Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Działam społecznie, chcę darmowy parking

Przewodniczący zarządu dzielnicy Wodzisławia Stare Miasto chciałby zezwolenia na darmowe parkowanie.

Działam społecznie, chcę darmowy parking

Straż miejska ukarała Alojzego Szymiczka, przewodniczącego zarządu dzielnicy Stare Miasto za parkowanie bez opłaty. Do zapłaty miał 30 zł. – Zaparkowałem na ul. Minorytów. Zapłaciłem od razu w urzędzie miasta – mówi Alojzy Szymiczek. Zapewnia, że nie robi z tego problemu, uważa jednak, że  skoro działa społecznie na rzecz mieszkańców dzielnicy, jeździ po mieście, to należy mu się prawo do darmowego parkowania. Temat poruszył 23 stycznia podczas posiedzenia komisji budżetu Rady Miasta Wodzisławia. Przewodniczący komisji radny Janusz Wyleżych stwierdził, że jego zdaniem tworzenie takich wyjątków nie jest najlepszym rozwiązaniem. Proponował Alojzemu Szymiczkowi przeanalizowanie sprawy w dzielnicy i zwrócenie się z odpowiednim wnioskiem do prezydenta. Przewodniczący Szymiczek zapewnił, że tak zrobi.

43 komentarze

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
Geometria 21.02.2014 12:18
oceniono 153 razy
33
Zgłoś

Mnie dosyć ciekawi czemu od razu taką gafę rozdmuchano. Czy w naszym mieście nie ma ważniejszych spraw o których należy pisać? Cała ta sprawa nadaje się bardziej do brazylijskiego tasiemca niż do poważnej gazety! No ale niektórzy aż się pienia na takie newsy, żeby mogli sobie poużywać na ludziach którzy coś w tym mieście robią!

Geometria 21.02.2014 12:10
oceniono 131 razy
59
Zgłoś

Koło ty jesteś jakiś kwadratowy!

zezem 19.02.2014 16:30
oceniono 172 razy
-20
Zgłoś

@ berta: masz rację! Opisz wszystkie działania Pana Szymiczka, prześlij na webkrytyka@nowiny.pl. , na pewno redakcja opublikuje i czytelnicy z chęcią zapoznają się z tematem.

berta 18.02.2014 19:42
oceniono 193 razy
39
Zgłoś

@jozinzbazin masz rację! Człowiek jedną gafę popełni i każdy na nim psy wiesza. Czemu nie piszą pochwalnych artykułów o całokształcie działalności pana Szymiczka, który w ciągu roku zdziałał dużo więcej niż poprzednia Rada w ciągu kilkunastu lat.

jozinzbazin 18.02.2014 19:26
oceniono 191 razy
39
Zgłoś

Z tymi parkingami to pan Szymiczek dał plamę ale przecież najważniejsze jest to co robi dla mieszkańców a robi dużo i za działanie go ocenimy

nercio 18.02.2014 18:27
oceniono 193 razy
39
Zgłoś

@idla: Pan Szymiczek czy chodzi czy jeździ ma oczy szeroko otwarte i ZAUWAŻA problemy mieszkańców i stara się je rozwiązywać, tak jak np. było ze starą, nieużywaną linią wysokiego napięcia. Mieszkańcy osiedla Kopernik bezskutecznie walczyli kilka lat o jej usunięcie i dopiero po interwencji pana Szymiczka linia została zlikwidowana. Pan Szymiczek przyczynił sie również do polepszenia oświetlenia na przejściu dla pieszych, na którym została potrącona Klaudia, żeby w przyszłości nie dochodziło do takich tragedii.

nercio 18.02.2014 18:11
oceniono 190 razy
40
Zgłoś

@koło: zapominasz o jednym: listonosz, strażak i inne zawody pobierają wynagrodzenie za swoją pracę, a SPOŁECZNIK nie dostaje nic - chyba, że takie obrzydliwe komentarze jak Twój. A tak na marginesie - z Twojej wypowiedzi wynika, że jesteś młody, więc lepiej sprwdź statystyki w jakim wieku ludzie obecnie umierają, bo starsi panowie cieszą się dobrym zdrowiem i cieszyć się pewnie będą jeszcze długie lata

jozinzbazin 17.02.2014 12:52
oceniono 200 razy
36
Zgłoś

@ zezem je też daleki jestem od bronienia świętych krów czy pseudo działaczy ale jako mieszkaniec Osiedla Kopernika zauważam, że dużo na lepsze się zmieniło w naszym otoczeniu a to jest zasługą członków Rady Dzielnicy z naszego Osiedla w tym i pana Szymiczka. Oczywiście zgadzam się, że wypowiedź byla wybitnie niefortunna ale raczej jest wyjątkiem niż regułą

zezem 17.02.2014 08:19
oceniono 169 razy
-31
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] @ jozinzbazin: nigdzie nic nie pisałem o całej radzie, jej działaniu, nie oceniałem jej działalności ani działaczy. Artykuł dotyczy jednej osoby i jednej sprawy. Nie stosuję zasady odpowiedzialności zbiorowej, chyba że pozostali nie odcinają się od negatywnych jednostek lub zdarzeń.

