Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Prezydent Lenk wyśle list rodzicom sześciolatków

Kampania zachęcająca do posyłania dzieci do szkoły podstawowej ma kosztować magistrat "niewiele" jak zapowiedział włodarz Raciborza. Rozpocznie ją od listu do rodziców i chce skorzystać z usług agencji PR Adventure Media.

Prezydent Lenk wyśle list rodzicom sześciolatków

W urzędzie powstaje harmonogram działań promocyjnych. Zakończyły się ferie zimowe i samorząd chce ruszyć z akcją informacyjną. Mirosław Lenk nie chce - wzorem innych miast, np. Rybnika - fundować sześcioletnim pierwszoklasistom wyprawek bo uważa, że pozostałe dzieci byłyby pokrzywdzone na początku szkolnej edukacji. Zamierza skupić się na atutach samorządowych szkół.

- Będziemy podkreślali, że dla najmłodszych dzieci są tam kąciki i place do zabawy, zajęcia świetlicowe oraz zapewniona pomoc opiekunów. Zaprosimy na Dni Otwarte do szkół, będziemy też informować o naborze w lokalnych mediach - wyliczał na posesyjnej konferencji prezydent miasta.

Listów prezydenta Lenka, adresowanych do rodziców sześcioletnich dzieci, ma być około 400.

Ludzie

Mirosław Lenk

Radny Miasta Racibórz, były prezydent.

3 komentarze

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
savonarola 01.03.2016 10:05
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

A może by pan redaktor dopytał ile to jest dla pana prezydenta "niewiele"?

gucioptasznik 01.03.2016 08:30
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Żeby dotrzeć do 400 rodziców trzeba płacić agencji PR? To od czego są do ciężkiej cholery urzędnicy z wydziału edukacji, promocji, i cała reszta?

gucioptasznik 01.03.2016 08:30
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Żeby dotrzeć do 400 rodziców trzeba płacić agencji PR? To od czego są do ciężkiej cholery urzędnicy z wydziału edukacji, promocji, i cała reszta?