024 08:59
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Mam do Was obu Poslow i innych Posłów z roznych ugrupowan pytanie :ile lat nas jako Spoleczenstwo bedziecie jeszcze szantazowac cenami energii i stwierdzeniami ze dajecie oslony ,popatrzcie jacy my wspaniali?!
Panie przeciez Wy pieniedzy na nie sami nie zarobiliscie ,nie dajecie nam ze swojego ,to Wy raczej z naszego bierzecie.Oznacza to ze gdzie indziej kasujecie w podatkach aby dac te oslony ,wiec co ,te podatki w dół a energie uwolnic ,bez łaski...

~DO_TROLLA_NIZEJ (217.138. * .226) 16.05.2024 05:49
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

Górnicy to najwiecej robią syfu i nie powinni się w ogóle wypowiadać
Zniszczone drogi, zatrute rzeki, tąpnięcia,szkody górniczy i ciągłe dopłaty do tego wątpliwego interesu
Mamy dość już syfu na śląsku
Mam wreszcie prawo do czystego Śląska, powinni pozamykać te fabryki smrodu a ze sprzedaży tych kopalń naprawić nam wszystkim zdrowie i wszelkie szkody

~Boris_Vódka (46.204. * .124) 15.05.2024 19:41
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

Brawo demonstranci!!!
Ta akcja protestacyjna jest z zachwytem pokazywana w całej Europie.
Widać że społeczeństwo europejskie ma dość lewicowych szaleńców.

alexachililover 15.05.2024 08:28
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

@hmm niechętni pisowi podają, że było kilka tysięcy, ale policja podaje, że pomiędzy 30 a 35 tys. Generalnie klapa, w mediach podają, że Kaczyński op.... ł Sakiewicza i P. Dudę za niską frekwencję a ci proponują kolejnę demonstrację przed wyborami do EU. Problem w tym, że demonstrowanie z PiSem jest dziś passe i nikt na to nie pójdzie.

~Biełsat (46.204. * .155) 15.05.2024 06:10
0

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu

~psychiatra (155.254. * .227) 14.05.2024 22:12
0

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu

alexachililover 14.05.2024 21:44
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

@Brońmy_miejsc_pracy i _Czytelnik_ z tego adresu no to poczytajmy prasę, kto chciał zamknąć elektr. Rybnik, tytuł "Elektrownia przestanie istnieć do 2030 roku? Poseł dostał odpowiedź" i odpowiedź "Dni elektrowni w Rybniku są policzone? Tak uważa poseł Marek Krząkała, który otrzymał odpowiedź w tej sprawie od Adama Gawędy – sekretarza stanu w Ministerstwie Aktywów Państwowych. Ostatni blok energetyczny ma być bowiem wygaszony do 2030 roku!" artykuł z lutego 2020. Artykuł z Nowin z marca 2023" 1 stycznia 2027 kopalnie Jankowice i Rydułtowy do zamknięcia? " Przypomnij związkowcu P. Dudy kto wtedy rządził.

~AdamM (217.138. * .226) 14.05.2024 21:43
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Jak ktoś chce wyjść z Unii to niech sobie wychodzi, droga wolna!
Nikt nikogo tu na siłę nie trzyma,białoruś i ruskie czekają na ochotników

~hmm (85.202. * .83) 14.05.2024 19:39
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

do (46.204. * .124 ja czytałem ze to jednak było tylko 30000 prawie ale prawie to nie to samo co 300000.

