Informacje
Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Czas nas Śląskie
Czas nas Śląskie Konkurs promujący lokalne i regionalne produkty i usługi wraz z przyznaniem znaku jakości „Czas na Śląskie”
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Mieszkaniec Gorzyc pyta: Dlaczego mieszkając w małej miejscowości na Śląsku, swoje sprawy z PGNiG muszę załatwiać przez Warszawę?

Wielkimi krokami zbliżają się chłody i sezon grzewczy, a wraz z nimi problemy z PGNiG. Dlaczego tak trudno skontaktować się z tym operatorem?

Mieszkaniec Gorzyc pyta: Dlaczego mieszkając w małej miejscowości na Śląsku, swoje sprawy z PGNiG muszę załatwiać przez Warszawę?
Zbliża się sezon grzewczy, dlatego trudniej uzyskać połączenie z infolinią PGNiG. Zdjęcie ilustracyjne.

Mieszkaniec Gorzyc zainstalował w swoim w domu centralne ogrzewanie gazowe. Aby dopełnić formalności, przez kilka dni bez skutku próbował dodzwonić się do Biura Obsługi Klienta PGNiG, które znajduje się przy ulicy Wodzisławskiej 65A w Rybniku. Na linii za każdym razem jednak słyszał komunikat, iż czas oczekiwania jest tak długi, że zaleca się zadzwonienie później.

Do BOK w Rybniku nie da się dodzwonić. Jest jeszcze możliwość połączenia się z centralą w Warszawie, ale czy to jest normalne, że mieszkając w Gorzycach, swoje sprawy będę załatwiał przez Warszawę? - zastanawia się mieszkaniec.

PGNiG odpowiada 

Zapytaliśmy PGNiG o to, co powoduje tak utrudniony kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Chcąc cokolwiek załatwić, należy dzwonić na ogólnopolską infolinię, czyli faktycznie do Warszawy. Jeśli klient ma taką możliwość, może osobiście udać się do najbliższego biura i tam załatwić sprawę, jednak w innym przypadku, należy dzwonić do skutku. Rozpoczyna się okres grzewczy, w związku z czym infolinia jest przeciążona i mogą być trudności z szybkim skontaktowaniem się z konsultantem - poinformował Rafał Pazura, rzecznik prasowy PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o.o..

Dodał, że można również skorzystać z aplikacji mBOK PGNiG, jednak rozumie, że nie każdy chce lub może skorzystać z tej formy kontaktu. - Aplikacja mBOK PGNiG daje  możliwość opłacania faktur, podania odczytu oraz wprowadzania zmian w posiadanych umowach. Można także korzystać z Biura Obsługi Klienta w formule online, która dostępna jest na stronie www.ebok.pgnig.pl - tłumaczył. 

2 komentarze

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~Rozsądny1 (195.238. * .201) 11.10.2021 21:51

Tania sensacja. Biedak ma ogromny problem , do Warszawy musi jechać, pisać, dzwonić. Wsiądzie w auto
, dojedzie szczęśliwie do Rybnika i wszystko załatwi na miejscu . Kompetentna i miła obsługa wszystko mu wyjaśni . ja własnie tak zrobiłem. Po co ten niepotrzebny materiał, nie ma ważniejszych rzeczy ?

~Klient1 (89.151. * .214) 24.09.2021 11:44

Pojechałem pod koniec sierpnia do BOK Rybnik, gdzie wszystko, przy pomocy obsługi załatwiłem w 40 min. - nowa umowa, podpisanie wydrukowanych dokumentów itp. Polecam osobistą wizytę ...