Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Noworodek mógł żyć

Martwy noworodek, którego znalazły pracownice Służb Komunalnych Miasta, urodził się żywy.

Sekcja zwłok wykazała również, że ciąża nie była donoszona. Chłopczyk urodził się w 8. miesiącu ciąży. - Według biegłych gdyby dziecko było otoczone opieką, przeżyłoby – mówi Prokurator Rejonowy w Wodzisławiu Witold Janiec. Biegli nie stwierdzili u malca żadnych wad wrodzonych. Obrażenia na ciele powstały najpewniej już po śmierci dziecka. Z sekcji zwłok wynika również, że dziecko od narodzin żyło około pół godziny. Nie wiadomo natomiast, czy dziecko zostało porzucone do śmieci żywe czy martwe. - Zlecamy dodatkowe ekspertyzy – mówi prokurator. Śledczy sprawdzili okoliczne szpitale. Nie odnotowano u nich narodzin takiego dziecka. Wciąż nie wiadomo, kim byli rodzice, ani gdzie dziecko zostało porzucone. - Trafiają na policję anonimowe sygnały. Wszystkie są sprawdzane, jednak żadne nie przyniosły przełomowych ustaleń – mówi prokurator Janiec. Przyznaje, że śledztwo jest bardzo trudne.
Śledczy wstępnie zakładają, że dochodzenie będzie prowadzone w kierunku nie udzielenia pomocy.  Chłopczyka znaleziono 14 grudnia po południu w sortowni odpadów komunalnych w Wodzisławiu. Przesuwające się na linii sortowniczej wśród odpadów zwłoki znalazły pracownice. Kobiety przeżyły szok i zostały objęte opieką psychologiczną.

63 komentarze

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~skinhead (89.200. * .94) 13.01.2012 23:48
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

edukacja seksualna- Ale czy ty nie rozumiesz tego, że jak ludziom będziesz mówić jak kraść żeby nie wpaść, to ludzie wyposażeni w tą wiedzę zaczną kraść, o będą przekonani o tym że nie wpadną. Tak samo jest z seksem. Jak nastolatków będziesz "uświadamiać", to nastolatki zaczną ten seks uprawiać, a nie ma 100% antykoncepcji.Kiedyś ludzie nie mieli tego problemu, bo dziewczyny wiedziały że jak wpadną w wieku nastoletnim, to jest po nich i dlatego stosowali 100% antykoncepcję, czyli szklankę wody a seks uprawiali jak byli dorośli i w pełni odpowiedzialni za swoje czyny. Bo seks jest dla ludzi dorosłych i odpowiedzialnych, a nie dla dzieci. Kiedyś nie 'uświadamiano" dziewczyn, mówiono im że seks=ciąża, a to z kolei powodowało to, że zostały usunięte z szkoły i wpakowały się w pieluchy. Takie nauki powodowały że ludzie byli odpowiedzialni za swoje czyny i z seksem czekali do czasu, aż będa dorośli i gotowi aby wychować dziecko i zapewnić im warunki. A ty chcesz aby ludzie nie brali żadnej odpowiedzialności za swoje życie. To wy lewaki jesteście obłudni, sprzeciwacie się karze śmierci, nie chcecie zabijać morderców i pedofilów, ale za to chcecie zabijać niewinne małe dzieci, które nawet bronić się nie umieją. To jest właśnie lewacka obłuda.

~edukacja seksualna (80.238. * .20) 13.01.2012 22:24
oceniono 4 razy
0
Zgłoś

no cóż,to własnie Ty się kompromitujesz pisząc to co piszesz,nie masz pojecia co to jest edukacja seksualna,ta nauka powinna byc w szkołach aby nie było problemu niechcianych ciąż nastolatek a co za tym idzie aborcji. Masz obsesję na temat lewicy,a prawda jest taka ,że to prawica jest obłudna i pełna kłamstw na temat aborcji, na dodatek widać ,że wykształcenie kobiet jest dla Ciebie jakąś niezrozumialą dla mnie przeszkodą, wyglada na to,że sam masz papierkowe wykształcenie ,zgadzam się,że dzieci to szczęście i radość ale tylko dgy macierzynstwo jest odpowiedzialne,gdy dzieci są chciane ,Nie słyszałeś,że kiedyś dokonywano aborcji , dokonywano,polecam lekturę " Czarna ksiega kobiet", i "Milczenie owiec",jak przeczytasz to porozmawiamy.Dobranoc.