~_Czytelnik_ (5.173. * .131) 14.05.2024 19:31
oceniono 2 razy
0

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu

~Ppppsssss (46.204. * .124) 14.05.2024 19:29
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

300 tys ludzi na demonstracji robi wrazenie

~hmm (85.202. * .83) 14.05.2024 19:22

do zatroskany (199.247. * .98) (mam nadzieje ze tym razem moderator nie skreśli tej kulturalnej wypowiedzi jako moje RE do wcześniejszego adresata i innych.
.... Bzdury kolego pleciesz bo nie masz pojęcia . Nie dość że od wpłaconej tam kwoty zapłaciłeś juz podatek 20% bo to jest Twój dochód jako element Twojej płacy gdyż nikt nic Ci tu za darmo nie daje, wszystko musisz wypracować pracodawcy ,po prostu to co wpłacił za Ciebie nie dal Ci na wypłatę, to jeszcze pieniądze te stale tracą na inflacji która w ostatnich dwóch latach była ponad 38% co oznacza że ponad jedną trzecią jeżeli rozumiesz ile to jest w realu straciłeś na wartości tam kiedyś wpłaconej kwoty i PIS Ciebie delikatnie mówiąc wykolegował. Jak nie rozumiesz to Ci przedstawię inaczej . Załóżmy że PPK lub PPE wprowadzono 30 lat temu i wówczas wpłaciłeś tam także 100 zl (takim smutnym czerwonym komunistycznym Waryńskim była wówczas 100 złotówka co mówiono że mu 3 zl wówczas do butelki wódki na kaucje brakło) --no to teraz -dziś_ po 30 latach jego odkładania kup sobie za niego cokolwiek ?-no znajdź od Babci ,Dziadzia -może jeszcze ma tego Waryńskiego gdzieś w szufladzie -- i idź sobie coś kup za niego.! Co nie kupisz nic ,no właśnie takie same nic...sobie kupisz za 30 lat odkładania dzisiaj i 3 lata temu wpłaconych tam obecnych pieniędzy ==po 30 latach -inflacja --Kto więc zarobią ..Prezesi i członkowie zarządów za PISi na gażach z tych tworów-wszystko -dotarło? Proste jak Bohdan Bankowy ,abo Polisa dla Mlodych Małżeństw albo Polisa Posagowa ...

~hmm (85.202. * .83) 14.05.2024 18:46

do ~zatroskany (199.247. * .98) PPK i PPE ..dodam do poniższego -więc lepiej to dziś przepij bo i tak za 30 lat kupisz sobie za to g...

alexachililover 14.05.2024 13:54
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

@To_sem_ja to głos РИА Новости i Коммерса́нтъ w Polsce. Конфедерация popiera Rosję, co tajemnicą nie jest i chce wyjścia Polski z UE

~zatroskany (199.247. * .98) 14.05.2024 13:53

Wracam do PPK. Mnie np. uzbierała się już całkiem pokaźna sumka z czego 30% musiał dać mi pracodawca a państwo dołożyło kolejne 2,5 tysiąca. Rentowności nie śledzę, bo przy tej strukturze i tak jestem znacznie do przodu. No i generalnie, to gdyby PPK nie było, to prawdopodobnie nie odłożyłbym nic. Podobnie ma się sprawa z IKZE...

alexachililover 14.05.2024 13:40
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Jest też wzruszająca reklama na YT z pisowskiego ministerstwa rolnictwa, gdzie komisarz Wojciechowski z PIS reklamuje Zielony Ład na tle pól rzepaku. Wzruszające. Tytuł Europejska Wspólna Polityka Rolna i Zielony Ład. Piękne.

alexachililover 14.05.2024 13:33
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Jest taki ładny artykuł na polskieradio24 z czerwca 2022, w który ostrzega przed importem z Ukrainy. Zaatokowały go ruska propaganda i PiS. PiS chciał zrobić wał na imporcie, ale nie wyszło.
"Tusk przestrzega przed ukraińskim zbożem. Jego słowa wykorzystała rosyjska propaganda"

~To_sem_ja (37.248. * .5) 14.05.2024 12:27
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

popis to prounijne zło. Jeśli nie macie na kogo głosować to nie idźcie na wybory do ojro-paśnika.
Każdy głos przeciw ue lub na sceptyów ue to głos rozsądku.

~fdgh (178.219. * .182) 14.05.2024 09:47
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

A dlaczego ci goście nie protestowali gdy rządził PiS? W końcu to rząd PiS zaakceptował Zielony Ład. PiS wtedy rządził, nie PO ani żadna Koalicja 15 Października. Nagle się obudzili?

