Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

"Po pierwsze pacjent" - darmowe szkolenia w służbie zdrowia

Zasady dobrej komunikacji, prawa pacjenta oraz standardy ich przestrzegania - to zakres tematyczny szkoleń, na które pracowników placówek medycznych zaprasza Rzecznik Praw Pacjenta.

"Po pierwsze pacjent" - darmowe szkolenia w służbie zdrowia
Pracownicy POZ i innych jednostek medycznych mogą szkolić się za darmo z praw pacjenta i komunikacji / fot. ilustracyjne

"Po pierwsze pacjent - działania Rzecznika Praw Pacjenta na rzecz poprawy jakości usług zdrowotnych" - to projekt skierowany do pracowników placówek medycznych.

- Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Szkolenia i warsztaty szkoleniowe będą interaktywne, z dużą ilością ćwiczeń, testów, analiz, dyskusji oraz wypracowywaniem rozwiązań. Przed nami dużo pracy i wysiłku. Realizacja ambitnych zamierzeń i celów nie jest możliwa bez własnego rozwoju i odpowiedniego zaangażowania. Będziemy Państwa w tym wspierać - informuje Rzecznik na swojej stronie.

Podczas szkolenia Prawa i obowiązki pacjenta - przegląd uprawnień uczestnicy poznają wszystkie prawa pacjenta. Prawa pacjenta zostaną przedstawione przez pracowników Biura w oparciu o liczne przykłady naruszeń i orzecznictwo. Szkolenia będą miały praktyczny wymiar. Jeden dzień szkolenia będzie miał charakter warsztatowy, poświęcony wyłącznie rozwiązywaniom spraw zgłoszonych przez pacjentów dotyczących wszystkich rodzajów działalności leczniczej. Szkolenia skierowane są do pracowników podmiotów leczniczych.

Szkolenie Kontakt z pacjentem – szkolenie z zasad dobrej komunikacji ma na celu naukę nawiązywania kontaktu z pacjentem, podtrzymywanie relacji, określenie i zrozumienie potrzeb pacjenta czy nabycie umiejętności zachowania się w sytuacjach konfliktowych. Zostaną wskazane błędy w nawiązywaniu kontaktów z pacjentem, jego bliskimi, omówienie kontaktu emocjonalnego, czy jak sprawnie odczytywać emocje rozmówcy i adekwatnie na nie odpowiadać. Szkolenia skierowane są do pracowników podmiotów leczniczych.

Celem szkolenia Standardy przestrzegania praw pacjenta w podmiotach leczniczych jest nabycie praktycznej wiedzy z przestrzegania praw pacjenta oraz umiejętności samokontroli w tym zakresie poprzez stosowanie narzędzia udostępnionego przez Rzecznika Praw Pacjenta. Uczestnicy posiądą kompetencje do analizy naruszeń praw pacjenta, przeciwdziałania wystąpienia sytuacji niepożądanych oraz do podniesienia bezpieczeństwa udzielanych świadczeń zdrowotnych. Szkolenia skierowane są do pracowników podmiotów leczniczych. Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli podmiotów leczniczych POZ.

Rekrutacja do projektu prowadzona jest tutaj-link.

Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].