Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 5 (1134) Data wydania: 04.02.14

REKLAMA Z CHIŃSKIEGO MARKETU

Masz własną firmę  i w ciągu tego czasu przyzwyczaiłeś się już do faktu, że codziennie zdarza ci się odebrać kilka telefonów i sporo megabajtów maili z ofertami reklamowymi. Można powiedzieć, że to ryzyko zawodowe.

Czy doprowadza cię to do szału? Oczywiście, że tak. Zdajesz sobie jednak sprawę, że wyświechtane hasło „reklama dźwignią handlu” jest wciąż aktualne. Mimo, że nie lubimy reklamy i wydaje nam się wszechobecna i nachalna, niejednokrotnie staje się konieczna. Bo nowa firma, nowy punkt, nowy produkt, nowa promocja, nowa informacja, którą  trzeba przekazać jak najszybciej potencjalnemu klientowi. Wtedy też łaskawym okiem spoglądamy na nadesłane oferty, na powierzchnie, moduły, zasięgi, banery, odsłony, nakłady czy statystyki oglądalności i wydaje nam się, że wszystko to niczym się nie różni. Więc, jak mówi pewna reklama: „skoro nie ma różnicy to po co przepłacać”. Wybieramy więc odruchowo najtańszą ofertę. Jednak czy to się opłaca?

Obsługując klientów i sam będąc klientem możesz zauważyć, że ludzie nie kupują produktów czy usług z powodu niskiej ceny. Gdyby kupowali ze względu na nią, wówczas smarowalibyśmy chleb smalcem, a nie masłem, zamiast kupować oryginalną Coca-Colę, wybieralibyśmy tańszy zamiennik, naszymi drogami poruszałyby się auta sprowadzane z Indii,  a większość zakupów robilibyśmy w chińskich marketach. Wszyscy kupowalibyśmy to, co jest najtańsze. A przecież tak nie jest. Ta sama  zasada dotyczy również reklamy. Często za wyższą ceną kryje się coś jeszcze. Rzesze zadowolnych, powracających klientów, którzy są w stanie zapłacić więcej za reklamę na wysokim poziomie, bo wiedzą że zaprocentuje ona większymi wpływami. Reklama to nie tylko kwestia powierzchni, nakładu czy zasięgu, ale przede wszystkim skuteczności i jakości, za którą jak zauważyłeś jesteśmy w stanie zapłacić więcej. Wybieraj więc taką reklamę, która stanie się inwestycją i wiąże się z najniższym ryzykiem zakupowym. Ryzyko może mieć wiele postaci. Jednym z nich może być ryzyko utraty majątku. Pieniądze zainwestowane w nieskuteczną, nawet najtańszą reklamę, zawsze będą pieniędzmi wyrzuconymi w błoto, podczas gdy droga, ale skuteczna reklama jest zawsze inwestycją. Ryzyko utraty prestiżu. Reklama, ulotki, katalogi, wizytówki zawsze świadczą o tobie, twojej firmie i twoim stosunku do klienta, niech będą jak najwyższej jakości, by nie przynosiły ci wstydu, a tylko klientów. Ryzyko straty czasu. Każdy przedsiębiorca wie, że czas to pieniądz, nie marnuj go więc na rozmowy  z  niekompetentnymi specjalistami od reklamy. Ryzyko utraty zdrowia czyli po prostu fatalna obsługa klienta, która skutkuje u ciebie podwyższonym ciśnieniem.

Zawsze znajdzie się ktoś, kto sprzeda Ci taniej, będzie mieć promocję, albo da lepsze rabaty. Nie zawsze będzie to jednak produkt wysokiej jakości.

(kch)



SOS DLA FIRM.
DZIĘKI NAM SIĘ NIE ZNUDZISZ. ZADZWOŃ. MY WIEMY JAK TO ROBIĆ.

•Monika Pilch 662 073 063

•Marek Kuder 608 678 209