Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 7 (1136) Data wydania: 18.02.14

SORRY, TAKI MAMY KLIMAT

Sezonowość nie jest dla ciebie czarną magią i niczym jasnowidz przewidujesz momenty mniejszego zapotrzebowania na twoje produkty lub usługi bądź przeciwnie, nawału zamówień i pracy od świtu do zmierzchu. Przyzwyczaiłeś się, że raz zbijasz kokosy, a raz zaciskasz pasa. Jednak czy można coś z tym zrobić?

Sezonowość sprzedaży niejednokrotnie jest sytuacją na którą nie mamy wpływu, bo przecież nie sprzedamy bombki w lipcu, a prędzej czy później w zimie spadnie śnieg. Można z nią walczyć, ale rozsądniej jest się do niej dostosować i łagodzić jej skutki. Przy sezonowym charakterze twojej działalności, bez względu na to czy działasz w branży turystycznej, budowlanej, ogrodniczej czy jakiejkolwiek innej najważniejszą sprawą jest optymalizacja dochodów w krótkim okresie czasu, a to zapewnia tylko i wyłącznie obecność klientów. Jednak klient nie ma zdolności jasnowidzenia i nie pojawi się u ciebie jeśli nie będzie wiedział, gdzie ma się pojawić. Dlatego nie zapominaj o tym, by dotrzeć na rynek z informacją o swojej firmie, usłudze czy produkcie na długo przed tym zanim zrobi to konkurencja. Nigdy nie ignoruj możliwości reklamowania się w sezonie, gdyż z tej inwestycji plony będziesz mógł zbierać nie tylko w tym, ale także i w przyszłym roku. Ma to swoje ogromne plusy. Po pierwsze reklamujesz się w trakcie największego zainteresowania tematem, kiedy czy to w gazetach czy w internecie są publikowane różnej maści dodatki branżowe i artykuły, które mogą być dobrym nośnikiem twojej reklamy, po drugie reklamując się, nawet jeśli jesteś małą firmą stajesz się konkurencyjny i rozpoznawalny, po trzecie wydatki poniesione na taką kampanię w okresie prosperity nie obciążą znacznie twojego budżetu. Nie lekceważ również mocy reklamy przed sezonem, jak i po nim. Po pierwsze dlatego, że większość decyzji np. o budowaniu domu, remontach czy wakacjach nie jest spontaniczna i zostaje podjęta na długo przed planowanym terminem, po drugie jest to niezwykle dobra okazja, by zrobić wyprzedaż magazynowych nadwyżek i skusić klientów promocyjnymi cenami, po trzecie i najważniejsze ci którzy byli ostatnimi zadowolonymi klientami w tym sezonie, na pewno będą pierwszymi w następnym.

(kch)



SOS DLA FIRM. DZIĘKI NAM SIĘ NIE ZNUDZISZ.
ZADZWOŃ. MY WIEMY JAK TO ROBIĆ.

• Monika Pilch 662 073 063

• Marek Kuder 608 678 209