środa, 24 lipca 2019

imieniny: Kingi, Krystyny, Antoniego

RSS

05.07.2019 09:40 | 0 komentarzy | MP

Mobilne narzędzia reklamowe są doskonałą inwestycją dla każdej firmy. Dzięki nim możecie w prosty i szybki sposób zmieniać lokalizacje stoisk lub materiałów marketingowych. Perfekcyjnym przykładem takich produktów są m.in. rollupy.

Kiedy przydaje się rollup?
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Są to stojaki z banerami reklamowymi wyposażone w takie elementy jak kaseta umożliwiająca błyskawiczne zrolowanie planszy. Zapewnia ona szybkość rozkładania i składania ilustracji. Dzięki niej w ciągu jednej minuty specjaliści potrafią rozstawić wszystkie grafiki reklamowe lub przetransportować je do innego miejsca. Gdzie i kiedy wykorzystywać rollupy? Z przyjemnością przedstawimy Wam nasze doświadczenia, które pozwolą na wydajne wykorzystanie konstrukcji typu rollup.

Rollupy na targach, konferencjach i eventach branżowych

Przygotowanie stoiska lub wystąpienia specjalisty to bardzo odpowiedzialne zadanie. Rollupy pozwalają na przedstawienie osoby prowadzącej konferencję lub szkolenie, dzięki czemu klienci oraz partnerzy będą mieli pewność, że mają kontakt z profesjonalistami.

Jest to także doskonały sposób, by zaprezentować nowe usługi i produkty w sposób informacyjny na targach lub eventach branżowych. Interesanci mogą szybko i wygodnie poznać szczegóły oferty, co znacznie ułatwi komunikację i prezentację możliwości przedsiębiorstwa. Gdy w jednej chwili wiele osób znajduje się przy stoisku, ciężko porozmawiać z każdym. Warto zamieścić odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania na rollupach. Ułatwi to pracę specjalistów i usatysfakcjonuje zainteresowanych klientów.

Jak wykorzystać rollupy na szkoleniach, kursach i spotkaniach biznesowych

Organizacja imprez integracyjnych i edukacyjnych dla pracowników to inwestycja w ich kompetencje, które później przekładają się na jakość wykonywanych zadań oraz obsługę klientów. Warto więc w czasie takich wydarzeń sięgać po najlepsze narzędzia, dzięki którym uczestnicy będą szybko przyswajać przekazywaną wiedzę. Rollupy stanowią często główny element aranżacji, gdyż w wolnych chwilach kursanci będą zwracać uwagę na zamieszczone informacje. Jeśli na Wasze warsztaty przychodzi kilkudziesięciu lub nawet kilkuset słuchaczy, zawsze istnieje możliwość podjęcia współpracy z reklamodawcami i sponsorami. Umieszczenie grafik z ich ofertą lub logo na ilustracji, może okazać się świetnym źródłem dodatkowych dochodów.

Dobrym wyborem jest wstawienie rollupów do sal, w których będą odbywać się rozmowy z partnerami lub klientami. Stworzenie przestrzeni sprzyjającej biznesowej atmosferze, będzie pomocne w ewentualnych negocjacjach. Osoby znajdujące się w pomieszczeniu na pewno zwrócą uwagę na treść, z której dowiedzą się najważniejszych informacji na temat firmy lub konkretnych produktów. Taki obraz zostanie zapamiętany na dłużej, dzięki czemu istnieje dużo większe prawdopodobieństwo sfinalizowania rozmowy.

Rollupy jako potykacze

Prowadząc sklep, firmę usługową lub lokal gastronomiczny, należy zastanowić się na odpowiednią formą reklamy. Żeby zdobyć klientów i ich zaufanie, w pierwszej kolejności muszą oni dowiedzieć się o istnieniu Waszego biznesu. Rollupy są świetnym wyborem ze względu na możliwości zastosowania dużych rozmiarów i wykorzystania tworzyw odpornych na niesprzyjającego warunki atmosferyczne (opady, promieniowanie UV lub zmiany temperatur). Rollupy o imponującej powierzchni (np. 120 x 200 cm) dysponują również stosunkowo dużą wagą. Dzięki temu poradzą sobie z wiatrem i niewielkimi nierównościami terenu.

Warto umieścić na nich informacje o tym, co klient znajdzie w Waszej ofercie. Jeśli dysponujecie w danym momencie promocjami lub sezonowym menu, mogą one zachęcić do skorzystania z usług oraz odwiedzenia restauracji. Wykorzystanie do tego atrakcyjnej grafiki, działa na zainteresowanie i wizualizację przechodniów. Dodając do tego wiadomość o obniżce cen, szansa na przyciągnięcie uwagi wzrasta do bardzo wysokiego poziomu.

Artykuł powstał przy konsultacji z firmą OpenPrint.pl specjalizującą się w druku reklamowym - m.in. w formie banerów, katalogów i rollupów.

Materiał zewnętrzny