Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Relacja antyfaszystki z Raciborza z wydarzeń w Warszawie 11.11.11

Mam dosyć ogólnospołecznego przyzwolenia na demonstrowanie nacjonalistycznych a nawet faszystowskich poglądów grup ONR i Młodzieży Wszechpolskiej. Dlatego wzięłam udział w Blokadzie Marszu Niepodległości.

Relacja antyfaszystki z Raciborza z wydarzeń w Warszawie 11.11.11

Oto krótki opis moich przygód w Warszawie, pisze antyfaszystka:

Na Blokadę Marszu Niepodległości zorganizowanego przez nacjonalistyczne grupy ONR oraz Młodzież Wszechpolską postanowiłam pojechać jakiś miesiąc temu. Co mnie do tego skłoniło? Po prostu mam dosyć ogólnospołecznego przyzwolenia na demonstrowanie nacjonalistycznych a nawet faszystowskich poglądów wyżej wymienionych ugrupowań.

Wiążą się one z szeroką nietolerancją na tle rasowym, wyznaniowym, światopoglądowym czy związanym z orientacją seksualną.  To mi właśnie dało siłę i energię, żeby im pokazać, że są ludzie, którzy przeciwstawiają się takiemu myśleniu. Pod hasłami: FASZYZM NIE PRZEJDZIE, BLOKOWALIŚMY, BLOKUJEMY, BLOKOWAĆ BĘDZIEMY czy NO PASARAN, wyruszyłam wraz z dość spora ekipą ze Śląska w piątek rano do Warszawy. Większość drogi przeminęła bez większych ekscesów, aż do czasu, gdy ok. 40 km od Warszawy zatrzymała nas kontrola pojazdów, żeby zrobić „rutynową kontrolę pojazdu”. Pan z kontroli powiedział, że jak dobrze pójdzie to w godzinę się wyrobią. Nic nie mieliśmy wyjścia, wysiedliśmy z autobusu i staneliśmy sobie z tyłu, żeby nas nie było widać z drogi (chyba nie muszę pisać czemu). Po jakimś czasie odwracamy się, a tam od głównej drogi wjeżdżają 2 autokary z „polskimi patriotami”. Ich reakcja wyglądała tak (w skrócie opiszę moje odczucia): jak nas zobaczyli to prawie okna powybijali w autobusie, żeby jak najszybciej się do nas dobrać. Autobus stanął i jak zwierzęta się na nas rzucili. Zdążyliśmy wbiec do naszego autobusu, jeden z naszych kolegów był prawie wyszarpany na zewnątrz, ale udało mu się wsiąść bez żadnego szwanku na jego zdrowiu. Niestety nasz kierowca został potraktowany z gazu. Zaraz przybiegła policja i służby transportowe i pogonili „patriotów” do swoich autobusów. Droga wjazdowa na parking została zablokowana przez policję. Parę osób  z naszego autokaru zostało zamkniętych na stacji benzynowej, gdyż obsługa stacji widząc co się dzieje automatycznie zablokowała drzwi wejściowe. Na szczęście policja bezpiecznie odprowadziła naszych kolegów do autobusu. Zebrali nasze dowody i spisali dane, powiedzieli, że może nas dalej puszczą a może nie. Przez długi czas nie wiedzieliśmy, co z nami będzie. Nasz dzielny kierowca na szczęście za bardzo nie ucierpiał i zgodził się kontynuować podróż, za co bardzo mu dziękujemy. Po ok. 2 godzinach policja pozwoliła nam na dalszą podróż. Żeby nie było za wesoło naziści, którzy nas zaatakowali też po nas zostali puszczeni w dalszą drogę, czego już zupełnie nie rozumiem. Cały czas mieliśmy kontakt z Warszawą, która nas informowała na bieżąco, co się dzieje na ulicach miasta. Dowiedzieliśmy się, że sytuacja wygląda z minuty na minutę coraz groźniej, bo po Warszawie latają duże grupy neonazistów uzbrojonych w pałki i inne rzeczy i wyłapują osoby, które „zagrażają polskości” . Dojechaliśmy do Warszawy, tam znowu jakaś kontrola, ale szybko nas puścili i kierowca zawiózł nas obok ul. Marszałkowskiej, gdzie już zaczęła się Kolorowa Niepodległa. Spokojnie trafiliśmy na Kolorową i zrobiliśmy blokadę, żeby żaden faszysta nie przeszedł i nie rozwalił Kolorowej Niepodległej. Było parę ataków neonazistów na naszą blokadę i na Kolorową, ale skutecznie ich przegoniliśmy.

