Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

6 sposobów na poprawę jakości obsługi klienta

Doświadczenie klienta to sposób, w jaki konsumenci postrzegają interakcje z Twoją firmą. Otocz ich większą troską i wsparciem niż robi to konkurencja. Jeżeli chcesz osiągnąć sukces na rynku, powinieneś zadbać o wysoką jakość obsługi klienta. Zadbaj o spójny sposób komunikacji na każdym etapie ścieżki zakupu. Sprawdź, jak pozyskać zadowolonych i lojalnych klientów!

6 sposobów na poprawę jakości obsługi klienta

Wyraźnie oznacz możliwości kontaktu

Jeśli chcesz, by klient poczuł się doceniony, pokaż, w jaki sposób może się z Tobą skontaktować. Zaproponuj mu różne opcje, takie jak czat na żywo, e-mail, widget callback.

Słuchaj opinii klientów i reaguj

Aby udoskonalić swoją ofertę, musisz jak najlepiej rozumieć potrzeby grupy docelowej. Zapewnij więc klientom możliwość udzielania informacji zwrotnej na każdym etapie ścieżki zakupowej. W ten sposób możesz monitorować i wdrażać zmiany, by poprawić wyniki sprzedaży. Pamiętaj też, by słuchać opinii swoich pracowników. Konsultanci call center mają często do czynienia ze sfrustrowanymi i zdenerwowanymi klientami. Dzięki temu mają bogatą wiedzę na temat ich pragnień, potrzeb i problemów.

Zastanów się nad wdrożeniem systemu CRM

Obsługa klienta nie ogranicza się do wysłuchania jego opinii i znalezienie odpowiedniego rozwiązania. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, potrzebujesz pełnego obrazu swoich odbiorców. Call Center CRM pozwala błyskawicznie sprawdzić całą historię klienta związaną z marką, od dotychczasowych zakupów po zgłoszenia serwisowe. Udostępnia pracownikom z różnych działów dokładne informacje o konsumentach, aktualizowane w czasie rzeczywistym. Konsultanci call center mogą zwiększyć satysfakcję klienta, udzielając mu spersonalizowanych odpowiedzi. Dodatkowo pokaże, ile połączeń wykonuje dany konsultant w ciągu dnia i jaką ma skuteczność. Co ważne, system CRM można łatwo zintegrować z innymi narzędziami biznesowymi.

Scentralizuj wiedzę

Korzyści z ujednolicenia standardów obsługi klienta i zgromadzenia niezbędnych informacji w jednym miejscu są ogromne. W ten sposób możesz skrócić czas reakcji na odpowiedź i zwiększyć poziom zadowolenia konsumentów. Z pomocą przychodzą chatboty, które mogą odpowiadać na proste zapytania klientów. Dzięki temu odciążają pracowników i pozwalają im się skupić na bardziej złożonych zagadnieniach.

Wyślij e-maila z podziękowaniami

Wysłanie do klienta e-maila z podziękowaniem pomaga w budowaniu relacji. Należy jednak dołożyć wszelkich starań, by podkreślić powód okazania wdzięczności. Taką wiadomość możesz wysłać np. po dokonaniu pierwszego zakupu lub z tytułu regularnego korzystania z oferty. Pamiętaj, by spersonalizować e-maila. W ten sposób pokażesz klientowi, że rzeczywiście go doceniasz. Dotyczy to każdego rodzaju interakcji. Niezależnie od tego, czy klient właśnie złożył zamówienie w sklepie internetowym, czy wypełnił prośbę o opinię, podziękuj mu za to.

Karty podarunkowe lub kupony

Wysyłanie kart podarunkowych z okazji świąt lub urodzin, pomaga utrzymać zainteresowanie konsumenta Twoją marką. Ponadto możesz wysyłać takie karty, gdy chcesz docenić lojalność klienta wobec firmy. Zaproponuj atrakcyjną zniżkę, którą można wykorzystać na konkretny produkt lub przy kolejnym zakupie. Jeśli chcesz, wyślij e-maila z kodem rabatowym za wypełnienie ankiety. Dzięki temu zachęcisz klientów do większego zaangażowania.

Tekst sponsorowany