Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Jak będzie wyglądał rodzinny park rozrywki – koncepcja

Ruszył przetarg na budowę Rodzinnego Parku Rozrywki. 

Jak będzie wyglądał rodzinny park rozrywki – koncepcja

Materiał wideo:

Na zagospodarowanie wodzisławskich jarów miasto zamierz wydać 14,2 mln zł. 85% tej kwoty to fundusze unijne. Park zajmie teren o powierzchni 24 hektarów pomiędzy osiedlami: Dąbrówki, Piastów i XXX-lecia. Będzie udostępniony bezpłatnie. Zapłacić będzie trzeba jedynie za wypożyczenie sprzętu, korzystanie z parku linowego (nad bezpieczeństwem użytkowników czuwać będą tutaj instruktorzy) oraz za parking przewidziany na 150 samochodów.

W parku pojawi się m.in. ogródek jordanowski, amfiteatr, ścieżki rowerowe i spacerowe, skate park i punkty małej gastronomii. Dzisiaj ogłoszono przetarg na zaprojektowanie i wykonanie inwestycji. Roboty ruszą w przyszłym roku. – Nie zależy nam na tym aby wykonać park za jak najniższą kwotę. Zależy nam przede wszystkim na wysokiej jakości. To zadanie niebagatelne, które będzie wymagało od wykonawcy maksymalnego zaangażowania – mówi Mieczysław Kieca, prezydent Wodzisławia.

Ile kosztować będzie utrzymanie parku po oddaniu go do użytku? – Nie będą to z pewnością drobne kwoty. Dzisiaj nikt nie jest w stanie określić o jakich wydatkach możemy mówić. Pewne jest, że przez pierwsze pięć lat, z godnie z wymogami unijnymi, nie możemy pobierać opłat za korzystanie z parku – twierdzi Mieczysław Kieca.

Jonasz Kulej z firmy zaangażowanej w przygotowanie koncepcji wstępnej parku dodaje, że jest to bardzo sensowna i przemyślana inwestycja. – To odpowiedź na zapotrzebowanie mieszkańców a nie inicjatywa robiona na siłę pod jakiś europejski projekt. Przygotowując koncepcję prowadziliśmy długie rozmowy nie tylko z fachowcami w tej dziedzinie, ale przede wszystkim z mieszkańcami Wodzisławia, od najmłodszych po tych starszych – twierdzi Jonasz Kulej.

(raj)

Ludzie

Mieczysław Kieca

Prezydent Wodzisławia Śl.

387 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~do mieszkańca XXX (83.13. * .155) 16.02.2012 12:47
oceniono 12 razy
0
Zgłoś

też mieszkam na XXX i mam balkon przy placu zabaw przy szkole 10 i jakoś nie widzę latem tych strasznych zachowań. Owszem siedzą młodzi na ławeczkach czasem ktoś się głośniej zachowa ale ok 22 jest zawsze spokój. Poza tym decydując się na mieszkanie na osiedlu niestety musimy się do pewnych rzeczy przyzwyczaić - to nie domek na odludziu!. Sam mam dzieci i nie umiem się doczekać otwarcia tego parku.
Jak sie nic nie dzieje - źle, jak coś robią - też źle. Jacy mieszkańcy takie miasto

~sąsiad-obserwator (83.13. * .155) 16.02.2012 12:17
oceniono 10 razy
0
Zgłoś

~.mhl999. o jarach mówi się już od dawien dawna, w 2007 roku powstał plan zagosp. przestrzennego na ten teren.....i od tego czasu naprawdę zaczęły postepować konkretne pracę, co dziś staję się rzeczywistością a w poprzednich kadencjach tylko gadaniem i marzeniem....

~.mhl999. (89.174. * .146) 16.02.2012 12:14
oceniono 7 razy
3
Zgłoś

@xyz2 czy jeśli ktoś za rok kupi dom/działkę w okolicy planowanej drogi głównej południowej, o której nic nie wie, będzie miał prawo do narzekania/protestowania, że drogę mu budują 200m od domu? to wieloletnie plany, o dostęp do nich dość łatwo. O jarach i tym co przewidują wiadomo było od co najmniej 4 lat

~xyz2 (188.0. * .174) 16.02.2012 12:03
oceniono 5 razy
1
Zgłoś

"su" a pomyślałaś że wtedy jak se "ty oddałaś ankietę" to jeszcze ktoś mógł tam nie mieszkać i nie miał prawa głosu ?

