Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 48 (316) Data wydania: 27.11.12

Nowa kampania, nowi bohaterowie

CZERWIONKA-LESZCZYNY. Gmina rozpoczęła kolejną kampanię promocyjną  „Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki”.

Emilia Domaradzka z Czuchowa i Mateusz Kuśka z Przegędzy to nowe twarze kampanii promocyjnej Czerwionki-Leszczyn. – Poprzednie kampanie udowodniły, że nawet mniejsze gminy mogą zaistnieć na arenie gospodarczej i walczyć skutecznie o pozyskanie inwestorów. Niemniej dla podtrzymania efektu rozpoznawalności niezbędna jest stała kontynuacja rozpoczętych i prowadzonych działań promocyjnych. Czerwionka-Leszczyny niezmiennie dąży do budowania wizerunku miejsca z możliwościami, miejsca, które chce i potrafi się rozwijać – podkreśla burmistrz Wiesław Janiszewski. Nowa kampania ma wypromować siedem wolnych terenów inwestycyjnych lokalnej strefy aktywności gospodarczej, a w efekcie wzrost inwestycji na terenie Czerwionki-Leszczyn. A, że poprzednie działania promocyjne, w których uczestniczyli mieszkańcy gminy odniosły sukces, więc tym razem urzędnicy również sięgnęli po mieszkańców. – Będziemy stawiać na unikatowość i wyjątkowość. Dokładamy starań, aby najnowsza kampania, nad którą właśnie pracujemy podobnie jak poprzednia była nietuzinkowa i zauważalna. Z powodzeniem udowodniliśmy unikatowość pozytywnej energii naszych mieszkańców w poprzedniej kampanii i także tym razem postanowiliśmy czerpać inspirację z młodych, kreatywnych, pełnych zaangażowania i wiary w miejsce w którym żyją, mieszkańców naszej gminy – zapowiada Hanna Piórecka-Nowak, rzeczniczka czerwioneckiego magistratu. Nowi bohaterowie kampanii promocyjnej – Emilia i Mateusz – mają już za sobą pierwszą sesję zdjęciową. W studiu fotograficznym w Bytomiu pod ostrzałem fleszy aparatów spędzili kilka godzin. – To była nasza pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa. Świetna przygoda, ale myli się ten, kto sądzi, że pozowanie do zdjęć to lekka i przyjemna praca. Pod koniec dnia czuliśmy już ogromne zmęczenie. Staraliśmy się dać z siebie wszystko i mamy nadzieję, że reklamy z naszym udziałem wypadną dobrze – dzielą się wrażeniami z pobytu w studiu. Kilkugodzinna praca przed obiektywem aparatu fotograficznego przyniosła jednak doskonałe efekty, a wykonane zdjęcia posłużą do zaprojektowania m.in. bilboardów reklamujących gminne grunty pod inwestycje. Kim są bohaterowie kolejnej odsłony promocji gminy? Zwyczajni i pełni energii młodzi ludzie. Emilia to 17–letnia czuchowianka kochająca taniec i grająca na pianinie. Obecnie uczy się w jednym z gliwickich liceów, a w przyszłości chce zostać lekarzem pediatrą. 18–letni Mateusz uczy się w II LO w Rybniku. Jest strażakiem ratownikiem w OSP Przegędza i gra w zespole rockowym Ferajna. Kampania reklamowa, która właśnie wystartowała będzie kosztować 469 859,00 zł. Większość pieniędzy, bo 399 380,15 zł dała na nią Unia Europejska.

(MS)