~skinhead (89.200. * .94) 13.01.2012 22:07
oceniono 4 razy
0
Zgłoś

edukacja seksualna-Cóż, widać że musisz mnie znać a do tego musisz wiedzieć na ile mam wiedzę o seksie i całej biologi. Gratuluję ci, bo takiej trafnej diagnozy przez internet za pomocą paru postów, żaden z światowych profesorów dokonać by tego nie umiał. Ale zapewne dlatego że nie są lewakami. A tak na poważnie to ty czytasz chociaż swoje posty? Nie widzisz tego jaką idotkę z siebie robisz, skoro z całym przekonaniem chcesz mi wmówić że nie mam żadnej wiedzy w temacie seksu, skoro nawet słowa żeśmy nie zamienili o jakiejkolwiek edukacji seksualnej. Naprawdę nie czujesz tego, że sama siebie kompromitujesz ? Jakoś nie słyszałem żeby kiedyś dokonywano aborcji, ludzie kiedyś dzieci uważali za największe szczęście i radość w życiu, bo wtedy nie było lewicy, która im wmawiała że "bachory" to kłopot i nieszęście. Po za tym o jakim wykształceniu ty mówisz? Chyba tylko o papierkach. Znam kobiety z tytułem magistra, które są głupie jak but. magistry historii to uczą się z podręczników z liceum i z wikipedi. To są niestety fakty, dziszejsza szkoła wyższa jest na poziomie dawnego gimnazjum, które był przed wojną. Niestety ale młodzież to dzisiaj uczy się z telewizora i dlatego jest głupia jak but. A mówiąc o krajach Europejskich, to dobrym przykładem jest Holandia. Pewna samotna matka poszła do urzędu pracy w Holandii, tam jej dano skierowanie do pracy w Agencji towarzyskiej, odmówiła tej pracy i tym samym odmówiono jej świadczeń socjalnych, bo stwierdzono że to przecież praca jak każda inna. To jest niestety historia na faktach. Więc chciała byś zostać dziwką? Nie wiem czy wiesz, ale w Holandii była legalnie partia pedofilów. Tak właśnie wygląda ta twoja piękna zachodnia Europa. po za tym powiedź mi kiedy aborcja jest konieczna?Bo jak powiesz że wtedy jak zagraża zdrowiu matce lub płód jest chory, to w pełni się z tobą zgodzę że wtedy jest konieczna.

~edukacja seksualna (80.238. * .20) 13.01.2012 21:46
oceniono 4 razy
0
Zgłoś

nie ośmieszaj się,Ty nawet nie wiesz co to jest edukacja seksualna a wiedzy na ten temat nie masz żadnej, jesteś nieźle nawiedzony ,nasze babcie też dokonywały aborcji ale nikt o tym nie wiedział,nie było je stać na lekarza to robiły to pokątnie jakieś babki, śmiertelność po tych amatorskich aborcjach była ogromna,bogate kobiety stac było na legalny zabieg ,i w tych rodzinach dzieci było tyle ilechciały rodziny,dzieci były wykształcone,nie było biedy, w rodzinach gdzie dzieci rodziły się bez żadnej kontroli bo tak musiało być to co było...bieda aż piszczała,wysoka śmiertelność nowonarodzonych dzieci,jeżeli przeżyły to bez jakiegokolwiek wykształcenia i zawsze w życiu miały pod górkę, dobrze,że te czasy mamy za sobą,tak dla edukacji seksualnej i legalnej aborcji , tak jak jest w krajach europejskich,gdzie nie kwitnie podziemie aborcyjne bo nie ma takiej potrzeby a aborcje wykonuje sie tylko wtedy gdy jest taka potrzeba.