Ok. godziny 15-tej zaczął się Marsz Niepodległości.”Prawdziwi patrioci” zaczęli napierać na Kolorową i na naszą blokadę. „Patrioci” puścili w ruch petardy,  race, kostki brukowe i inne rzeczy, które by mogły człowieka zranić. Zaczęła interweniować policja i doszło do wojny „patriotów” z policją. Trwało to może jakieś 30 min, nie wiem dokładnie, ale udało się, zablokowaliśmy ich. Faszyzm nie przeszedł ulicą Marszałkowską. Musieli iść bocznymi uliczkami. W tym czasie na Kolorowej wszyscy fajnie się bawili, było wesoło, kolorowo. Miła przyjazna atmosfera. Śpiewy, tańce. Rodzice z dziećmi, starsi ludzie, wszyscy się dobrze bawią. Jest paru przedstawicieli świata politycznego czy artystycznego.

W tym czasie blokada jest cały czas atakowana przez  „patriotów”. Cały czas musimy bronić Kolorowej Niepodległej. Ok. godziny 17-tej Kolorowa się zakończyła i ludzie zaczęli rozchodzić się po domach. Nasza ekipa ok. 200 antyfaszystów ruszyła w stronę metra, żeby dojść do autobusów czy samochodów. Musieliśmy przejechać metrem parę przystanków. W metrze znowu się zaczęło spięcie z grupą nazistów, szybko ich pogoniliśmy. Doszliśmy do autobusów i nagle podjechało do nas kilka radiowozów i nam przekazali, żebyśmy ruszali, bo w naszą stronę idzie dość spora grupa neonazistów. Ruszyliśmy i tak  wyjechaliśmy z Warszawy. Ok. 100 km od Warszawy zatrzymała nas policja prewencyjna i jak to stwierdzili „szukali chuliganów”. Nikt z naszych nie został zatrzymany.

Materiał nadesłany przez czytelnika na info@nowiny.pl

109 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~Partyzant z PRL (93.105. * .89) 27.11.2011 19:11
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

Wszelkie ekstremizmy są chore, tak samo lewackie jak i skrajnie prawicowe - nienormalne jest też obnoszenie się ze swoim zboczeniem (zwanym dzisiaj innością) - jestem hetero i nie obnoszę się z tym - bo i po co ? - czy pedzie koniecznie muszą się ze swoja tzw. innością obnosić publicznie ?

~qw (77.253. * .154) 27.11.2011 10:43
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Ciekawy świat w oczach antyfaszystki; Polska dla pedałów i lesbijek a nie dla POLAKÓW , Biedronie i szczuki Na takich musimy pracować !!!!!!!!!! a nasze dzieci będą pracować na ich emerytury !!!!!!!TO JUŻ LEPIEJ ABY WAS PIERON STRZELIŁ!!!!

~antywszyscy (89.79. * .43) 25.11.2011 17:29
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

antyfaszystko - a o tym, że ta twoja "kolorowa niepodległa" zaprosiła niemieckie i austriackie bojówki to już nie napiszesz? a szkoda...
przyjechaliście tam tylko po to, żeby zrobic zadymę i promowac homoseksualne środowiska w mediach, taka prawda. żeby nie było, że jestem stronniczy - tych kiboli, którzy szli w marszu Patriotów i wywoływali zamieszki też nie popieram. powinno się ich postawic przed sąd

