Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Do ~Dddcmfnqq - nie wiemy co Panu powiedziała osoba wymieniająca licznik, ale to są kompletne bzdury. Każdy kto nie zapłaci rachunku prędzej czy później będzie musiał zapłacić. Od tego jest procedura windykacyjna. Do tego czasu za fakturę zbiorczą płaci właściciel budynku - zawsze. Proszę nie rozsiewać plotek. Domaro nie zaciera rąk, tylko zleca w imieniu właściciela budynku kontrole, a przy dużych i stałych uchybach audyty całej instalacji. Do licznik - w tekście wyżej jest wyraźnie napisane, że licznik główny został wymieniony w lutym. W każdym mieszkaniu jest indywidualny licznik. Wyprzedzająco: nie było awarii na instalacji i nie ma dodatkowych ujęć wody. Dokładne rozliczenie, czyli w jakiej wysokości została wystawiona przez PWiK faktura za zużycie wody na budynek została dostarczona do każdego użytkownika, ile naliczonych kubików na cały budynek również.Napisany przez ~Domaro, 15.06.2021 09:05
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.144.233.150 / ec2-3-144-233-150.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)