~saherb (83.30. * .21) 13.01.2012 21:40
oceniono 4 razy
0
Zgłoś

"Mieliśmy cały plan, jak sprzedawać aborcję. Nazywał się "edukacja seksualna". Złamać ich naturalny wstyd, oddzielić je od rodziców i wartości, stać się ekspertem od seksu w ich życiu tak, aby przychodziły do nas. Dawaliśmy im niskodawkowe pigułki antykoncepcyjne albo uszkodzone prezerwatywy, żeby zachodziły w ciążę. Naszym celem było doprowadzenie do 3-5 aborcji u każdej dziewczyny w wieku 13-18 lat".
Carol Everette, była właścicielka kliniki aborcyjnej, uwikłanej w śmierć 35 tys. ludzi.

~skinhead (89.200. * .94) 13.01.2012 21:29
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

Nasze babcie i mamy miały taką edukację i dzięki temu jesteśmy na tym świecie. Dziwnym trafem, to za czasów naszych babć, kiedy im nikt nie mówił o antykoncepcji, to jakoś bardzo mało było samotnych matek i jakoś kobiety nie zabijali swoich dzieci, było to wręcz nie do pomyślenia przez kobietę, że można zabić swoje dziecko. Odkąd pojawiły się te lewackie nauki, to nastolatki zaczęły być w ciąży i nawet nie wiedziały kto jest ojcem, nagle masowo pojawiły się samotne matki i masowo zaczęto robić aborcje. Więc ta lewacka nauka jak widać to szkodzi i to ogromnie a nie pomaga.

~matka (77.255. * .166) 13.01.2012 21:29
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

moze sie wyjasni dlaczego to zrobila moze byla chora psychicznie bo innego usprawiedliwienia dla nie nie ma mogla zostawic w szpitalu lub w innym miejscu nie mozna tak po prostu wyrzucic dziecka jesli jest sie zdrowym normalnym czlowiekiem

~skinhead (89.200. * .94) 13.01.2012 21:28
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

edukacja seksualna-Ludzie za nim zaczynają uprawiać seks, to wiedzą skąd się biorą dzieci, więc jest edukacja seksualna. Złodziej jak idzie na włam, to zdaje sobie sprawę z tego że jak wpadnie, to będzie ponosił konsekwencje prawne. Ludzie którzy zaczynają uprawiać seks, to znaczy to że są dorośli i odpowiedzialni, mają pracę i w razie wpadki są w stanie założyć rodzinę. Jak ktoś nie ma kasy ani warunków na wychowywanie dzieci, to nie uprawia seksu. Seks jest dla ludzi dorosłych a nie dla nastolatków. W życie jak coś robisz, to musisz za to brać odpowiedzialność i konsekwencje, takie jest życie. Polskie kobiety które uprawiały seks z czarnoskórym Samuelem Moll, to za swoją głupotę, "tolerancję " i nieodpowiedzialność to przepłaciły to życiem. Więc naucz się że za swoje czyny musimy brać odpowiedzialność. I tak należy wychowywać dzieci, a nie mówić im o "edukacji seksualnej". Bo to tak jak mówić złodziejowi, co ma zrobić żeby nie wpaść. Należy mówić że nie wolno kraść i tyle, tak samo jak nie wolno się puszczać i nie wolno się wiązać z nieodpowiednimi ludźmi i nie należy uprawiać seksu jak się nie jest w pełni dorosłym, czyli jak się nie ma warunków do wychowania dzieci. Dziecko nie może ponosić konsekwencji w postaci śmierci za głupotę rodziców. Taka powinna być edukacja seksualna, którą każdy rodzic powinien przekazać swojemu dziecku.

~edukacja seksualna (80.238. * .20) 13.01.2012 21:07
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

jednak dalej piszesz te swoje głupoty,argumenty? a dlaczego w państwie demokratycznym nie ma edukacji seksualnej?, aborcja jest złem ale jest sto razy lepsza od porzucania dzieci,od zabijania ich i umieszczania w beczkach,zakopywania w ogródkach itp. a gdzie są ci obrońcy życia do których Ty też jak widać należysz gdy niechciane dzieci się rodzą ,rodziny bez srodków do życia,bez mieszkań pod mostem ,gdzie wtedy jesteś?,nie ma Cię,potrafisz tylko oceniać i drzeć gebę bo nic innego nie potrafisz,żałosny jesteś,w krajach gdzie jest edukacja seksualna,gdzie aborcja jest legalna to tych niechcianych aborcji jest zdecydowanie mniej niż w krajach gdzie prawo w tym zakresie jest restrykcyjne,zapamietaj to sobie i pomyśl zanim znowu coś napiszesz na ten temat,