~piwnooka (93.105. * .139) 23.11.2011 16:35

do Polak proszę bardzo taki mały dokument może da Ci coś do myślenia to jest druga część polecam obejrzeć 3 części http://www.youtube.com/watch?v=YWz-lgy6ebw

~xD (93.105. * .139) 23.11.2011 16:20

http://www.youtube.com/watch?v=viDg7mSxR-I

~nie powinno was obchodzić (83.30. * .44) 22.11.2011 21:43

do śląski Skingead - A jaka jest różnica między tamtejszym judaizmem ( tzn podczas wyjścia z Egiptu ) a dotychczasowym chrześcijaństwem?!? Mojżesz wierzył w tego samego Boga co my teraz więc nie wiem o czym w ogóle szczekasz. Mówisz zakazał się mścić, a wiesz dlaczego? Nie mówił tego tylko do chrześcijan ale do wszystkich. Gdyby ludzie słuchali słowa Bożego to na świecie nie byłoby powodów do mszczenia. Czy boje się śmierci? Właśnie że nie!! Bo mam oparcie w tym że po śmierci czeka mnie życie wieczne bo wierze w słowa Boga! A takiemu kolesiowi jak ty pozostał swój honor który powoli zaczyna go przerastać i nie wiadomo kiedy skończy. Mówisz silni ludzie mają ważniejsze wartości, no to słucham jakie ważne wartości są dla człowieka który nie wierzy w nic oprócz własnego honoru??? Zresztą z twoich postów mniemam iż fakt że nie uklękniesz przed niczym to nie żaden honor! Lecz twoje ogromnie zasmolone ego którego nikt nie powinien podważać bo to ty jesteś panem i najlepiej tobie ustąpić. A tak nawiasem mówiąc czy żołnierze wszystkich dotychczasowych wojen nie mieli honoru?? Ponieważ wiara w Boga twoim zdaniem ich go pozbawia bo muszą oddać mu pokłon?!? Trzeba najpierw dobrze rozumieć słowo bycia honorowym, a nie ważniakiem któremu każdy może naskoczyć! Koleżko nie takich bohaterów już natura stworzyła!

PS. Nie jestem laską !!!

~Polak (83.27. * .29) 22.11.2011 21:30
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

Skrajna prawica w Rosji? czy ty skończyłaś aby przedszkole? W czym przejawia się ta skrajna prawica? Jak można oficera KGB, późniejszego FSB, Putina nazywać prawicowcem ? Otwórz książki "wstydu oszczędź".

~piwnooka (93.105. * .139) 22.11.2011 18:34
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

do xxx zobacz co sie dzieję w Rosji, gdzie rządzi skrajna prawica to zobaczymy czy antifa to kabaret !!!!!!!

~ xxx (193.138. * .132) 22.11.2011 08:04
oceniono 5 razy
1
Zgłoś

Nazywać się antyfaszystą w dzisiejszych czasach to tak jakby nazywać się krzyżowcem :-) ci biedni ludzie znaleźli sobie wroga który nie istnieje... Ostatni faszyści oczekują swego końca we włoskich domach opieki... Nie mniej jednak fajny kabaret urządzają antifowcy :-D powinni pojechać na mazurską noc kabaretową i tam opowiedzieć o swoich poglądach. Śmiech przez całą noc gwarantowany :-D

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 21.11.2011 23:35
oceniono 5 razy
-3
Zgłoś

nie powinno was obchodzić-Ale ten wasz guru, czyli jezus mówił coś innego. Mówił że jak ktoś rzuci cię kamieniem, to ty go rzuć chlebem, zakazał wam się mścić i kazał wam być pacyfistami. A ty mi piszesz o Judaizmie a nie o Chrześcjiaństwie . Co do śmierci, to widzę że się jej panicznie boisz, jesteś słaba psychicznie, wiec pewnie stąd ten strach przed śmiercią. Silni ludzie się jej nie boją i wyznają ważniejsze wartości, niż tylko utrzymanie życia ponad wszystko. Czasem trzeba oddać życie, żeby obronić swój honor, ale pewnie i tak tego nie zrozumiesz, bo żeby to zrozumieć to honor trzeba mieć. Mnie honor zakazuje klękać przed kimkolwiek a co dopiero klękać przed żydem, jakim jest Jezus(podobno jest tylko półżydem a półGermaninem)

