Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Radna z Markowic pyta prezydenta Polowego: czyją drukarnię dotujemy?

Należąca do klubu opozycji w Radzie Miasta Racibórz radna Justyna Henek-Wypior krytycznym okiem przyjrzała się wydatkom magistratu na kampanię informacyjną zachęcającą do uczczenia Dnia Żołnierzy Wyklętych. Samorząd wydał na ten cel prawie 8,3 tys. zł.

Radna z Markowic pyta prezydenta Polowego: czyją drukarnię dotujemy?
Radna Justyna Henek-Wypior i wiceprezydent Raciborza Dominik Konieczny

O koszt i nakład „kampanii ulotkowej z 1 marca” w ulotkach, plakatach i bilbordach radna zapytała na lutowej sesji rady. Stwierdziła tam, że mieszkańcy „sobie zwyczajnie nie życzą przedawnionych życzeń świątecznych i temu podobnych akcji”.

Nowy temat pod wydruk

Wkładki do kopert z rachunkiem za wodę i ścieki pojawiają się ostatnio regularnie wraz z korespondencją z Wodociągów Raciborskich. Na materiałach promocyjnych pojawia się stale nazwisko prezydenta Dariusza Polowego, który np. zaprasza na pływalnię, śle życzenia na święta lub prosi o wywieszenie flagi w święto narodowe.

- Tym razem kolejna akcja „Wywieś flagę na 1 marca”, roznoszona przez listonoszy Poczty Polskiej. Co miesiąc wymyśla się nowy temat pod wydruk materiałów reklamowych, a wszystko za pieniądze podatników. Czyją drukarnię dotujemy? - spytała na sesji Justyna Henek-Wypior.

Radna skonfrontowała wydatki na promocję z potrzebami Miasta - przypomniała prezydentowi, że w Raciborzu jest jeszcze 366 mieszkań w zasobie komunalnym, które nie mają łazienek i ubikacji. - Jest w co inwestować - podsumowała radna.

Najwięcej na dystrybucję

Tak w formie pisemnej odpowiedział jej 11 marca Dariusz Polowy

W odpowiedzi na interpelację otrzymaną dnia 28 lutego br. w sprawie kosztów związanych z akcją „ Wywieś flagę 1 marca” w ramach Narodowego Dnia Pamięci Żołnierzy Wyklętych informuję:

  • - koszt wydruku ulotek w nakładzie 30 000 szt. oraz plakatów w ilości 50 szt.
    wyniósł 2 446,64 zł,
  • - koszt wydruku oraz wyklejenia bilboardów - 1 734,30 zł,
  • - koszt dystrybucji druków bezadresowych – 4 160,00 zł.

Podane kwoty są kwotami brutto.

5 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~Rack (89.151. * .140) 16.03.2022 19:55

Z tego artykułu nic nie wynika procz kosztów. KTO zarabia na tym drukowaniu? Czyja to drukarnia? Odpowiedzi nie ma!

~Miglantzniego (5.173. * .56) 15.03.2022 09:47

Jak zwykle w stylu Poliwego odpowiedz wymijajaca...

~BlondynkaTakaJakJa (178.175. * .54) 15.03.2022 06:23
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

Droga pani oto pomysły na kolejne pytania: ile kosztują Święta Bożego Narodzenia, ile kosztuje Święto Niepodległości albo ile kosztuje flaga na rondzie.

~szczytżenady (31.171. * .117) 15.03.2022 06:14
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

Pewnie nie wszyscy wiedzą że za przyjście do Urzędu Miasta na sesję, wypicie kawy pani radna przytula 600 zł.

~henrykM (37.120. * .110) 15.03.2022 06:04
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

Ta nieszczęsna kobieta po raz kolejny straciła okazję aby milczeć. Wstyd.