Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 50 (765) Data wydania: 12.12.06

Gorzki smak słodyczy

Chciały zrobić zakupy, a zostały odprawione z kwitkiem. Zachowanie kierowniczki działu ze słodyczami skutecznie zniechęciło klientów do zakupów.

Brygida Petrzyk i Beata Ryszka z oddziału DFK Ocice w Raciborzu (Towarzystwa Społeczno-Kulturalnego Niemców) chciały kupić słodycze i zrobić z nich świąteczne paczki. Miały rozdać je dzieciom podczas organizowanej przez oddział mikołajkowej zabawy. Na zakupy udały się do Kauflandu, skuszone bogatą ofertą sklepu, choć w poprzednich latach robiły je gdzie indziej. Zamówienie złożyły 23 listopada na słodycze do 32 paczek. Odebrała je pracownica sklepu. Miała przekazać je kierowniczce działu słodyczy, akurat nieobecnej. Zostawiły swój numer telefonu. Odbiór towaru miał nastąpić kilka dni później, 28 listopada. Wcześniej telefonicznie upewniły się, że towar jest już przygotowany.

Gdy przyjechały po odbiór, spotkała ich przykra niespodzianka. - Kierowniczka powiedziała, że nic nie wie o zamówieniu. Prosiłyśmy, żeby sprawdziła w magazynie, ale nie chciała tego zrobić. Odjechałyśmy z niczym. Zdenerwowałyśmy się, że nie będziemy mieć paczek dla dzieci. A co to za mikołajki bez prezentów? – mówi Brygida Petrzyk. Nie dawało jej to spokoju, więc kilka dni później raz jeszcze poszła do Kauflandu, by wyjaśnić sprawę. – Osoba, która przyjmowała od nas zamówienie zarzekała się, że osobiście przekazała je kierowniczce. Zaczęłyśmy więc rozmawiać więc z nią. Pani kierownik w końcu przyznała, że o tym wiedziała. Powiedziała nam, że ma za dużo obowiązków i za mało zarabia, żeby ludzie mieli do niej pretensje. Zarzuciła nam też, że pewnie chcemy od niej zwrotu kosztów za zorganizowanie transportu, którym miałyśmy przewieźć słodycze – denerwuje się pani Brygida. Twierdzi, że kierowniczka nawet nie próbowała wytłumaczyć przyczyny zaistniałej sytuacji i przez cały czas była nieuprzejma. Świadkiem tej rozmowy była niespełna 18-letnia córka pani Brygidy.

– To tylko świadczy o tej pani. W takiej sytuacji nie powinna klientów wypuścić z rąk i postarać się wszystko załatwić. Rozumiemy, że ktoś mógł nie zdążyć z przygotowaniem towaru. Ale żeby tak nas lekceważyć? Przecież nie chciałyśmy niczego za darmo –  oburza się Beata Ryszka. Słodycze zostały w końcu zakupione, ale w innym sklepie. Już bez takich problemów. Jednak gorycz pozostanie na długo.

Marcin Knapek rzecznik prasowy sieci Kaufland Polska
Zamierzamy wyjaśnić sprawę. Jeżeli to, co mówią klientki, okaże się prawdą, to sytuacja jest karygodna i nigdy nie powinna mieć miejsca. Wyrażamy z tego powodu ubolewanie. Postaramy skontaktować się z tymi osobami i wynagrodzić im to. Dobro i zadowolenie klientów jest dla nas najważniejsze. Wobec pracowników, którzy zawinili, wyciągniemy surowe konsekwencje.

A. Dik