Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Problemy z rekrutacją? Zainwestuj w Employer Branding

Na rynku pracy zachodzą nieustanne zmiany. Ewolucji ulegają również sposoby komunikacji między pracownikami i pracodawcami. Powszechny dostęp do Internetu wymusza na przedsiębiorcach wprowadzanie zupełnie nowych rozwiązań rekrutacyjnych. Zwiększa się także rotacja osób zatrudnionych, co stawia przed firmami nowe wyzwania.

Problemy z rekrutacją? Zainwestuj w Employer Branding

Kampania Employer Branding

Aby możliwe było odniesienie sukcesu na współczesnym rynku, konieczne jest zachowanie spójnego wizerunku promowanej firmy. Jej obraz nie powinien być więc fałszywy, tylko jak najbardziej zbliżony do rzeczywistości. Employer Branding to szereg działań, których celem jest zbudowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy. Odbiorcami takiej kampanii nie są jednak potencjalni konsumenci, ale osoby szukające zatrudnienia. Celem strategii jest przyciągnięcie do przedsiębiorstwa zdolnych ludzi, których kwalifikacje okazują się szczególnie cenne w określonej branży. Zachętą do podjęcia zatrudnienia w konkretnej firmie jest zazwyczaj dobra reputacja marki.

Dokładna analiza marki

Prezentowanie kandydatom przedsiębiorstwa jako silnego, wiarygodnego i atrakcyjnego jest długofalowym procesem. Wymaga też zainwestowania pewnego kapitału. Wdrożenie dobrze przemyślanej kampanii pozwala jednak na uzyskanie znacznej przewagi konkurencyjnej, a tym samym skuteczniejszą rekrutację pracowników oraz osiąganie lepszych wyników finansowych. Przed opracowaniem ostatecznej koncepcji dotyczącej obecności określonej marki w Internecie, przeprowadzane są liczne rozmowy i badania. Informacje przydatne w działaniach związanych z Employer Branding znaleźć można m.in. w dokumentach opisujących przebieg wcześniejszych strategii marketingowych, a także tych dotyczących misji, celów oraz polityki prowadzenia firmy.

Dokładna analiza marki

Przedsiębiorcy zdecydowani na wdrożenie strategii mogą liczyć na kompleksowy audyt. Działania te pozwalają na dokładną analizę aktualnego statusu marki, np. pod względem jej rozpoznawalności oraz znajomości wśród odbiorców. W ten sposób skonfrontować można błędne przekonania z rzeczywistością, a także znaleźć odpowiedni punkt odniesienia. Przeprowadzenie szczegółowego researchu okazuje się niezbędne, aby w odpowiedni sposób dobrać narzędzia usprawniające proces rekrutacji. Marka oceniana jest obiektywnie, co ułatwia określenie przyczyn problemów z zatrudnieniem nowych osób.

Skuteczne akcje rekrutacyjne

Kampania EB opiera się na oryginalnych, nietypowo przeprowadzanych akcjach rekrutacyjnych. Dzięki precyzyjnemu określeniu grup docelowych, dotarcie do potencjalnych pracowników jest znacznie łatwiejsze i szybsze. Działania te opierają się m.in. na organizacji konkursów, tworzeniu dedykowanych landing page, prowadzeniu kont w Social Media czy redagowaniu newsletterów. Akcje rekrutacyjne EB przykuwają uwagę odbiorców, dzięki czemu marka zaczyna wyróżniać się na tle konkurencyjnych pracodawców. W ramach kampanii oferowana jest także pomoc w sytuacjach kryzysowych - włącznie z możliwością minimalizowania strat wizerunkowych oraz wskazywania najlepszych kierunków działań.

Materiał zewnętrzny

Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].