mhl999 16.02.2014 23:57
oceniono 82 razy
-76
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] @idla - dotąd myślałem, że wiem, ale skoro sugerujesz, że ludzie w radach dzielnic i osiedli otrzymują kasę za to iż w nich zasiadają to pytam z ciekawości jakie to kwoty ;-) @koło - w twojej wypowiedzi jest pewna sprzeczność, bo z jednej strony liczy się dla ciebie to ile kasy dostaniesz na konto, a z drugiej "prawa i kasa to dwie różne sprawy". ot wejdzie przepis nakazujący pobierać bankom "na rzecz" państwa jakiś tam procent od wpływów na konto i po zabawie ;-) nawet państwo już dziś może ci samochód zarekwirować i żadnego znaczenia nie ma to, że jesteś jego właścicielem. innymi słowy jakiekolwiek pieniądze na koncie w imię "wyższej konieczności" mogą po prostu wyparować - np. zabraknie na emerytury górników ;-)

jozinzbazin 16.02.2014 22:52
oceniono 202 razy
32
Zgłoś

@ zezem: ta nasza rada jest nowa i popełnia błędy ale robi wielokrotnie więcej niż poprzednicy i oceniajmy działaczy po tym co dla nas robią a nie po tym, że czasami coś palną nieprzemyślanego.

koło 16.02.2014 22:44
oceniono 115 razy
-113
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] zezem-Prawo a kasa to dwie różne sprawy, sąd może ci zasadzić że od pana X, należy ci się 200 tys zł, ale pan X nie będzie miał takiej kasy, pan X nie będzie miał żadnej kasy, którą mógł by pan komornik ściągnąć, wiec zostajesz z niczym, mimo że sąd uznał że należy ci się od pana X 200 tys zł. Jak ZUS zbankrutuje, to naprawdę tak wierzysz w państwo? Ludzie co wierzyli w państwo a nie w swoją pracę i umiejętności, to nieźle się przejechali.Prawo prawem a pieniądź pieniądzem, państwo może ci obiecać że da ci milion złotych(jeden taki prezedent był) do tego może dodać że da ci mieszkanie, tacy też są, a prawda jest taka że jak sobie 1,5 miliona nie zarobisz(pół miliona na podatki), to miliona miał nie będziesz, nawet jak państwo ci obieca, a emerytury to system argentyński i w każdej chwili państwo może powiedzieć że zbankrutowało i nie ma kasy na emerytury, wtedy listonosz z pendzyją nie przydzie i co wtedy zrobisz, powołosz się na prawo, że ci się należy? A u piekorza bez kasy i tak chleba nie dostaniesz, mimo twoigo górniczego powiedzonka "mie się należy".

zezem 16.02.2014 22:35
oceniono 174 razy
-34
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] @ jozinzbazin: nie jestem nieomylny i nigdzie nigdy tego nie powiedziałem ani nie napisałem. Przedstawiam swoją subiektywną ocenę tego co widzę. Nikt nie musi się z nią zgadzać. Stąpam twardo po ziemi od kilkudziesięciu lat a od czasu możliwości pracy na własny rachunek pracuję bez łaski państwa lub innych pracodawców. Ja robię w życiu swoje i powtórzę: dla mnie ten pan, przez żądanie przywilejów przestał być społecznikiem i jest niewiarygodny! Bo kiedyś może sprzeniewierzyć się i sprzedać za przywileje, skoro takich potrzebuje. To jest jak z kłamstwem: jeżeli raz kogoś złapię na kłamstwie nigdy nie będzie wiarygodny bo może skłamać następnym razem.(przysłowie: Kto raz skłamie, temu już nigdy nie uwierzą.)

jozinzbazin 16.02.2014 21:31
oceniono 201 razy
33
Zgłoś

zezem a ty co jedyny nieomylny, że wszystkich traktujesz z buta, wozisz się po panu Szymiczku za to, że pracuje społecznie wydziwiasz na koło za to ,że ma inne zdanie niż twoje. Zejdź na ziemię bo nie jesteś pępkiem świata, gdybyś chociaż robił mały procent tego co robi dla mieszkańców Oś Kopernika pan Szymiczek to rozumiem ale u nas jesteś anonimowy. A tego co słyszę o panu Szymiczku to jego działalność nie ogranicza się tylko do naszego osiedla w innych częściach miasta też działa. Sam nic nie robisz a na innych wydziwiasz.