~nie powinno was obchodzić (83.30. * .133) 21.11.2011 21:18
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

do śloński skinhead - i tacy głupi ludzie jak ty piszą takie głupoty na tej stronie!A potym z igły wychodzą widły. Przecież już w biblii notowano iż Jozue musiał bronić swój lud po wyjściu z Egiptu do "ziemi obiecanej". I chociaż mieli swoje przykazania swoją wiarę w Boga to zabijali i zwyciężyli przez modlitwy Mojżesza. Takie jest durne rozumowanie młodych wilków którym jeszcze snopel z pod nosa nie wyschnął a już chcą błyszczeć swoją wiedzą i postrzeżeniami. I popieram wypowiedź "Polak". A piwnooka dopiero się opamiętasz w swojej wierze gdy będziesz w podeszłym wieku i będziesz rozpaczliwe szukała nadziei że to co tutaj się kończy będzie wieczne. Jednak twoja koleżanka ci tego nie da która jest twoim zdaniem "na dobre i złe", a i tak sądzę że gdyby było naprawdę źle to zostaliby ci tylko rodzice od których odrzuciłaś zadaną naukę i religię.

~Polak (83.7. * .232) 21.11.2011 20:35
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

Nie liczę nawet na odpowiedź z twojej strony, bo pewnie jesteś w gimnazjum/liceum, ale pomyśl czasem pisząc takie wypociny, co czytając to czują kombatanci z AK, czy NSZ, którzy szli z nami, a teraz jakiś szczyl wyzywa ich od nazistów, to tak jakby splunąć im w twarz.

~Polak (83.7. * .232) 21.11.2011 20:29
oceniono 6 razy
2
Zgłoś

Parę pytań do ciebie, wystawiłaś tezę, że Obóz Narodowo Radykalny, czy Młodzież Wszechpolska, to organizacje faszystowskie, a nie poparłaś jej żadnymi argumentami . Bo jeżeli bycie Katolikiem, miłowanie swojego Narodu, jako Narodu w rodzinie innych społeczności europejskich, czy nie uznawanie praw homoseksualistów do zawierania związków i adopcję dzieci jest dla ciebie faszyzmem, to obawiam się, że 70% Polaków jest faszystami, Towarzysze z Niemiec, ratujcie!
Czytając dalej twój wywód [który z poprawnym J. Polskim ma naprawdę mało wspólnego], czytam o jakiś „neonazistach”, którzy siali terror i zniszczenie. Chwila, to chyba ci naziści z Marszu Niepodległości zaatakowali przemarsz grup rekonstrukcyjnych i opluli polski mundur? A nie przepraszam! To wasi postępowi towarzysze antyfaszyści z Niemiec, którzy wyglądali tak :
http://www.youtube.com/watch?v=l-PeRCrIuWM&feature=player_embedded

Czyżby, pomyliłaś „swoich” z tymi urojonymi „naziolami”?



Do redakcji Nowiny.pl, myślałem, że aby publikować na waszym portalu jakiekolwiek teksty trzeba mieć choć trochę obiektywizmu i znajomości zasad J. Polskiego, widać myliłem się …


Pozdrowienia z Narodowych Rud Wielkich.

~piwnooka (93.105. * .139) 21.11.2011 15:15
oceniono 4 razy
-4
Zgłoś

http://www.youtube.com/watch?v=6Fcz_rLCxqU&feature=player_embedded

~Patriota z Wodzisławia (80.238. * .28) 21.11.2011 07:57
oceniono 6 razy
4
Zgłoś

"Nacjonalizm to wróg klasy pracującej" Tiaaa, tak samo jak liberalizm i konserwatyzm . A co jest przyjacielem tej klasy? Czemu tego nie napisaliście? KOMUCHY :)

~do piwnooka (31.63. * .5) 20.11.2011 23:33
oceniono 10 razy
8
Zgłoś

A wyście zaprosili faszystów z Niemiec, waszych najlepszych przyjacoł. Lewicowa chołoto.

