Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Pacjenci nie mogą się dodzwonić do przychodni Medikol

Coraz więcej pacjentów zgłasza problemy z dodzwonieniem się do przychodni przy ulicy Parkowej, czyli na tzw. Kozich Górkach w Rybniku. Szefostwo placówki zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Pacjenci nie mogą się dodzwonić do przychodni Medikol

Pan Przemysław próbował się dodzwonić do przychodni kilka dni temu. Finalnie przy słuchawce spędził ponad trzy godziny. - Połączenie z rejestracją graniczy z cudem. Czas oczekiwania na połączenie w dniu dzisiejszym to 3h i 45 min. Niestety nie jest to tylko jednorazowy incydent, lecz notoryczna sytuacja w tej przychodni. Z portali społecznościowych również można się dowiedzieć, że istnieje stały problem z połączeniem. Sami pracownicy danej przychodni wiedzą o zaistniałej sytuacji, lecz zarząd spółki lekceważy sobie dobro pacjenta i nie próbuje rozwiązać tego problemu. Mam nadzieje ze NFZ Katowice oraz Biuro Rzecznika Praw Pacjenta zainteresuje się daną sprawą - pisze pan Przemysław.

Zapytaliśmy Leszka Brodalę, prezesa spółki, do której należy Medikol, co jest powodem problemów z połączeniem z rejestracją. - Jest nam znany problem z dodzwonienie się do naszej placówki. Czynimy starania, aby go rozwiązać. Obecnie dostępne są dwa niezależne numery do rejestracji ogólnej, każdy z lekarzy posiada własny numer dla kontaktu z pacjentami, aby nie blokować linii w rejestracji. Pacjenci, którzy potrzebują tylko recepty, mogą składać pisemne zapotrzebowanie w dostępnych i oznakowanych miejscach również na zewnątrz poradni. Oczywiście można do poradni zgłosić się osobiście. Niestety obecnie mamy sytuację gdy większość pacjentów chce uzyskać poradę przez telefon, a to w sytuacji posiadania pod opieką 13 tys. pacjentów musi powodować problemy z dodzwonieniem się. Mamy nadzieję na stopniową stabilizację i poprawę dostępności telefonicznej - dodaje Leszek Brodala i dodaje, że z rejestracją można się również kontaktować poprzez e-mail, pisząc na adres: rejestracja@medikol.pl.

4 komentarze

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~Plandemia (87.101. * .96) 25.06.2021 12:45

To jest po to żebyście szli się leczyć prywatnie. A prywatnie już się miesiąc czeka na wizytę 15 minut za 150 czy 200 zeta.To był i jest cel tzw. Plandemii

~jeszczeżyjacy (10.0. * .163) 25.06.2021 12:23

To samo w Rudach. Przychodnia to twierdza. A przecież byli zaszczepieni aby przyjmować pacjentów. To co mają powiedzieć ekspedientki ???.
Za co płacimy składki zdrowotne?

beatamix 12.06.2021 16:49

Słabiutko, Lajcik, spróbujcie dodzwonić się do witametu w Pszowie :) 12 w kolejce oczekiwania, jeden dzwoniący obsługiwany jest 40min, jak jest się 2-3 następuje rozłączenie i zabawa zaczyna się od nowa :) lepiej jest jedynie po południu, ale wtedy nic nie można załatwić, bo każą czekać do 18.00 i udać się na SOR do szpitala :(

~BarbaraHa (83.4. * .110) 10.06.2021 15:33

Sporo osób dzwoni, aby zamówić leki, wystarczyłoby żeby automat telefoniczny na dzień dobry informował, że: ,,drogi pacjencie, jeżeli potrzebujesz receptę, napisz listę leków i wrzuć do skrzynki, zsmów mailowo pod adresem....". Niestety mało kto wie o takich możliwościach, na stronie internetowej przychodni nie ma takch informacji. Osoby internetowe skorzystałyby z formy mailowej, a nieinternetowi seniorzy czekaliby krócej na połączenie. Poza tym wszystkim zakładać IKP, żeby jak najmniej angażować personel do dzwonienia z kodami, są potrzebni, żeby telefon odebrać.