~su (188.137. * .146) 16.02.2012 12:03
oceniono 9 razy
3
Zgłoś

@MieszkaniecXXX napisał - Mam 41 lat i też byłem młody. Jaka w tych czasach jest młodzież każdy wie i nie muszę tego przytaczać. I TUTAJ jest pies pogrzebany! Ja mam 41 lat i nadal jestem młoda! Zmień podejście do życia chłopie to od razu będzie Ci lepiej.. A młodzież - jest taka jaka ja wychowaliśmy (wychowujemy), ja znam przedewszystkim super młodych ludzi - tych "złych" (za mocno powiedziane - po prostu może trochę zbuntowanych) to wśród nich szukać jak igły w stogu siana.

~sąsiad-obserwator (83.13. * .155) 16.02.2012 11:58
oceniono 13 razy
3
Zgłoś

nic nie budować,żadnych imprez a życie niech toczy się na portalu nowiny.pl....to niektórym by pasowało, nie będzie tam wielkich koncertów przecież,a dogodzić Wam graniczy z cudem....ciągle tylko narzekacie i marudzicie, porównujecie się do Rybnika, a tak naprawdę ludzi tam widać tylko z tego względu, że chodzą pomiędzy jedną a drugą galerią, a tak też nic nie ma.....

~su (188.137. * .146) 16.02.2012 11:56
oceniono 10 razy
-2
Zgłoś

http://wodzislaw-slaski.pl/aktualnosc,2149,cz.htm
@.mhl999 ma rację - ja np. ankietę oddałam wypełnioną! A na końcu jest zdanie "Zainteresowanych zapraszamy do wykonania autorskiej koncepcji zagospodarowania Jarów, zgodnego z przedstawionym projektem Planu Zagospodarowania Przestrzennego."
Trzeba było wtedy wypowiadać się, a nie teraz marudzić.

~do mieszkańca xxx (78.31. * .194) 16.02.2012 11:56
oceniono 11 razy
-1
Zgłoś

jak se wziąłes kredyt to twoja sprawa a nie nasza-to raz; dwa- kupisz se stopery i wszyscy będą zadowoleni, dzieciaki bo beda miały gdzie sie bawic,a ty bo nic nie będzieszs słyszał; poza tym myśl o spłacie kredytu a nie siedź przed kompem bo nic nie wysiedzisz- do roboty!!!!!

~.mhl999. (89.174. * .146) 16.02.2012 11:56
oceniono 8 razy
0
Zgłoś

podpowiem ci, że będzie tam monitoring w oparciu o wimax-a - co będzie pozwalało na przenoszenie kamer jeśli zajdzie taka potrzeba i będą ku temu istniały możliwości techniczne. nie zakładaj, że młodzież jest zła bo znam takich, z których nie jeden dorosły mógłby brać przykład.

~Mieszkaniec XXX (188.0. * .174) 16.02.2012 11:52
oceniono 12 razy
0
Zgłoś

Oki zrozumienie jak najbardziej. Ja nie jestem żadnym emerytem czy też starcem. Mam 41 lat i też byłem młody. Jaka w tych czasach jest młodzież każdy wie i nie muszę tego przytaczać. Chodzi mi o to że nikt z nami tego nie konsultował. I że praktycznie amfiteatr położony będzie nieopodal balkonów na których do tej pory człowiek mógł się położyć po pracy i odpocząć !!! A teraz co ? Jeden skytepark już mamy na wąwozie ! Wszystkich cwaniaków którzy tutaj się wypowiadają zapraszam przejść się tym wąwozem obok tego skyteparku latem w godzinach 20-22 w piątek albo w sobotę i zobaczyć co się na nich dzieje !!! Strach przejść. To samo jest przy szkole nr 10. Na to samo będą miały patrzeć nasze dzieci z balkonów i brać przykład ?