idla 16.02.2014 21:26
oceniono 146 razy
-38
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] górnik dłuzej dostaje emerytura niż pracował,no to teraz inni muszą pracowac do 67 czyli defakto do śmierci

idla 16.02.2014 21:20
oceniono 34 razy
-8
Zgłoś

mhl999 latasz po urzędach i nie wiesz?

zezem 16.02.2014 20:46
oceniono 26 razy
10
Zgłoś

@ koło: tak bredzisz w tym swoim pisaniu, jak byś był w pijanym zwidzie! Prawo nabyte zagwarantowane przez państwo należy się jak psu kość! I twoje bredzenie nic tu nie zmieni! Po prostu jesteś komuchem który chce odbierać prawa nabyte! Poprzedni wpis gdzie napisałeś że jak płacisz podatki to powinieneś mieć darmowy dostęp do wszystkiego potwierdza twój utopijny komuszy ogląd rzeczywistości. Cytowanie JKM i nowej prawicy: zabierzemy, odbierzemy powywieszamy, też potwierdza komunizm. Tłumacz swoje mądrości kumplom na grubie, bo tylko niepotrzebnie zabierasz miejsce nowinom na serwerze.

koło 16.02.2014 19:20
oceniono 80 razy
-80
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] zezem-Pendzyii nima, zrozum to chopie, że ZUS działo na zasadzie Argentyńskim, czyli oszukali tych, co wpłacali na pendzyjo, te oszkaństwo dali idzie. Jak wpłacisz na ZUS, to z automatu tej kasy nimosz, tracisz ją, a teraz za ta strata chcą obwiniać tych co pracują, czyli ciebie okradli a tym co pracują, to chcą obwinić za kradzież. Moja kasa to je ta, co dostową na konto albo w gotówce, to je moja kasa, a reszta to już nima twoja kasa, yno ukradziono przez państwo, skoro ZUS jest tak dobre, to czemu ludzi zmuszo się do płacenio? Po za tym wytłumacz mi jak górnik, co mo 74 lata i pendzyjo biere od 1984 rok, to jak taki człowiek jest w stanie zapracować na emerytura? Odpowiedź mi za jaki piniondze ten chop żyje.

zezem 16.02.2014 19:11
oceniono 25 razy
11
Zgłoś

@ koło: widać że mało zrozumiałeś z tej nauki kapitalizmu. Chcesz odbierać "penzyje"? Stanowisz typowy przykład komucha. Nikt i żaden szanujący kapitalizm nie miałby odwagi odbierać własność i prawa nabyte. Tylko komuch!

koło 16.02.2014 18:56
oceniono 76 razy
-72
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] zezem-Oczywiście że tak, z tym że ja nie żądam aby ktoś mi coś dał, moja świadomość życia kształtowała sie w latach 90, czyli za czasów kapitalizmu a nie za czasów bieruta czy gomułki, dlatego ja nie chcę aby ktoś mi coś dał, mam dwie ręce i sam na siebie zapracuję, jedynie co mnie wkurza, to to że mi zabierają, nie chce aby mi zabierali, niech sobie wezmną te biblijne 10%, ale nie 83%. Jak już nie będę umiał na siebie pracować i nie będę miał oszczędności, to najlepszą drogą będzie dla mnie śmierć, bo nic lepszego już w życiu i tak mnie nie spotka. A te stare trupy komunistyczne chcą yno przywyliejów, kasy i władzy, na wszystko momy my, młodzi zarobić, a oni bydą wielce rządzić, mimo że przez całe życie gó..o zrobili, jak to komuniści.Wziońść im te pendzyje, na kiery my muszymy robić, bo żyją z naszej roboty a bydą zdychać jak muchy w zimie.

zezem 16.02.2014 18:35
oceniono 22 razy
12
Zgłoś

"koło", matołku! Każdy kto się narodził zastanie pogrzebany. Starsi już mają przygotowane głębsze dołki, jeżeli jesteś młody masz wykopany dołek płytszy. Na każdego przychodzi czas i jest to jedyna sprawiedliwość na tym świecie. I nie ciesz się że ktoś niebawem umrze, bo już niedługo ktoś będzie się cieszyć z twojego rychłego pogrzebania!

koło 16.02.2014 18:07
oceniono 97 razy
-95
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] Skoro społecznik m mieć parking na zasadzie przywilejów, to znaczy że listonosz, urzędnik,policjant, strażnik,przeciębiorca, strażak, górnik, i masa innych zwodów, też powinna mieć parking za darmo...Ogólnie każdy pracujący powinień mieć za darmo, bo płaci na 100% podatki, wiec skoro nie ci ludzie pracy, to tych parkingów by nie było. Widać że starszy pan dobrze został ukształtowany przez komunistów, czy wyprał pan odpowiednio już flagę na 1 maja w kapitalistycznym proszku i kapitalistycznej pralce? Tuż to 1 maja się zbliża, pochód jest wasz.Czyli starych komunistów, co zostali wychowani na Bierucie, grabarze już wam dziury kopią starzy komuniści, bo dużo wam już życia całe szęście nie zostało, na takich jak wy, to ludzie brawa biją, że kolejnego komunisty mniej na tym świecie.

