Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Wszystko jest "ładnie,fajnie" dopóki nie zadzwonicie na infolinie po pomoc : -zgubisz kartę - , -zgubisz telefon i chcesz zmienić numer- , dzwonisz co chwilę wyczekasz się w kolejce a potem się dowiadujesz,że nie uzyskasz pomocy , nie masz dostępu do konta i pieniędzy i co doświadczyłem przy problemie z zalogowaniem się do konta , rozmawiasz z infolinią i za każdym razem z kimś innym ,przedstawiasz sytuację ale krótko mówiąc - lekceważą Cię. Jest tylko infolinia , nie masz nawet gdzie iść do punktu żeby coś załatwić. Jak zbiorą kasę i się zwiną to gdzie ich ktoś będzie szukał po samym nr. telefonu ??? Jestem w wieku 30+ i stwierdzam, że takie konto nie nadaje się nawet dla młodych a co dopiero dla starszych osób.Napisany przez ~tatanka, 18.11.2016 01:54
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.141.30.162 / ec2-3-141-30-162.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)