Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Zobacz jak wyglądała weselna parada motocyklistów i polsko-czeska biesiada na Zamku Piastowskim w Raciborzu [ZDJĘCIA, WIDEO]

Dzisiaj (20 sierpnia) na Zamku Piastowskim w Raciborzu odbyła się pierwsza edycja “Zamek Rock Party”. Wydarzenie to nie było tylko zlotem motocyklowym, Beata i Stanisław Suski w tym czasie świętowali swoje wesele.

Beata Piwowarczyk i Stanisław Suski

“Zamek Rock Party” zaczęło się od parady motocyklistów, która była paradą weselną. Paradę zamykała para młoda, która równocześnie była organizatorami tego wydarzenia. Mowa tu o Beacie Piwowarczyk i Stanisławie Suski. Motocykliści po krótkiej paradzie wrócili na teren Zamku Piastowskiego. Motocykle pary młodej znajdowały się przy scenie. Pozostałe motocykle można było obejrzeć ustawione w parku przed zamkiem.

Po paradzie Beata i Stanisław, czyli polsko-czeska para, zawitała na scenie gdzie przywitała gości weselnych. Przygotowali oni dwa namioty. Jeden był dla najbliższych młodej pary a drugi dla motocyklistów, którzy zawitali na zlocie. Na scenie, oficjalne życzenia, złożyła parze młodej Krystyna Niklewicz, dyrektor Zamku Piastowskiego. Później małżeństwo usłyszało tradycyjne “Sto lat” od uczestników.

Atrakcji dla dorosłych oraz dzieci nie zabrakło. Podczas polsko-czeskiej biesiady odbyły się gry, zabawy oraz konkursy dla dzieci. Do tego zorganizowano pokaz straży pożarnej OSP Cyprzanów, w którym strażacy pokazali pojazd bojowy oraz wyposażenie takiego wozu, do tego pokazali jak działają poszczególne narzędzia, którymi na co dzień pomagają im w pracy.

Oprócz tego na najmłodszych czekały dmuchańce.

Jak poznała się para młoda i skąd pomysł na takie wesele?

“Poznaliśmy się na stacji benzynowej, tutaj w Raciborzu. Zaczęło się od zwykłego “Ahoj, Dzień dobry” i tak to się potoczyło. Od tego czasu jesteśmy w kontakcie. Zaczęliśmy pisać na facebooku. Rozumieliśmy się, język nie był problemem. Tak już zostało. Od tego momentu minęło już sporo czasu. Po roku zamieszkaliśmy razem a po dziesięciu latach postanowiliśmy się pobrać. Nasza data ślubu jest dość ciekawa a mianowicie jest to 22.02.2022, a poznaliśmy się 22.02 ale wtedy był to przypadek. Data naszego ślubu była zamierzona. A dlaczego wesele w takim stylu? My jesteśmy wyjątkowi. Kiedy się pobieraliśmy prawnie, w lutym zrobiliśmy ślub w Większycach w pałacyku, bo oboje kochamy zamki. Ten, Zamek Piastowski w Raciborzu jest nam szczególnie bliski więc wtedy obiecaliśmy sobie, że latem zrobimy imprezę na której połączymy nasze pasje.” - Mówią Beata i Stanisław, czyli państwo młodzi.

Beata i Stanisław Suski

Beata jest nauczycielką więc zorganizowano coś dla dzieci, Stanisław jest gitarzystą, który ma własny zespół więc są rockowcy i metalowcy. A motocykliści bo to ich wspólna pasja. Motocykle są dla nich częścią życia. Sami nazywają swoje motocykle córkami. Pani Beata ma Hondę a Pan Stanisław Yamahę.

Gwiazdą wieczoru: znany i lubiany raciborski zespół The trAst

Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].