Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 51/52 (840/841) Data wydania: 20.12.16
Czytaj e-gazetę

Klienci pytają co z tymi cenami w Tesco? Bo inne na półce, inne przy kasie

W Wodzisławiu Śl. działa sklep sieci Tesco. Do naszej redakcji wpływają skargi jego klientów. Dotyczą one różnic w cenach, jakie są podawane przy produktach na półkach, a jakie później widnieją na paragonie. Co na to sieć?

WODZISŁAW ŚL. Klient podchodzi do sklepowej kasy i po usłyszeniu rachunku jest przekonany, że ma do zapłacenia więcej, niż powinien. Wydaje mu się, że cena przy towarze na sklepowej półce była inna, niż na paragonie – z takim scenariuszem nie raz spotkali się klienci sklepu Tesco, o czym wielokrotnie zresztą nas informowali.

„W tym Tesco trzeba ze wszystkim chodzić na czytnik, jak się nie chce wyjść z portfelem chudszym o 10–20 zł” – brzmi fragment jednego z komentarzy. „Krokiety z pieczarkami. Na półce – wow, promocja – cena na żółto, by rzucała się w oczy, 3,19 zł. Na kasie 3,79 zł. Na dwóch paczkach 1,20 zł w plecy. Mijam kierowniczkę, która dyskutuje z klientką–psiapsiółą i słyszę: i jeszcze do tego mam to zatowarować, a jak nie zatowaruję, to co mi zrobią? Nic, no właśnie, nic” – dociera do nas inny komentarz.

Przypominamy, że to przedsiębiorcy mają obowiązek dokładnego oznaczenia produktu wystawionego na sprzedaż. W tej sytuacji zwróciliśmy się więc z prośbą do sieci Tesco o wyjaśnienia. Sieć tłumaczy, że winne sytuacji są prace związane z ulepszaniem asortymentu, promocji oraz systemów informatycznych. – W tym przypadku w sklepie w Wodzisławiu mieliśmy do czynienia z błędem systemu elektronicznych etykiet, który jest usuwany przez zespół informatyków. Do czasu naprawy systemu nasi pracownicy umieszczają przy produktach papierowe etykiety z prawidłowymi cenami. W imieniu firmy Tesco przepraszamy naszych klientów za utrudnienia i jednocześnie pragniemy poinformować, iż w przypadku wystąpienia błędu, różnica każdorazowo zostanie zwrócona w Punkcie Obsługi Klienta – informuje biuro prasowe Tesco Polska.

(mak)