~skinhead (89.200. * .94) 13.01.2012 20:50
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

do poniżej- Jak by nie patrzeć, to ty nie masz żadnych kontrargumentów na moje argumenty przeciwko zabijania dzieci. Ty popierasz zabijanie dzieci i nawet nie umiesz powiedzieć czemu je zabijać. Bo można nie zabić dziecka i jednocześnie go nie wychowywać ani nie utrzymywać, wystarczy się go po porodzie zrzec i problem z głowy. Więc nie ma uzasadnienia dla zabijania małych dzieci.

~do poniżej (80.238. * .20) 13.01.2012 20:46
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

skończyłeś?, idź spać bo już nic mądrego w tej kwestii nie napiszesz,

~skinhead (89.200. * .94) 13.01.2012 20:30
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

do poniżej-Uważasz że kobieta ma prawo do zabica swojego dziecka?Przecież nie musi go wychowywać ani utrzymywać. Wystarczy że zaraz po porodzie zrzeknie się praw do dziecka i podpisze papiery,. Dziecko takie od raz znajduje rodziców zastępczych. Więc po co zabijać niewinne dziecko? Wy lewacy jesteście przeciwni zabijaniu przestępców,, zbrodniarzy, pedofili itp, ale jesteście za tym żeby zabijać niewinne dzieci, nie rozumiem waszego myślenia. Jak chcesz się ruchać na prawo i lewo to po wpadce możesz przecież tego dzieciaka zostawić w szpitalu, więnc jaki jest powód zabijania dzieci?? Mąż, który ma dość żony, to się z nią rozwodzi a nie ją zabija. Idąc twoim tokiem myślenia, to mąż taką żonę powinien zabić a nie się z nią rozwieść. Ale w jedno masz rację, ojciec dziecka ma prawo zabić osobę, która zabiła mu dziecko, czyli matkę tego dziecka. Mam nadzieję że z tym się zgodzisz, bo inaczej to będziesz jak przysłowiowy "Kali", czyli kali kraść może ale mu już kraś nie mogą. Skoro matka mogła zabić wspólne dziecko, to i matkę jej partner ma prawo zabić, śmierć za śmierć!! To jest w pełni sprawiedliwe . Swoją drogą to nawet ludzie z Waffen SS nie umieli zabić swojego dziecka, a dokonywali takich zbrodni że szok. Nikt normalny nawet na te zbrodnie nie umiał by patrzeć a co dopiero je wykonywać, ale skoro ci z Waffen SS umieli dokonywać tak okrutnych zbrodni, ale nie mieli sumienia, żeby umieć zabić swoje dziecko, to kim jest osoba która jest gorsza w zbrodni od Waffen SS? Bo zabić swoje dziecko to nawet najwięksi Hitlerowcy zbrodniarze nie umieli, a niektóre kobiety to umieją zabić swoje dziecko, więc ich zbrodnie są dużo okrutniejsze od zbrodni żołnierzy z Waffen SS.

~do poniżej. (83.26. * .156) 13.01.2012 19:03
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

chłopie, napisz coś z sensem, plujesz się, spojrzyj na ten świat okiem kobiet-- ta co chce urodzić--urodzi, dla niej to radosne dni , ale są kobiety, które nie chcą urodzić, dla nich to dramat, łzy, bezsilność. Nie mają do kogo się zwrócić,one są skazane na siebie (kochani tatusie) się ulatniają, to problem nie dla nich, dla kobiety, dałaś d..y, radzić musisz sobie sama. Jeśli ma pieniądze--dobrze. Tak jestem za legalną aborcją---podziemie aborcyjne kwitnie i ma się dobrze za duże pieniądze. Jeśli tego nie wiesz, a myślę, że wiesz , to pisz o tym a nie o Murzynach, Arabach i jeszcze innej narodowości ludzi. Pisz o naszych sprawach, które przysparzają nam kobietą wiele upokorzeń.

