Co powinna zawierać strona internetowa firmy?
Projektowanie firmowej witryny internetowej to doskonała okazja, aby zaprezentować się klientom z jak najlepszej strony i stworzyć ciekawą treść, która będzie skutecznie przyciągać i angażować odwiedzających. Aby tak się stało, strona musi być czytelna i łatwa w nawigacji. Jakie elementy powinna zawierać?
Strona internetowa firmy powinna zawierać przydatne informacje dotyczące oferowanych przez nią produktów bądź usług. Jednocześnie to ważne, aby witryna w jakiś sposób wyróżniała się na tle konkurencji oraz ułatwiała komunikację z klientami. Zaprojektowanie firmowej strony internetowej w Katowicach warto zlecić specjalistom z CG2. Co można na niej umieścić?
Ważne elementy na stronie internetowej
Na firmowej stronie internetowej firmy klienci powinni znaleźć dokładnie to, czego szukają. Najczęściej są to informacje o firmie, produktach, usługach lub możliwości dokonania rezerwacji. Podstawą będzie zaprojektowanie atrakcyjnej strony głównej, na której warto umieścić takie elementy jak:
- logo i nazwa firmy,
- baner z atrakcyjną grafiką,
- przyciski call to action, które mają zachęcać do podjęcia określonego działania,
- slider, czyli karuzelę przewijającą zdjęcia co kilka sekund,
- nagłówki i treść zoptymalizowaną pod SEO.
- Na stronie głównej, w widocznym miejscu powinny znaleźć się także odnośniki do podstron, które zawierają istotne informacje z punktu widzenia klienta. Są to na przykład zakładka: O nas, Usługi, Produkty, Aktualności, Blog, Baza wiedzy, Referencje, Galeria, Kontakt, Sklep, Portfolio czy Cennik.
Bardzo ważnym elementem strony internetowej jest także sekcja FAQ, czyli najczęściej zadawanych pytań. Możesz je umieścić na samym dole strony. Jest to doskonała okazja, aby w prosty i czytelny sposób przybliżyć klientom Twój produkt i odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się w sieci pytania.
Co jeszcze warto umieścić na firmowej stronie internetowej?
Na firmowej stronie internetowej powinno znaleźć się jak najwięcej przydatnych informacji, które zostaną przedstawione w czytelny i ciekawy sposób. Użytkownicy zwracają uwagę na każdy detal. Ważna jest nie tylko kolorystyka i design strony, ale także rodzaj i wielkość zastosowanej czcionki oraz rozmieszczenie tekstu na stronie. Całość powinna być spójna i łatwa w odbiorze.
Jeśli chcesz zachęcić internautów do nawiązania bezpośredniego kontaktu z firmą, zadbaj o to, aby na witrynie znalazły się również elementy interaktywne. Mogą to być przyciski mediów społecznościowych, proste quizy i gry lub okienko z live chat. Niekiedy warto także umieścić na stronie wideo, kolaż zdjęć lub galerię multimedialną. Dzięki tym elementom przybliżysz klientom swoją działalność i zachęcisz ich do skorzystania z Twojej oferty.
Firmowa strona internetowa powinna być przede wszystkim nowoczesna i profesjonalna. Dlatego warto powierzyć jej wykonanie ekspertom z CG2. Oferta obejmuje wykonanie profesjonalnego projektu UX, szaty graficznej zgodnej z brandingiem firmy, stworzenie unikatowych treści oraz profesjonalne wdrożenie oparte na spersonalizowanym CMF Drupal.