Docieraj do klientów za pomocą powiadomień web push
Wyobraź sobie, że internauta nie musi wchodzić na Twoją stronę internetową, by dowiedzieć się o nowościach. Możesz mu o nich przypomnieć, wysyłając informację bezpośrednio na jego ekran. Niemożliwe?
Możliwe, jeśli Twoja strona korzysta z powiadomień web push rybnickiego sturtupu Gravitec. Co to takiego? – To krótkie komunikaty, które możemy wyświetlać na ekranach internautów. Mówię „ekranach”, bo wysyłane są na komputery stacjonarne, laptopy, tablety, smartfony. Oczywiście nie możemy wysyłać komunikatów wszystkim, ale tylko tym, którzy wyrazili zgodę na ich otrzymywanie. Wystarczy, że użytkownik chociaż raz odwiedził stronę internetową, która korzysta z technologii web push i zaakceptował powiadomienia, klikając komunikat zgody – mówi Bazyli Kowalski z Gravitec.net. Od tej pory nie musi już wchodzić na stronę internetową, by otrzymywać informacje o nowościach.
Web push to technologia nowa, dopiero wkraczająca do świata marketingu internetowego. Z powiadomień korzystają portale informacyjne, blogerzy, sklepy internetowe czy instytucje publiczne. Wśród tak zwanych "early adopters", czyli tych, którzy korzystają z nowych technologii zanim zrobi to większość są też pierwsze raciborskie serwisy, takie jak np. ZamekPiastowski.pl czy PrzedsiebiorczyRaciborz.pl.
Dlaczego warto skorzystać z technologii Gravitec.net? – To skuteczny sposób, by przypominać o swojej marce. Dzięki powiadomieniom web push docieramy do naszych odbiorców czy klientów w czasie rzeczywistym i to tylko do tych, którzy oczekują na nasze informacje. Na powiadomienia zapisują się internauci, którzy po prostu chcą mieć kontakt z naszą marką, chcą by im przypominać o ofercie, promocjach, uciekających terminach czy po prostu nowościach na stronie. Nie ma tutaj mowy o nachalnej lub niechcianej korespondencji – mówi Katarzyna Hordejuk z raciborskiej agencji marketingowej woW Media, która nawiązała współpracę z Gravitec.net i rekomenduje powiadomienia swoim klientom.
Za powiadomieniami web push przemawiają zwłaszcza dwa argumenty. Pierwszy związany jest z coraz powszechniejszym przekonaniem o słabnącej roli e-mail marketingu i poszukiwaniem skuteczniejszego kanału dotarcia do odbiorców i klientów. Drugi dotyczy statystyk. Z danych Gravitec.net wynika, że na powiadomienia zapisuje się nawet co dziesiąty odwiedzający stronę internetową, więc baza subskrybentów szybko rośnie. Wysyłane powiadomienia nie są blokowane przez filtry antyspamowe czy inne programy blokujące, więc dostarczane są do 90 procent zapisanych osób. Co ważne wyświetlane są natychmiast po wysłaniu w postaci komunikatu przeglądarki, więc trudno je przeoczyć. To dlatego reaguje na nie nawet 40 proc. odbiorców – klikając i przenosząc się na stronę docelową.
Chcesz wiedzieć więcej? Chcesz bezpłatnie uruchomić i przetestować powiadomienia web push Gravitec.net na swojej stronie internetowej?
Skontaktuj się z doradcą Gravitec.net pod nr tel. 604 125 072 lub raciborską agencją marketingową woW Media: www.wow-media.pl, tel.: 508 052 596.
Tekst sponsorowany