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 20.11.2011 22:42
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

piwnooka-Dla ciebie kibice to kibole? Jakoś nie umiem pojąć twojego myślenia. Przyjdź na stadion, zobaczysz rodziny z dziećmi, młodzież a także ludzi w średnim i podeszłym wieku. To są wszystko kibice a dla ciebie to pewnie kibole.....W końcu każdy kto interesuje się piłką i chodzi na mecze to przecież musi być dla ciebie kibol.....Gratuluję myślenia i tolerancji dla ludzi. Tylko skoro ja nie interesuję się piłką, nie chodzę na mecze, nie jestem tolerancyjnym człowiekiem, ale szanuję kibiców i rozumiem ich pasję, to kim ty jesteś, skoro nawet kibiców nie tolerujesz, którzy mają pasje i po prostu lubią swoją drużynę i chodzą na mecze. Przecież krzywdy ci nie robią, płacą za bilety z swojej kasy, a mimo to ich nie tolerujesz. Aż strach pomyśleć jaka nienawiść musi w tobie być

~piwnooka (93.105. * .139) 20.11.2011 07:41
oceniono 6 razy
-6
Zgłoś

Oto dowód na zakłamanie ONR najpierw wypieraja sie tego że zaprosili kiboli a w tym oswiadczeniu im dziekują http://www.onr.h2.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=404:owiadczenie-organizatorow-marszu-niepodlegoci-&catid=1:gowne-informacje

~??? (93.105. * .139) 19.11.2011 20:57

http://www.youtube.com/watch?v=BWb9PwM64hc&feature=youtu.be

~!!! (93.105. * .139) 19.11.2011 09:21
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

http://kwejk.pl/obrazek/669568/prawda/manipulacja.html :D

~Takie sobie luźne mysli (77.253. * .58) 18.11.2011 22:41
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

To Ty napisłaś ze się pożegnałaś z religią. Ja tylko udowodniłem że tak nie jest. Kierujesz się też pewnie w życiu jakimiś normami etycznymi i wcale bym sie nie zdziwił gdyby to były normy tożsame z chrześcijańskimi. Ja też mam stały punkt widzenia i wyznaje swoją wiarę. Tyle że Twój guru jest tylko człowiekiem....

~piwnooka (93.105. * .139) 18.11.2011 22:24
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

do Takie sobie luźne myślenie - no właśnie i dlatego nie jestem ateistka tylko agnostykiem bo właśnie w coś wierze i niech to jest ta przyjaciółka ja mam taka, na która zawsze moge liczyć i nie raz sie o tym przekonałam a jeżeli chodzi o to, że wierze w siebie to jest szczera prawda bo wierzę w siebie i nigdy nikt nie wpłynie na mnie tak żebym zmieniła mój punkt widzenia nikomu to sie jeszcze nie udało i z tego jestem dumna :) życzę wszystkim takiej wiary jakby tak kazdy myślał jak ja to nie było by takiej nienawści i podziałów miedzy ludzmi :D

~Takie sobie luźne myśli (77.253. * .58) 18.11.2011 21:35
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Nie pożegnałaś się wcale piwnooka z religią. Po prostu teraz wierzysz w coś innego. No bo chyba w coś wierzysz? N.p. w siebie, w innych ludzi, w przypadek, w przeznaczenie...To jest natura człowieka więc nie sądzę byś się jakoś różniła od innych. Gdy cię "przyciśnie" to zamiast do konfesjonału pójdziesz się wyspowiadać do przyjaciółki lub psychoanalityka. Ale ostrzegam -szczególnie tą pierwszą nie obowiązuje tajemnica "spowiedzi".

