Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Zbliża się 6 miesiąc kiedy jestem klientem Smart Banku teraz przemianowanego na Nest Bank i naprawdę nie mogę się przyczepić. Konto łatwe w użytkowaniu. Aplikacja mobilna jak na razie działała bez zarzutów. Pod względem kosztów bezkonkurencyjna oferta, bez kruczków i ukrytych opłat. Korzystam także z konta oszczędnościowego (dobre oprocentowanie - oczywiście nie jest stałe, ale aktualnie wciąż w czołówce). Poza tym mam za sobą rozmowy z kilkoma konsultantami - zawsze było miło i rzetelnie, mimo iż czasem tzreba było trochę poczekać na połączenie.Napisany przez ~Wafelkooo, 11.11.2016 00:56
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.16.212.99 / ec2-3-16-212-99.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)