Wyszukiwarka i baza firm online Adconnect
Czy słyszałeś kiedyś o elektronicznej bazie firm adconnect.pl? Jeśli nie miałeś jeszcze okazji to jak najszybciej powinieneś to nadrobić – na pewno nie pożałujesz. Jest to bowiem niezwykle przydatne rozwiązanie, które może pomóc Ci w znalezieniu namiarów na firmę, z której usług chcesz skorzystać. Wyszukiwarka ta posiada dostęp do obszernej bazy danych, w której mieszczą się aktualne informacje na temat podmiotów gospodarczych działających w wielu branżach. Dzięki niej dokonasz najbardziej trafnego wyboru!
Jakie informacje znajdziesz w bazie firm?
Wpisanie odpowiednich kryteriów wyszukiwania na stronie adconnect.pl pozwala otrzymać zestaw informacji, ułatwiających nawiązanie kontaktu z daną firmą lub przedsiębiorstwem. O jakie informacje chodzi? Jest ich naprawdę wiele. Mogą to być chociażby: pełna nazwa podmiotu gospodarczego, jak również przyjęta przez nią forma prawna. Wskazana zostaje także osoba, która jest właścicielem danej firmy. Ponadto zawsze udostępniony zostaje dokładny adres siedziby firmy, dzięki czemu z łatwością można do niej dotrzeć. Jeśli zależy nam na szybkim skontaktowaniu się z przedstawicielami danej firmy możemy wykorzystać numer telefonu lub wysłać bezpośrednią wiadomość do firmy z poziomu serwisu SPOKEO. Wśród informacji o firmie znajdują się także: opis jej działalności, galeria zdjęć, a nawet opinie i referencje, jakie pozostawiają klienci, którzy mieli okazję korzystać z ich usług. W każdym przypadku dopasowane są także profile działalności charakterystyczne dla danej firmy. Obok widnieje także lista podobnych podmiotów – ułatwia to porównanie ofert.
Dlaczego Twoja firma powinna znaleźć się w bazie firm?
Obecnie, w wirtualnej przestrzeni funkcjonuje naprawdę wiele baz gromadzących dane o firmach i przedsiębiorstwach. Są one coraz bardziej popularne, dlatego warto zadbać o to, aby nasza firma znalazła się w takim zestawieniu. Niesie to za sobą wiele korzyści. Przede wszystkim dlatego, że w taki sposób firma może zaistnieć w Internecie i realizować swoje założenia związane z działaniem marketingu internetowego. Jest to przykład tego, że w dzisiejszych czasach sama firmowa strona internetowa nie wystarczy. Warto poszerzać zasięgi internetowego oddziaływania firmy poprzez marketing szeptany, pozycjonowanie, aktywność na forach branżowych i w mediach społecznościowych, prowadzenie bloga tematycznego, czy właśnie wpisanie firmy do bazy przedsiębiorstw. Tego rodzaju działania bezpośrednio przekładają się na wzrost pozycji firmy w wynikach wyszukiwania. Można więc dotrzeć do większej liczby potencjalnych klientów, którzy mogą szybciej zauważyć naszą firmę, niż przedsiębiorstwo naszego branżowego konkurenta.
Materiał zewnętrzny