~piwnooka (93.105. * .139) 18.11.2011 20:24
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

Do Ślaski Skinhead- to ty najwyraźniej nie wychodzisz z domu i nie widzisz co sie w twoich kregach dzieję. Ja se waszego towarzystwa nie wybieram to ono wybiera mnie. Nieraz idąc ulica zostałam przez Skinheadów zaatakowana. I nie boje sie z toba dyskutowac mam wystarczająco bogata wiedze, że uwiez argumentów mi napewno by nie zabrakło :D

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 18.11.2011 19:44
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

piwnooka-Widocznie masz takie towarzystwo, na jakie zasługujesz. Jak mówiłem, to nie spotkałem się z tym, żeby skin podniósł rękę na kobietę. Zmień towarzystwo....Gdybyś z mną dyskutowała, to po prostu zabrakło by ci argumentów i bym cię zgasił, bo widzę że nie masz wiedzy w tych tematach i jedynie opierasz się o propagandę lewacką.

~piwnooka (93.105. * .139) 18.11.2011 19:33
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

do Ślaski Skinhead no to ja nie wiem obracam sie w pewnych kregach juz od dłuzszego czasu i chce zaznaczyc że to sa kregi w szerokiej skali bo nie chodzi tylko o teren Polski i nie raz spotkałam Skina i jak próbowałam z nim podyskutować to zawsze spotkałam się z agresją i to nie był tylko jeden skinhead.Uwierz umiem rozróżnić skinheada od dresiarza z nimi to wogóle nie ma dyskusjiod razu bija :). Ja Ciebie nie obrażam tylko stwierdzam fakt, że tak sie zachowujecie i nie jest dla was ważne czy to kobieta czy mężczyzna jak ma inne poglady od twoich a jeszcze jak inaczej wyglada to zawsze reagujecie przemocą.

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 18.11.2011 19:23
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

piwnooka-Nigdy nie uderzyłem kobiety!!!! Więc mnie nie obrażaj. Już ci pisałem, że o pewnych sprawach w Polsce pisać nie wolno!!! Nie jesteśmy anonimowi a w Polsce nie ma wolności słowa na takie tematy.Po za tym ty trawiłaś na jakiegoś pseudoSkina . Nie znam skina, który podniósł by rękę na kobietę, pewnie jakiś dresiarz a ty nazywasz ich wszystkich skinami. Mnie uczono w domu kultury i wychowania. Także w życiu trochę książek przeczytałem, więc moja wiedza nie pochodzi z internetu.

~piwnooka (93.105. * .139) 18.11.2011 19:05
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Ślaski Skinhead- po prostu uznałam że brakło Ci argumentów na dyskusje ze mną. Uważam, ze nauczyłes sie kilku regułek z Wikipedii zeby zabłysnąć gdzies tam usłyszałeś że ktos cos tam powiedział i ta wiedza chciałeś zabłysnąć. To tylko takie moję odczucia. Załoze sie ze jakbyśmy rozmawiali twarza w twarz to juz dawno bym dostała od Ciebie po pysku co juz nie raz sie zdarzyło jak próbowałam rozmawiac z jakims Skinheadem po prostu swój brak argumentów nadrabiacie przemoca i to tyle na ten temat. Poprostu liczyłam na ciekawa dyskusje ale skończyło sie jak zwykle :)

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 18.11.2011 18:41

piwnooka-O jakie argumenty ci chodzi? O pewnych sprawach się nie pisze, bo nie żyjemy w wolnym kraju

~piwnooka (93.105. * .139) 18.11.2011 18:25

Twój komentarz odbieram tak ,ze brakło Ci argumentów :D do Ślaski Skinhead

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 18.11.2011 18:17
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

piwnooka-A myślisz że mnie obchodzi twoja osoba? Przeceniasz siebie

~piwnooka (93.105. * .139) 18.11.2011 18:15
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

do Ślaski Skinhead a jak ja jestem piwnookim agnostykiem tylko moi rodzice mnie wychowali w wierze katolickiej ale juz dawno sie z ta czy inna religia pozegnałam to co o tym myślisz ??