~su (188.137. * .146) 16.02.2012 11:48
oceniono 9 razy
1
Zgłoś

@MieszkaniecXXX - ty chyba nie wiesz jaka jest różnica mieszkać w mieście a na wsi - a to JEST różnica, w Wodzisławiu mało się dzieje, mało jest rozrywek więc taki RPR jest wybawieniem dla mieszkańców. W sumie dobrze ze nie dostałeś lokalu od miasta, masz super wyjście sprzedaj mieszkanie i kup w Jastrzębiu, tam jest blok na bloku - RPR nie wcisną miedzy nie. I dlaczego od razu zakładasz że będzie tak strasznie źle, głośno i nie do wytrzymania? Ja całe życie mieszkam obok boiska szkolnego - rano dzieciaki mają wf, wieczorem starsi graja w nogę lub przesiadują na oponach -, owszem jest głośno - no i co z tego? Mają się wszyscy pozamykać w 4 ścianach?!

~.mhl999. (89.174. * .146) 16.02.2012 11:47
oceniono 10 razy
0
Zgłoś

referendum? dobre sobie ;-) konsultacje były w 2007 roku jak mnie pamięć nie myli, pod koniec roku na spotkaniu z prezydentem. takie 2 pieczenie na jednym ogniu. trzeba interesować się tym co dzieje się w mieście a nie czekać aż podstawi ci ktoś wszystko pod du... Jaki ty masz piękny widok na xxx-leciu? może jakiś link do zdjęć tych cudownych widoków? ;-) :D w zasadzie każda inwestycja związana z infrastrukturą wiąże się z budową. tak cię to dziwi czy udajesz wariata? o spokój się nie martw niewiele się zmieni w tej kwestii. chyba, że wyznajesz zasadę, że wszyscy tylko nie ty to troglodyci, którzy nie potrafią się zachować. to, że dzieciaki będą hałasować to przyzwyczajaj się po prostu - ich prawo młodości :) dziwne, że prawie non stop jeżdżące samochody Ci nie przeszkadzają. zdradzisz mi w którym to bloku na xxx-leciu mieszkasz - tak z czystej ciekawości ;-)

~Spokojnie,spokojnie! (83.30. * .122) 16.02.2012 11:44
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

O czym wy piszecie?Przecież to nie będzie żaden park rozrywki dla przyjezdnych tylko miejsce schadzek dla miejscowych goroli z osiedli i innych troli.Także nie musicie się obawiać nalotu przyjezdnych a jedynie swoich rozwydrzonych bachorów z jabolami w rękach i zielem w japie.

~do poniżej (80.238. * .20) 16.02.2012 11:42
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

zrozumienie ludzi młodych bo też kiedyś bedą starzy,ale to bardzo trudne,młodzi myslą tylko o sobie,wyjedź w Bieszczady,

~su (188.137. * .146) 16.02.2012 11:39
oceniono 5 razy
1
Zgłoś

@nie dla RPR - mylisz się, osiedle Batory miało powstać przy ul.Kokoszyckiej ! porównaj pkt 24 i 29!! A że nie ma chętnych do podjęcia inwestycji to już inna bajka... I tylko dlatego ma nie być RPR nie przesadzaj... A pomysł jest bardzo dobry!! Balaton i baszta - w późniejszym terminie owszem.. można je zagospodarować również.. zresztą co do Baszty takie plany są.. ale koszty są ogromne, no ale może kiedyś...Poza tym jeśli chodzi o konflikty międzypokoleniowe to trochę zrozumienia mogłoby wyjść od ludzi starszych , w końcu tez byli kiedyś młodzi - i porozumienie jest możliwe,zresztą większość młodzieży jest naprawdę ok, a że są jednostki wkurzające wszystkich .. cóż tego nie zmienimy nie róbmy z ludzi bezrozumnych, agresywnych potworów... no może część taka jest (tacy niech siedzą w domu, lub wyjadą w Bieszczady)

~jak (91.204. * .95) 16.02.2012 11:37
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

ciekawe jakie sa koligacje pana Jonasza Kuleja z panem Winicjuszem Kulejem - naczelnikiem (z nagana) wydzialu architektury i urbanistyki?

