Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 9 (277) Data wydania: 28.02.12

Pierwszy klaps

Późnym wieczorem, 23 lutego Basia, Karolina i Karol – trójka zwycięzców castingu zeszła z planu filmowego spotu promującego Czerwionkę–Leszczyny. I chociaż strasznie zmęczeni, to zadowoleni ze swojej pracy. 

CZERWIONKA–LESZCZYNY, ZAWIERCIE. Pierwsze zdjęcia kręcono w studiu w Zawierciu. Zanim padł pierwszy klaps trójka głównych bohaterów musiała przejść przez ręce specjalistów. Był więc m.in. make up, stylizacja fryzur, dobór odpowiednich ubrań. Potem przyszedł czas na realizację scen grupowych z udziałem aktorów i statystów, kolejne sesje zdjęciowe każdego z bohaterów, kręcenie scen z każdym z nich osobno oraz scen wspólnych. I tak przez 10 godzin. Klaps, akcja, powtórka. – Mamy mnóstwo świetnego materiału do spotu i projektów kampanii. Twórcza atmosfera pozwoliła rozkręcić się nie tylko realizatorom, ale także debiutującym aktorom, którzy pokazali energiczne oblicze Czerwionki–Leszczyn przed kamerą i obiektywem. Teraz graficy, copywriterzy i filmowcy zamkną się w studio, żeby przygotować wszystkie materiały ogólnopolskiej kampanii, której początek już za kilka tygodni – mówi Barbara Pczycka, dyrektor kreatywna agencji bringMore advertising realizującej produkcję. – Było świetnie – stwierdzają zgodnie Basia, Karolina i Karol. Przed wejściem do studia dało się jednak wyczuć u nich lekkie zdenerwowanie. – Mam dziś trochę tremy, choć przed castingiem miałem większą. Po wygranej koledzy w pracy gratulowali mi, a jak przychodziłem do pracy to wołali – Oooooo, przyszła twarz Czerwionki–Leszczyn – śmieje się Karol Chlubek ze swojej popularności. Stanowiczanin nie wiąże żadnych planów na przyszłość z aktorstwem. Chętnie za to zostałby prezenterem. – Może po tej kampanii pojawi się jakaś propozycja? – zastanawia się. Karolina Leszczyńska po wygranej w castingu też na brak popularności nie narzeka. Jednak, jak mówi, dla niej ma ona dwie strony – jasną i ciemną. Ta jasna to gratulacje, szczere, nieudawane. – Od koleżanek ciągle słyszałam – widziałam Cię w telewizji, widziałam Cię w gazecie, a rodzicie kupują wszystkie gazety, w których o mnie piszą – opowiada Karolina. Niestety jest i ciemna strona popularności. To internet. – Na portalach internetowych ludzie wypisują różne rzeczy na mój temat. Nie mam grubego pancerza na skórze, jestem bardzo wrażliwa, więc bardzo mnie to dotyka. Ale cóż i na to trzeba się przygotować – stwierdza młoda mieszkanka Czerwionki. Basia Konopka jako jedyna z całej trójki ma za sobą pewne doświadczenie „reklamowe”. – Kiedyś brałam udział w nagraniu spotu promocyjnego dla jednego z gdańskich hoteli. Mam więc porównanie. Tutaj na każdym kroku widzę, że mam do czynienia z profesjonalistami. Taka praca to przyjemność – stwierdza. Nagrania w zawierciańskim studio to nie koniec pracy. Teraz przed trójką bohaterów spotu jeszcze nagrania plenerowe w Czerwionce. Potem już tylko zostaje finał, czyli marcowa premiera na ekranie telewizora. 

(MS)