~... (80.238. * .12) 13.01.2012 18:55
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

Proszę o zablokowanie komentarzy...

~skinhead (89.200. * .94) 13.01.2012 18:11
oceniono 6 razy
0
Zgłoś

do ,,,,,,, -Jakich drastycznych przypadków? Myślisz że jest różnica czy cię zabiją nożem czy cię otrują? Dla tego dziecka też było bez różnicy czy by umarł u ginekologa, czy też umarł zaraz po urodzeniu. Żadnej różnicy nie widzę, bo żadnej różnicy nie ma. Śmierć to śmierć i dziecku jest obojętne ja umrze, czy po urodzeniu czy przed to nie ma żadnej różnicy, kwestia paru miesięcy na niekorzyść aborcji, bo bez aborcji to chociaż parę miesięcy dłużej sobie pożył. Co nie zmienia fakt że dokonano najgorszej zbrodni, bo matka zabiał swoje dziecko, dziecko które nawet bronić się nie umiało i miało w tym czasie zaufanie tylko do jednej osoby, czyli swojej matki, która go zabiła.
Ale skoro ty chcesz zabijać ludzi za wygląd, to jestem ciekawy kogo jeszcze byś zabiła. Murzynów i Arabów też byś zabiła? Bo jakoś lewaki deklarują swój pacyfizm, a ty deklarujesz się jako lewaczka a chcesz zabijać i to za wygląd. Coś ci się chyba pomyliło....

~do ,,,,,,, (83.26. * .156) 13.01.2012 17:57
oceniono 8 razy
4
Zgłoś

@skinhead, a ciebie zabiła bym za sam wygląd, dobrze że lewica chce aborcji, bezpiecznej, legalnej aborcji!!!!!!! gdyby była,gdyby była dostępna dla każdej kobiety, w naszych szpitalach, (nie tylko dla tych co mają pieniądze) uniknięto by takich drastycznych przypadków.

~rydułtowik (79.191. * .71) 13.01.2012 17:47
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Co to za Matka że porzuciła Dziecko do śmieci ukarac takich !!!!

~skinhead (89.200. * .94) 13.01.2012 17:29
oceniono 6 razy
0
Zgłoś

To teraz sobie uświadomcie ile matek zabija swoje dzieci i nazywa to aborcją. A lewacy chcą te zabijanie zalegalizować. Problem polega na tym, że jak matka zabije dziecko u ginekologa, to nie ponosi żadnych konsekwencji prawnych, a jak dziecko się urodzi i go zabije to już ma przewalone, zarówno wśród opinii jak i według prawa. Oczywiście w pełni słusznie, jestem za tym aby tą matkę i ewentualnie ojca(jak miał wiedzę o tym zdarzeniu) dziecka to powiesić. Sam bym chetnie zabił taką matkę, ale także każdą kobietę która popełniła aborcję należało by skazać na karę śmierci, ale przez powieszenie na haku za żebro. Tak jak się tępi tą matke, co zabiła te dziecko, tak samo trzeba tępić kobiety co dokonały aborcji

~AnOnIm (188.0. * .22) 13.01.2012 16:35
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

Matka? Chuj nie Matka! Od razu na dozywocie!! sama mam dziecko i nigdy w zyciu bym go nie porzuciła chocbym nie miała za co zyc!

~10 (83.10. * .49) 13.01.2012 14:27
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

jestem matka trojki dzieci i latwo nie jest ale nigdy przenigdy nie skrzywdzilabym WŁASNEGO dziecka w taki ani inny sposob niech zgnije w wiezieniu nawet nie zasluguje na słowo mama

~Podpisz się... (83.10. * .49) 13.01.2012 14:24
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

to sie w głowie niemiesci jak mozna tak postapic przeciez to takie malenstwo bezbronne ach szkoda slow serce peka spoczywaj w pokoju malenstwo tam juz nikt cie nie skrzywdzi

~gagarin (79.190. * .170) 13.01.2012 13:38
oceniono 8 razy
8
Zgłoś

a tyle małżeństw nie może mieć dzieci, zmiast oddać to dziecko... szok

~Anka30 (91.225. * .28) 13.01.2012 13:20
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

Biedne maleństwo;(