~Mieszkaniec XXX (188.0. * .174) 16.02.2012 11:36
oceniono 6 razy
0
Zgłoś

No dokładnie ! Do tej pory spokojna okolica zamieni się w centrum rozrywki ! Ale dla kogo ? Dla osób które będą przyjezdne a pod swoim nosem będą mieli spokój !!!! Więc takie pajacyki jak SU i MHL999 będą cwaniakować i wypisywać głupoty !!! Nikt z nami takich decyzji nie konsultował. Nie było żadnego referendum dla mieszkańców którzy zamieszkują na blokach przynależących do tego parku. Dlaczego ktoś podejmuje decyzje za nas ? Kupując mieszkanie ludzie sugerowali się również spokojem i pięknym widokiem. Teraz te miejsce zamieni się w pracę budowy a później rozrywkę dla takich ignorantów jakimi są SU i MHL999. A my zostajemy z tym problem na stałe. Nikt tych zabawek nie zwinie i nie zabierze !

~.mhl999. (89.174. * .146) 16.02.2012 11:34
oceniono 6 razy
2
Zgłoś

@~nie dla RPR gdzie chcesz zmieścić taki park w okolicy balatonu? dodatkowo na terenie nie należącym do miasta? ;-) mylisz jary i osiedle batory - to 2 odrębne lokalizacje. Chińczycy może na Batorym przepadli, ale projekt nie przepadł. Być może w ten kadencji prezydenta coś w tym kierunku ruszy z kopyta. @Mieszkaniec XXX marudzisz albo jesteś żałosnym emerytem, któremu wszystko przeszkadza

~swd01 (80.53. * .37) 16.02.2012 11:25
oceniono 6 razy
2
Zgłoś

po co 2 amfiteatr w Wodziu? Ile imprez odbywa sie w muszli? 1 festiwal reggae latem i to wszystko .. jaka bedzie akustyka tego obiektu? mieszkańcy dąbrówki. piastów juz się zapewnw ciesza z cotygodniowych imprez w parku tzw.rozrywki

~Mieszkaniec XXX (188.0. * .174) 16.02.2012 11:16
oceniono 9 razy
-3
Zgłoś

DO SU: zwiń to ty się pajacu ! ja chce spokojnie mieszkać tam gdzie mieszkam. to ja brałem na te mieszkanie 100.000 zł kredytu a nie ty ! to ja spłacam raty a nie ty ! więc chce mieszkać w spokojnym miejscu bo po to te mieszkanie kupiłem !

~podatnik 2 i 1/2 (78.31. * .194) 16.02.2012 11:13
oceniono 5 razy
1
Zgłoś

a swoją drogą to dobry pomysł!!!!!!

~podatnik 2 i 1/2 (78.31. * .194) 16.02.2012 11:10
oceniono 8 razy
4
Zgłoś

i znowu wizualizacja wizji pana prezia; ciekawe ile ona kosztowała??? poza tym już nie raz widzieliśmy i słyszeliśmy o wizjach wielkiego księcia; czy kolejny raz kufno steko fyjcie?

~@su (80.238. * .20) 16.02.2012 11:03
oceniono 6 razy
0
Zgłoś

no to jedź do Żor ,im dalej od osiedli wodzisławskich tym lepiej,cholerny egoista,

~nie dla RPR (80.238. * .20) 16.02.2012 11:00
oceniono 11 razy
-5
Zgłoś

obecne jary to nie są tereny zdegradowane tylko źle zagospodarowane,a raczej zaniedbane przez miasto,przed laty na tym terenie miało powstać Osiedle Batory,projekt przepadł,era Kiecy - osiedle mieli budować Chińczycy,niewypał,a teraz kretyński pomysł z RPR - to nie ta lokalizacja,najwieksze skupisko ludzi ,na całym swiecie takiej głupoty nie przerabiano bo...nikt nie wpadł nawet na tak idiotyczny pomysł,no,ale wodzisławski urząd ma taki pomysł,szkoda,że Kieca nie mieszka na którymś z tych osiedli ... dzisiejsze jary sa zanidbane,do miasta należy uporządkowanie tych terenów i zachowanie ich naturalnego wyglądu ,a RPR niech powstanie w okolicach Balatonu i Baszty,to najlepsza lokalizacja,@Adrianna ,jak chcesz pogodzić rozrywkę dla młodych i spokojne miejsce dla starszych?,tego nie da się pogodzić,słuszne jest oburzenie mieszkańców osiedli,należy zablokować tę inwestycję!!!!!!!!!!!!