~hahaha (85.202. * .83) 12.05.2024 11:32
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Byli Górnicy ,czy zastanawialiście się kiedykolwiek jak to PIS zdobył środki na pokrycie wydatkow takich jak chociażby wykup deputatów węglowych " za porozumieniem od Was" jako emerytów za ówczesne 10 000zl .Wszystko to następnie jak już WZIELISCIE (wpadli na pomysl) należało zdewaulowac inflacą. Ale Was zrobili.

~To_sem_ty (91.225. * .2) 12.05.2024 11:13

a czemu nie napiszesz 400tys? zrobi lepsze wrażenie.

~Sssssppp (46.204. * .124) 12.05.2024 11:06
0

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu

~Ico (46.204. * .210) 12.05.2024 10:39
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Z innej beczki niz "zielony ład" ale czy Moderator to puści ..m Moj ojciec byl uznanym przez IPN Żołnierzem Wyklętym ,nie wiedzieliśmy przez cale życie jako dzieci dlaczego żyjemy w biedzie, nigdy nic nie opowiadał aby nas chronic gdyz swego czasu do górnictwa musiał uciekać z Wielkopolski przed SBkami więc , wytlumaczcie mi drodzy górnicy skąd Morawieckich jako opozycjoniste komuny bylo stać na wysłanie syna do USA na kształcenie i na inne majątki itp itp. coś tu o czymś w tym panstwie świadczy.Z innej beczki niz "zielony ład" ale czy Moderator to puści ..m Moj ojciec byl uznanym przez IPN Żołnierzem Wyklętym ,nie wiedzieliśmy przez cale życie jako dzieci dlaczego żyjemy w biedzie, nigdy nic nie opowiadał aby nas chronic gdyz swego czasu do górnictwa musiał uciekać z Wielkopolski przed SBkami więc , wytlumaczcie mi drodzy górnicy skąd Morawieckich jako opozycjoniste komuny bylo stać na wysłanie syna do USA na kształcenie i na inne majątki itp itp. coś tu o czymś w tym panstwie świadczy..

~To_sem_ja (37.248. * .3) 12.05.2024 10:15
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Napisałem "Oczywiście pożyteczni i...ci będą się przez jakiś czas z tego cieszyć..."
- nie trzeba było dlugo czekać... Zaraz się pokazały trole z ojro-systemu. Wystarczy spojrzeć na poparcie dla partii reprezentujacych poglądy prounijne i antyunijne.
Mamy odpowiedź, ilu ludzi potrafi "łączyć kropki". Reszta to stado wyborcze...

~JKub (46.204. * .30) 12.05.2024 09:38
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Reasując: ta cała Sprawiedliwosc , Solidarność , Wasza Uczciwosc to zwykla Błazenada podobnie jak te i tamte wybory.

~do_gorolzgorolowic (217.138. * .226) 11.05.2024 22:02
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Święte słowa
górników przekwalifikować i niech robią do 65 lat jak wszyscy normalni w tym kraju

~Kob (46.204. * .55) 11.05.2024 21:12

halo a jak tam kanal La Manch przez Mierzeje Wiślaną ,ruch duży?! Pewnie emeryt stazowe w jedną i drugą stronę pływają .

~gorolzgorolowic (95.160. * .223) 11.05.2024 20:58
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś


Zgadzam się, że Zielony Ład jest kluczowy dla przyszłości naszej planety i powinien być wprowadzany już kilkadziesiąt lat temu. Konieczność transformacji energetycznej jest oczywista nie tylko ze względów ekologicznych, ale również ekonomicznych i społecznych. Przemysł węglowy, w tym górnictwo, musi dostosować się do nowych realiów, co nieuchronnie wiąże się z potrzebą szukania nowych, zrównoważonych źródeł zatrudnienia dla pracowników tego sektora.

