Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Spiesz się po kasę … do Galerii Młyńskiej

Galeria Młyńska w Raciborzu przygotowała dla swoich klientów kolejną atrakcyjną niespodziankę. Przez dwa tygodnie klienci Galerii będą mogli codziennie wygrać 200 złotych!

W dniach 18 lutego do 3 marca, codziennie, każdy klient będzie miał szansę wygrać nagrodę pieniężną. Szerzej o akcji Jasiewicz Bogdan – specjalista ds. marketingu Galerii Młyńskiej.

- Formuła jest prosta - każdy najwyższy paragon z Galerii Młyńskiej z danego dnia wygrywa nagrodę. Na parterze Galerii zostanie ustawiony Punkt Obsługi Klienta, w którym klienci będą mogli rejestrować swoje paragony. Na specjalnym ekranie będzie prezentowany aktualnie najwyższy wynik. W ten sposób wszyscy klienci będą widzieć  jaka jest najwyższa suma paragonu, która danego dnia prowadzi. Codziennie o godzinie 17:00, osoba, która w danym dniu miała najwyższy paragon wygrywa 200 zł.  Warunkiem odbioru nagrody jest obecność o godzinie 17:00 w Galerii Młyńskiej – w przypadku nieobecności zwycięzcy, nagroda przechodzi w ręce właściciela kolejnego paragonu„

Pełen regulamin akcji dostępny będzie na stronie Galerii Młyńskiej www.galeria-mlynska.pl.

Jak dodaje Jasiewicz:- W akcji nie ma żadnego elementu losowego, zatem każdego dnia na pewno wydamy gwarantowaną nagrodę pieniężną.

Galeria Młyńska to najnowocześniejsze a zarazem „najmodniejsze” centrum handlowe Raciborza, w którym, na trzech poziomach znajdują się salony takich marek jak: Reserved, House, Top Secret, 4F, Diverse, Reporter, CCC i Apart.

Tekst sponsorowany

5 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~zdenerwowany (93.105. * .87) 13.02.2013 19:16

Specjalista do spraw marketingu - taka forma promocja woła o pomstę do nieba w dobie kryzysu, promocja powinni być objęci wszyscy klienci robiący zakupy a akcja powinna być długofalowa a gratyfikacja na podstawie zebranych "złótówek" wymienianych na nagrody od A do Z. Aktualna forma konkursu klienta psychicznie nastawia na porażkę z góry i wywołuje obrzydzenie w oczach kupującego. Nie ta polityka !!!!

~kd (93.105. * .87) 13.02.2013 19:10
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

dobry sposób aby wyciągnąć forsę z naszych portfeli ale należy sobie uświadomić fakt, że w obliczu zakupów łącznych przez nastolatki bądź tudzież inne porozumienia wygrana staje się nie możliwa nie mówiąc o przekrętach sprzedawczyń na kasach.

~smutna prawda (193.150. * .118) 13.02.2013 16:46
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

na ten chwyt chyba tylko jeleń da sie nabrać

~Podpisz się... (89.234. * .121) 13.02.2013 15:43
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

Zawsze są równi i równiejsi - masz kase wygrywasz wiecej kasy ...

~Harry ale nie poter (193.150. * .118) 13.02.2013 15:32
oceniono 6 razy
4
Zgłoś

"Formuła jest prosta - każdy najwyższy paragon z Galerii Młyńskiej z danego dnia wygrywa nagrodę"-bez komentu hah...