~su (188.137. * .146) 16.02.2012 10:53
oceniono 7 razy
3
Zgłoś

Pomysł suuper, ale byłoby fajnie, gdyby wygospodarowali miejsce na siłownię zewnętrzną, w Żorach sprawdza się w 100% : http://www.slaskie.pl/npp/?grupa=21&id=172 , ludzie w każdym wieku korzystają, nie dewastują!
PS. Mieszkaniec XXX - proponuje zwinąć się i zainstalować w Rybniku, Marklowicach lub Raciborzu.. albo jeszcze dalej, weź ze sobą grupę wsparcia... nie potrzebujemy takich malkontentów w Wodzisławiu

~do ponizej (77.253. * .67) 16.02.2012 10:30
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

nie musisz niczego przypominac, tylko zacznij myslec inaczej niz "blondynka", bo wiedzy ekonomicznej i glebszej refleksji to kompletnie brak. Widac, ze jestes pracownikiem jakiegos urzedu, bo wam sie tam zdaje ze wy wytwarzacie jakiec PKB a wytwarzacie CO2( bez urazy)

~do ~Do tessss (155.158. * .98) 16.02.2012 10:13
oceniono 5 razy
1
Zgłoś

Warto może przypomnieć że dotacja ue została przyznana na zadanie z konkursu na rewitalizację terenów zdegradowanych. ja nie wiem, ale jak macie jakiś sensowniejszy pomysł na "rewitalizację terenów zdegadowanych" miedzy osiadlami to proszę, przedstawcie go. Przypomnę ze z tego samego konkursu pszów dostał kasę na budowę rynku (którego jak na razie nie mają).

~Do tessss (77.253. * .67) 16.02.2012 09:57
oceniono 6 razy
0
Zgłoś

Nie bede Cie minusowac, bo masz racje w tym co piszesz. Pieniadze nie ida na poprawe gospodarki i tworzenie miejsc pracy tylko na ro*****l ale tak rzadzi PO i taka jest polityka UE( tak trwonia pieniadze biurokraci) Potem jest placz, ze kryzys i dziura w budzecie, podwyzki podatkow paliwo po 7 zł . Tylko ze my tez musimy cos skubnac z tego bo inny sie nachapia(czytaj np. Rybnik)

~mia (188.137. * .10) 16.02.2012 09:56
oceniono 4 razy
-4
Zgłoś

Plusy to będę rozdawać jak to powstanie bo znając życie na tym projekcie się skończy jak wszystko z naszym Panem Prezydentem :)

~tsssss (92.225. * .230) 16.02.2012 09:46
oceniono 8 razy
0
Zgłoś

Typowa polska "inwestycja". W Racobrzou plebs dostanie aquapark, przy okazji podniesie sie oplaty za cokolwiek bo na potrzebne i wazne wydatki NIE MA. Chleb i igrzyszka dla plebsu. A potem ludzie sie dziwia ze polska to bagno i uciekaja na zachod. No ale sami sobie winni, skoro wybieraja najladniejszy usmiech na plakacie. Budujcie dalej takie kmioty i podnoscie dalej podatki. Podatnik chetnie zaplaci za kazda durna zachcianke. No a plebs jeszcze musi pomarudzic ze parking bedzie platny - skandal normalnie, w koncu sie wszystkim NALEZY darmowy! Ludzie, pieniadze nie rosna na drzewach, a potem marudzenie jakie to wysokie koszta pracy i podatki w tym grajdolku zwanym polsza.Szkoda ze wiekszosc plebsu tego nie zrozumie. No ale demokracja to taki system, w ktorym dwoch zuli przeglosuje jednego profesora, z tym ze w Polsce jest zdecydowanie wiecej zuli.... A teraz smialo - minusujcie. Ja sie tylko ciesze ze wyjechalem z tego polskiego kabaretu i moje podatki nie ida na takie pierdoly.

