Czwartek, 17 października 2019

imieniny: Małgorzaty, Ryszarda, Gabrieli

RSS

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Arteks, nie zrozumiałeś artykułu i nie masz pojęcia o ekonomii ani o żadnym transporcie publicznym. Pan Jan dobrze pisze, na odcinku Rybnik-Bochumin było pełno rowerzystów w pociagach, sam z takiego transportu korzystałem. Przykład prosty, było upalnie, nie chciało sie jechać asfaltem, wsiadało się w pociag za 3 zł jechało sie nad wodę, dziś to kosztuje 8 zł, wolę jechać na rowerze niż pociagiem, kolej traci 3 zł zysku i jedzie pusta, kiedyś rowerzystów było pełno, bo fajnie podjechać w fajne trasy rowerowe pociągiem, ale jak zgadza sie ekonomia, a tak lepiej podjechać autem, bo pociągiem się nie opłaca i pociagi kursują puste i gdzie niby kolej ma zysk? Druga spraawa, szło podjechać do Rybnika pociągiem i dalej jechać na rowerze, ale bardziej się opłaca jechać autem, bo taniej, wtedy zarabia biznes naftowy a nie kolejowy, bo kolej traci. Poczytaj jeszcze raz ten artykuł a może zrozumiesz co autor miał na myśli.

Napisany przez ~vars, 09.10.2019 19:11

W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 34.204.189.171 / ec2-34-204-189-171.compute-1.amazonaws.com
CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)