Pchli Targ, Giełda Staroci i Rękodzieła, jest imprezą wystawienniczo-handlową dla kolekcjonerów, miłośników przedmiotów sztuki i dawnych wyrobów użytkowych wytwórców regionalnych wyrobów użytkowych i artystycznych oraz wszystkich osób zainteresowanych sprzedażą lub wymianą własnych rzeczy używanych.
W Targu brać udział mogą zarówno podmioty prawne - firmy, jaki i osoby fizyczne - prywatne. Udział w targu jest płatny. Od wystawców pobierana będzie opłata targowa - 3,50 zł - za 1m2 powierzchni stoiska.
Rejestracja wystawców odbywać się będzie na bieżąco w godz. 8.00 - 10.00 przy wjeździe na plac Jana Pawła II. (wjazd od ul. Mikołowskiej).
Dopuszcza się dojazd samochodami w godz. 8.00-10.00 na czas montażu stoiska oraz w godz. 16.00 - 17.00 na czas jego demontażu. W innych godzinach, wjazd na deptak będzie możliwy tylko w szczególnych przypadkach. Podczas rejestracji wystawcy otrzymają Kartę wystawcy, która upoważniać będzie do darmowego parkowania na parkingu miejskim przy ul. Brudnioka w dniu Targu oraz do wjazdu na deptak na czas montażu i demontażu stoiska.
Organizator nie zapewnia żadnych elementów do ekspozycji asortymentu, każdy z wystawców organizuje miejsce ekspozycji we własnym zakresie. Stanowiska będą usytuowane w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Organizatora podczas rejestracji.
REGULAMIN
1. Pchli Targ, Giełda Staroci i Rękodzieła, zwana dalej „Targiem” jest imprezą wystawienniczo-handlową dla
kolekcjonerów, miłośników przedmiotów sztuki i dawnych wyrobów użytkowych, wytwórców regionalnych
wyrobów użytkowych i artystycznych oraz wszystkich osób zainteresowanych sprzedażą lub wymianą
własnych rzeczy używanych.
2. Targ czynny będzie w godzinach od 9.00 do 17.00 w dniach: 11 lipca, 8 sierpnia, 12 września 2015 r.
na rybnickim Deptaku - ciąg ulic: Sobieskiego i Powstańców Śląskich.
W Targu brać udział mogą zarówno podmioty prawne - firmy, jaki i osoby fizyczne - prywatne.
3. Udział w targu jest płatny. Od wystawców pobierana będzie opłata targowa wg. stawek obowiązujących
w Uchwale Rady Miasta Rybnika o opłacie targowej, stanowiącej załącznik do niniejszego regulaminu,
tj. 3,50 zł - za 1m2 powierzchni stoiska.
4. Rejestracja wystawców odbywać się będzie na bieżąco w godz. 8.00 - 10.00 przy wjeździe na plac Jana
Pawła II. (wjazd od ul. Mikołowskiej).
5. Organizator nie zapewnia żadnych elementów do ekspozycji asortymentu, każdy z wystawców organizuje
miejsce ekspozycji we własnym zakresie. Stanowiska będą usytuowane w miejscu wskazanym przez
przedstawiciela Organizatora podczas rejestracji.
6. Dopuszcza się dojazd samochodami w godz. 8.00-10.00 na czas montażu stoiska oraz w godz. 16.00 - 17.00
na czas jego demontażu. W innych godzinach, wjazd na deptak będzie możliwy tylko w szczególnych
przypadkach. Podczas rejestracji wystawcy otrzymają Kartę wystawcy, która upoważniać będzie do
darmowego parkowania na parkingu miejskim przy ul. Brudnioka w dniu Targu oraz do wjazdu na deptak
na czas montażu i demontażu stoiska.
7. Wystawca jest zobligowany do przebywania lub pozostawienia osoby odpowiedzialnej na stoisku.
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione rzeczy i eksponaty wystawione na stoisku.
8. Wystawcy zabrania się w szczególności prezentowania i handlowania:
- alkoholami, wyrobami tytoniowymi oraz innymi używkami,
- lekami i artykułami parafarmaceutycznymi,
- materiałami palnymi oraz wybuchowymi,
- częściami i artykułami samochodowymi,
- współczesnymi artykułami audio i fonograficznymi,
- wyrobami gastronomicznymi,
- nową odzieżą (z wyłączeniem rękodzieła),
- współczesnymi zabawkami (z wyłączeniem używanych zabawek oraz rękodzielniczych zabawek ludowych)
- przedmiotami nielegalnymi, pochodzącymi z kradzieży,
- przedmiotami propagującymi faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa, propagującymi nienawiść na
tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych lub wyznaniowych.
9. Uczestnicy Targu są zobowiązani do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu oraz poleceń
porządkowych obsługi Targu, jak również do utrzymania czystości na swoim stoisku i po jego likwidacji.
10. W sprawach organizacyjnych i porządkowych podczas trwania Targu decydują polecenia i rozstrzygnięcia
przedstawiciela organizatora Targu i Straży Miejskiej.
11. Organizatorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za uszkodzenia lub straty eksponatów, a także
wypadki losowe uczestników Targu zaistniałe podczas trwania Targu.
12. Organizatorem targu jest Dom Kultury w Rybniku-Chwałowicach. Informacje: Dom Kultury w Rybniku-
Chwałowicach, tel. kontaktowy: Krzysztof Łapka, tel. 513064196, e-mail: jarmarkrybnik@wp.pl.