Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Docieraj do klientów za pomocą powiadomień web push

Wyobraź sobie, że internauta nie musi wchodzić na Twoją stronę internetową, by dowiedzieć się o nowościach. Możesz mu o nich przypomnieć, wysyłając informację bezpośrednio na jego ekran. Niemożliwe?

Docieraj do klientów za pomocą powiadomień web push

Możliwe, jeśli Twoja strona korzysta z powiadomień web push rybnickiego sturtupu Gravitec. Co to takiego? – To krótkie komunikaty, które możemy wyświetlać na ekranach internautów. Mówię „ekranach”, bo wysyłane są na komputery stacjonarne, laptopy, tablety, smartfony. Oczywiście nie możemy wysyłać komunikatów wszystkim, ale tylko tym, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie. Wystarczy, że użytkownik chociaż raz odwiedził stronę internetową, która korzysta z technologii web push i zaakceptował powiadomienia, klikając komunikat zgody – mówi Bazyli Kowalski z Gravitec.net. Od tej pory nie musi już wchodzić na stronę internetową, by otrzymywać informacje o nowościach.

Web push to technologia nowa, dopiero wkraczająca do świata marketingu internetowego. Z powiadomień korzystają portale informacyjne, blogerzy, sklepy internetowe czy instytucje publiczne. Wśród tak zwanych "early adopters", czyli tych, którzy korzystają z nowych technologii zanim zrobi to większość są też pierwsze raciborskie serwisy, takie jak np. ZamekPiastowski.pl czy PrzedsiebiorczyRaciborz.pl.

Dlaczego warto skorzystać z technologii Gravitec.net? – To skuteczny sposób, by przypominać o swojej marce. Dzięki powiadomieniom web push docieramy do naszych odbiorców czy klientów w czasie rzeczywistym i to tylko do tych, którzy oczekują na nasze informacje. Na powiadomienia zapisują się internauci, którzy po prostu chcą mieć kontakt z naszą marką, chcą by im przypominać o ofercie, promocjach, uciekających terminach czy po prostu nowościach na stronie. Nie ma tutaj mowy o nachalnej lub niechcianej korespondencji – mówi Katarzyna Hordejuk z raciborskiej agencji marketingowej woW Media, która nawiązała współpracę z Gravitec.net i rekomenduje powiadomienia swoim klientom.

Za powiadomieniami web push przemawiają zwłaszcza dwa argumenty. Pierwszy związany jest z coraz powszechniejszym przekonaniem o słabnącej roli e-mail marketingu i poszukiwaniem skuteczniejszego kanału dotarcia do odbiorców i klientów. Drugi dotyczy statystyk. Z danych Gravitec.net wynika, że na powiadomienia zapisuje się nawet co dziesiąty odwiedzający stronę internetową, więc baza subskrybentów szybko rośnie. Wysyłane powiadomienia nie są blokowane przez filtry antyspamowe czy inne programy blokujące, więc dostarczane są do 90 procent zapisanych osób. Co ważne wyświetlane są natychmiast po wysłaniu w postaci komunikatu przeglądarki, więc trudno je przeoczyć. To dlatego reaguje na nie nawet 40 proc. odbiorców – klikając i przenosząc się na stronę docelową.

Chcesz wiedzieć więcej? Chcesz bezpłatnie uruchomić i przetestować powiadomienia web push Gravitec.net na swojej stronie internetowej?

Skontaktuj się z doradcą Gravitec.net pod nr tel. 604 125 072 lub raciborską agencją marketingową woW Media: www.wow-media.pl, tel.: 508 052 596.

Tekst sponsorowany