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 18.11.2011 18:11
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

Każdy lud wyznaje swoją wiarę, czyli powszechne jest to nazywane pogaństwem, czyli rodzinowierstwem.Jest to logiczne że każda nacja ma swoją kulturę a tym samym swoją religię, która też należy do kultury. Katolicyzm jest na naszych ziemiach zaledwie 1000 lat, mimo że przyjęła się dużo później, a pogaństwo była na naszych ziemiach kilkaset tysięcy lat. Więc te liczy mówią same za siebie.

~Do Śląskiego Skinheada (93.105. * .139) 18.11.2011 17:48

jaka wyznają wiare Aryjscy ludzie??

~Takie sobie luźne myśli (93.105. * .139) 18.11.2011 17:30

aha jeszcze jedno przytaczając kraje arabskie chciałem zauwazyć , że tam ludzie nie maja prawa głosu żyja w skrajnej nedzy albo sa nieprzyzwoicie bogaci tez tak chcesz żeby w Polsce było???

~do takie sobie luźne myśli (93.105. * .139) 18.11.2011 15:54
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

to dlaczego młodzi ludzie w większości wola jechać za robotą do Europy Zachodniej nikt nie chce zapieprzać za ponad 1000 jak za granica moze zarobic raz jak nie dwa razy tyle. No chyba, ze udało mu sie znaleśc fajna pracę ale to juz kwestia znajomości lub naprawde wielkiego szczęścia. Polska nic nie daje wszystko zabieraja, zarobki maleja , nie widze tutaj żadnych perspektyw dla siebie a a co dopiero dla moich dzieci. Ja tez chciałbym godnie zarabiać i zyć w naszym kraju ale tu sie nie da. Złodzieje w Sejmie wymyslaja co nowe cięcia budżetowe naszym kosztem wszytko idzie do góry. I ja mam byc za taka Polska wole Europę przynajmniej Polacy by mogli normalnie zyć !!!!!!Jak byłem młodszy byłem bardziej beztroski aha nie lubie juz Polski !!!!

~Takie sobie luźne myśli (178.180. * .129) 18.11.2011 08:07
oceniono 5 razy
1
Zgłoś

Wydaje mi się ,że jeśli ktoś został zmanipulowany przez media to antifa i jej podobni. W europie trwa tendencja do "urawniłowki" i zrobienia z wszystkich europejczyków. O tym właśnie bębnią od rana media robiąc ludziom wodę z mózgu. Słyszymy, że ten kto jest przeciwny swobodnej aborcji, eutanazji, małżeństwom jednopłciowym, jest zacofany. Trwa atak na KK integrujący naród w znacznej części - wykorzystując błędy i grzechy hierarchii kościelnej . Człowiek pozbawiony tożsamości narodowej i przywiązania do tradycji jest łatwiejszy do manipulowania, a tym samym rządzenia i ku temu to wszystko zmierza. Ludność arabska i dalekowschodnia mocno się temu na zachodzie Europy opiera i dlatego przy słabnącej tożsamości narodów europejskich będzie ona zyskiwać na znaczeniu. Źle się to dla Europy skończy.

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 18.11.2011 00:43
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

!!!!-Ciesz się dalej. Na zachodzie raczej się nie cieszą z tego że rządzi lewica i mają multukulturę, nie widać żeby się rdzenii mieszkańcy z tego cieszyli, wręcz przeciwnie. Zazdroszczą Polsce że jesteśmy narodem jednolitym. Dzięki temu w Polsce nie ma takich zamieszek jak w Londynie czy w Paryżu.

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 18.11.2011 00:40
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

wierzący-Gdyby człowiek żył zgodnie z dekalogiem to Aryjczyków by już nie było. Chyba nie znasz historii, napadali na nas mongoły, turki, araby itp Gdybyśmy przestrzegali tych głupich żydowskich przykazań, to nie moglibyśmy się bronić, a myśmy odrzucili przykazanie "nie zabijaj" i dzięki temu pokonaliśmy turków, boś my ich zabijali i zatrzymaliśmy Islamizację Europy za czasów Jana III Sobieskiego.