~Adrianna (77.253. * .67) 16.02.2012 09:06
oceniono 9 razy
7
Zgłoś

Bardzo dobra koncepcja, wszystko dobrze przemyslane. Jest rozrywka dla młodych i spokojne miejsca dla osób starszych. Wielki plus dla projektantow, drugi wielki plus dla prezydenta, ze wreszcie doprowadzil te marzenie do finalu. Czekamy juz tylko na otwarcie i bardzo sie cieszymy :))

~Mieszkaniec XXX (188.0. * .174) 16.02.2012 08:58
oceniono 11 razy
-9
Zgłoś

Cwaniaczku mhl999 to może ty weźmiesz tą zgraję pod swoje okna ? co mnie obchodzi balaton ? balaton jest na odludziu i tam niech robią co chcą. ale nie pod naszymi oknami gdzie mieszkają małe dzieci i starsi ludzie !!!

~Podpisz się... (91.200. * .160) 16.02.2012 08:35
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

to raczej hasło dla wszystkich polaków wiecznie zle wiecznie nie dobrze . Widac my tak mamy ze musimy marudzic a co do parku piekny jestem lub bede dumny ze jest w Wodzisławiu .
Choc jeszcze wiele pracy to trzymam kciuki za obecnego prezydenta . Widac powoli efekty jego pracy

~.mhl999. (89.174. * .146) 16.02.2012 08:14
oceniono 9 razy
7
Zgłoś

marudzicie, że nie ma parku miejskiego jak należy, a jak proponuje wam się alternatywę czyli coś większego i lepszego jednocześnie zagospadarowujące skrawek miasta to NIE bo... w centrum osiedla, lepiej na balatonie, krzyki, dewastacje, za drogie w utrzymaniu, wolę tropikalną wyspę (chyba z nazwy), kto tam będzie chodził, młodzież będzie przesiadywać i pić i bóg wie jakie jeszcze inne cuda. Miasto powinno zmienić hasło reklamowe na "Wodzisław Śląski - miasto ludzi wiecznie niezadowolonych - przyłącz się do nas!"

~Mieszkaniec XXX (188.0. * .174) 16.02.2012 08:12
oceniono 8 razy
-6
Zgłoś

Co z mieszkańcami mieszkającymi na skraju osiedla XXX lecia? Czy ktoś zastanowił się co budują pod ich balkonami?Niech tylko spróbują zbudować jakieś boisko pod samymi oknami na którym będzie przesiadywać niesforna młodzież a co za tym idzie papieroski i alkohol, tak jak to się ma przy szkole nr 10. Już teraz zapowiadam że będą chodzili z obijanymi głowami od rzeczy które będę miał pod ręką. Czy to będą ziemniaki czy cegły nieistotne. Także prosze się zastanowić co postawicie pod balkonami mieszkańców (do tej pory spokojnej okolicy)

~NIE maruda (80.238. * .27) 15.02.2012 22:42
oceniono 8 razy
8
Zgłoś

oj kondziu kondziu wlasnie mowa o takich jak Ty.....czego sie nie zrobi to i tak zle, jest dofinansowanie to sie robi, proste, jedz do rybnika na zakupy lepiej uwazaj tylko zebys ośki nie zerwal w samochodzie na tych ich inwestycjach:P

~mnb (80.238. * .9) 15.02.2012 22:29
oceniono 10 razy
4
Zgłoś

na równicy jest tor saneczkowy - wjazd 5 zł za caly dzien, jakos nikt sie nie buntuje a tu juz pieski szczekają...

~kondziu (89.174. * .146) 15.02.2012 22:16
oceniono 13 razy
-9
Zgłoś

JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁ RODZINNY PARK ROZRYWKI ????? TAK SAMO JAK CENTRUM HANDLOWE ODRA CZY TO DRUGIE W MIEJSCU KONCENTRATÓW !!!! jaki prezydent take miasto ,czyli do dupy ,KIECO popatrz na rybnik może i podnosi podatki ale jakie inwestycje

~BUSC (109.243. * .182) 15.02.2012 22:16

dla mnie hanys idioto

~hanys (89.174. * .146) 15.02.2012 22:13
oceniono 11 razy
-7
Zgłoś

Kieca ,lepiej sam mieć fabryki ,hale produkcujne momy przeca A1 tuż tuż a ty chopie budujesz parki ,pytom sie dla kogo chyba dla tych co nie robiom ,miasto umiero ni ma roboty ,ja jest dla prezydenta kiery mo jako sie to nazywo ten cały tablet przy pysku i geldtag jak reichu plus premia,o zgrozo