Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Dzisiejszy maszynista ma dużo na głowie (choć nie musi być mechanikiem co jest plusem przy starszym taborze) - obserwcja szlaku, sieci trakcyjnej, przyrządów, trzymanie się rozkładu jazdy, radiokorespondencja, rozkazy pisemne. Czemu nie ma pomocnika (jest przy prędkościach powyżej 125 km/h) który by częściowo go odciążył (a co dwie pary oczu na obserwację to nie jedna) - wiadomo - koszty...Napisany przez ~ZmotoryzowanyPatrol, 19.02.2023 17:16
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 35.171.45.182 / ec2-35-171-45-182.compute-1.amazonaws.com
CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)