Zrozumiałe jest, że zmiany te mogą budzić obawy i opór, ale jest to niezbędne dla długoterminowego dobra wspólnego. Pracownicy przemysłu węglowego, w tym górnicy, zasługują na wsparcie w trakcie tego przejścia, na przykład poprzez programy przekwalifikowania i pomoc w znalezieniu nowej pracy w innych sektorach gospodarki. Jednocześnie, jako społeczeństwo musimy zrozumieć, że nie można dłużej opierać gospodarki na przemyśle, który ma negatywny wpływ na środowisko i zdrowie publiczne.

Wspieranie rozwoju zielonych technologii i inwestycje w odnawialne źródła energii to kroki, które musimy podjąć jak najszybciej, aby zapewnić lepszą przyszłość dla kolejnych pokoleń.

~Ciekawe (85.202. * .83) 11.05.2024 20:36
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

do Bron (46.204. * .55) i ja dodam pytanie. Ciekawe ile Prezesi PPK czy PPE przez ten czas zarobili i Kto z imienia i nazwiska pełni w tych funduszach emerytalnych funkcje w zarzadach .Ciekawe czy Kaczynski to ujawnil by gdyby sie Go spytali.?

~doBron (46.204. * .55) 11.05.2024 20:26
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

do Broncio (46.204. * .155) ..Masz racje zmieniam temat ' -- jak byliście w Warszawie to spytaliscie sie Kaczyńskiego co sie stało z forsą wpłaconą trzy ,cztery lata temu przez pracowników i pracodawców do dobrowolnie przymusowych funduszy PPK lub PPE ,i ile z niej inflacja jak pies kiełbasę zeżarla oraz co z niej zostanie w tym tepie za 20lat kiedy obecnie jeszcze młodzi będą przechodzic na emerytury.Nie , zapomnieliście się spytać ,ciekawe?!

~pis (46.134. * .16) 11.05.2024 20:21
0

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu

~Pamietamy (85.202. * .83) 11.05.2024 19:56
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Piotrek ,Piotrek a, to ten facet co co roku pod pomnikiem w Jastrz biu grzmiał aż pioruny trzaskaly "Emerytury Stazowe" Emerytury Stażowe i tak wkoło, no i pierwsza kadencja PIS , Dudy tez sie przytualaly ale tylko bąka było slychac ,"My dotrzymujemy slowa" .Dzieciaki bogaczy sobie nowe auta pokupily , laptopy, nad morze i w gory dzieki hojności PISu jeździły a ES kicha, nastapila druga kadencja, podnieśli dziecuakom na lepsze marki aut dopłaty , od postulatu ES mijaly juz 40lat i t choc tak rozpieprzano kase na wszystko ze 360mld deficytu w budzecie jedynie ostalo . Zaintetesowani pewnie poszli juz na normalne emerytury albo pomarli ,Piotr zapewne wykąbinowal ,no to co : nowe haslo tez zapewne na 40lat wystarczy ,jak ono brzmi , słyszeliście sami "precz z zielonym ładem". Oj powiedzial kiedys Jacek Kuron ,"lepiej nie będzie ale śmieszniej napewno" .!

~Broncio (46.204. * .155) 11.05.2024 19:50
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

@46.204.....
Ty masz coś z beretem?
Wybełkotałeś tu połowę wpisów i wszystkie o tym samym. Dziwię się, że moderator cie toleruje i twoje wypociny.
Idź do specjalisty.

~dobry (46.204. * .239) 11.05.2024 18:39
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Piotrek 40letni postulat o Emer Stazowe prowadzil l .Teraz bedzie kolejny postulat 40lat tzw Zielony Ład ciągnąl . Zawsze kolejna okazja. ..do nawołyania "znów mnie wybierzcie na przewodniczacego zwiazku" ja wam zalatwie. Piotrek nawet tam w Warszawie sie dwa razy żachnął i z nawyku krzyknął "walczymy o emeryt stazowe " ale sie natychmiast zreflektowal co bylo widac w TV i natychmist skorygowal -"o zielony lad". Sory pewnie sila nawyku.!!