Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Jak dotrzeć szybko do potencjalnych klientów?

W biznesie liczy się czas dotarcia do klientów. Najlepiej zrobić to jak najszybciej, aby uprzedzić konkurencję. Jak to można zrobić z wykorzystaniem internetu? Reklama w Google, czyli Google Ads, pozwala w szybkim tempie dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy szukają danej firmy lub produktów. Tego, jakie są jeszcze zalety reklam w internecie, dowiesz się z niniejszego artykułu!

Jak dotrzeć szybko do potencjalnych klientów?

Co to jest reklama w Google?

Google kojarzy się głównie z wyszukiwarką. I to bardzo dobrze! Wyszukiwarka jest narzędziem wykorzystywanym codziennie przez miliony użytkowników. Szukają oni informacji, firm oraz produktów, którymi się interesują, aż w końcu chcą je kupić. Google Ads z kolei to platforma, która umożliwia reklamę w wyszukiwarce, ale nie tylko. Dzięki niej w wynikach wyszukiwania prezentowane są nie tylko organiczne wyniki, ale również płatne. Są one przed linkami z pierwszych bezpłatnych pozycji, jak i po nich. Tym samym wyglądają, jak wyniki wyszukiwania, czyli odpowiedzi na zadawane przez użytkowników pytania.

Dlaczego warto korzystać z Google Ads?

Pozycjonowanie stron internetowych to proces, który umożliwia zdobywanie wysokich miejsc w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Jest on czasochłonny, a pierwsze efekty widoczne są średnio po 3-6 miesiącach od rozpoczęcia działań. Wtedy warto skorzystać z reklamowania w Google za pośrednictwem Google Ads. Platforma daje bowiem natychmiastowe wyniki.

Google Ads oprócz reklamy w wyszukiwarce, umożliwia także działania promocyjne na innych stronach, a także na YouTube. Wykorzystuje do tego atrakcyjne formy reklamowe, które przekładają się na działania użytkowników, którzy je widzą. Można więc na wiele sposobów promować firmę oraz konkretne produkty.

Z reklam w Google warto korzystać również z uwagi na zasięgi. Z usług oferowanych przez giganta z Mountain View korzysta bardzo dużo osób. Reklamy są widoczne nie tylko w samej wyszukiwarce, ale także na innych stronach internetowych. Dzięki temu zasięgi dotarcia do potencjalnych klientów znacznie się zwiększają. Trzeba jednak pamiętać, aby odpowiednio konfigurować kampanie reklamowe, stale je kontrolować, a w razie konieczności optymalizować. Działania takie warto powierzyć doświadczonym osobom, takim, jak z Agencji SEO/SEM Manley.

Za korzystaniem z Google Ads przemawiają również kwestie finansowe. Narzędzie umożliwia określenie budżetu, jaki ma być przeznaczony na promocję. Co ciekawe, większość form reklamowych umożliwia rozliczenia PPC, czyli zapłatę za wykonane działanie użytkownika, a nie samo wyświetlenie informacji lub baneru.

Kolejnym aspektem, który przemawia za promowaniem firmy i produktów w Google Ads jest możliwość sprecyzowania grupy docelowej. Kampanie mogą być kierowane na konkretne urządzenia (np. smartfony). Co ważne, w wyszukiwarce będą wyświetlane po wpisaniu odpowiedniej frazy kluczowej.

Podsumowanie

Reklama w Google to jeden z najskuteczniejszych sposobów na szybkie dotarcie do potencjalnych klientów. Google Ads umożliwia prowadzenie kampanii reklamowych w wyszukiwarce, na stronach internetowych, a także na YouTube. Efekt odpowiednio wdrożonych działań może być bardzo szybki, a także dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. W ten sposób łatwiej jest realizować założenia biznesowe i marketingowe.

Materiał zewnętrzny