mhl999 16.02.2014 17:49
oceniono 74 razy
-70
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] @idla - od kiedy to rady dzielnic, osiedla otrzymują pieniądze za pełnione funkcje? możesz napisać o jakich kwotach mowa? ;-)

idla 16.02.2014 13:34
oceniono 157 razy
-43
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] zezem masz rację te wszystkie rady dzielnicy,rady osiedla tam lecą ludzie nie żeby cos dla swoich mieszkanców zrobic tylko żeby kase dostac i wladzy przytakiwać,tak to wygląda

zezem 16.02.2014 13:27
oceniono 157 razy
-45
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] Aby zatrzeć prawdziwy problem opisany w artykule wystarczy ruszyć wątki parkingów, komunikacji publicznej, muzeów i innych duperszwanców. Dla mnie ten pan, przez żądanie przywilejów przestał być społecznikiem i jest niewiarygodny! Jeżeli ktokolwiek za społecznikostwo zażąda lub otrzyma przywileje, staje się narzędziem w rękach władzy. Staje się zależny od przywilejów! To samo stało się z samorządnością. Od kiedy sołtysi i radni pobierają pieniądze, to tylko polityka dla utrzymania przywilejów oraz pobierania diet i innych apanaży!!!!!!!!!

idla 16.02.2014 10:06
oceniono 163 razy
-29
Zgłoś

w Czeskim Bohuminie parkingi sa darmowe a w ścisłym centrum do 1 godziny wolno parkować,maja dobre rozwiązania

Michaił 16.02.2014 09:20
oceniono 158 razy
-42
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] Najważniejsze jest to, że zaparkował bez płacenia. Myślał, że się upiecze? Pan chciał zyskać złotówkę, a stracił trzy dychy :D

koło 16.02.2014 07:07
oceniono 122 razy
-118
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] Arteks-Komunistycznie myślisz. Sklep który chce przyciągnąć klienta, to budowę zaczyna od parkingu darmowego, podobnie jak Wodzisław chce aby ich sklepy z których mają podatki, to muszą zapewnić że ludzie staną na parkingu za darmo, bo często jest tak że sklepy bankrutują z powodu braku parkingu. Natomiast Wodzisław jest miasteczkiem i tam problemów nie ma z parkowaniem darmowym, stajesz obok kierchowa albo pod karuzelom i już jesteś w centrum na darmowym parkingu. A komunikacja miejska, to podatnik do tego wiecej dopłaca, niż jest to warte. Natomiast jest śmiesznie robienie problemów w takim Wodzisławiu z parkowaniem, bo tam naprawdę problemów nie ma, za małe miasteczko, aby miał by być z tego problem.

Arteks 16.02.2014 01:04
oceniono 156 razy
-38
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] Włodarze miast i działacze samorządowi w pierwszej kolejności, a inni kierowcy w drugiej, powinni wreszcie zrozumieć, że opłaty parkingowe to nie tyle wpływ do kasy miasta. Przede wszystkim to narzędzie które powinno mobilizować ludzi do dużej rotacji aut bo bez tego jedni nie liczyliby się z innymi i miejsc parkingowych byłoby jeszcze mniej. To również dobry odstraszacz w polityce zrównoważonego transportu który kieruje ludzi do transportu publicznego. A przewodniczący dzielnicy powinien zapłacić tak jak każdy inny obywatel. Może też chodzić pieszo lub jeździć autobusem jeśli to dla niego za drogo.

idla 15.02.2014 23:00
oceniono 47 razy
-29
Zgłoś

Napisz komentarz...mhl999 tak jak ty chcesz blysnac na wszystkich forach to niema drugiego takiego,ale za cienki jestes na niczym sie nie znasz a myślisz zes wszystkie rozumy pozjadal

mhl999 15.02.2014 21:08
oceniono 21 razy
-17
Zgłoś

@idla - zabłysnąć chciałeś? wg mnie jeśli "wystawa" jest czynna do 15 do jest czynna do 15 a nie 15:15. aż takim gburem nie jestem, że pcham się za wszelką cenę. oczywiście zawsze możesz powiedzieć, że "zapytałeś czy możesz" ale takie bajki opowiadaj dzieciom na dobranoc ;-) wg mnie nie szanujesz po prostu ustalonych godzin pracy, ja domagam się ich przesunięcia i tym się pewnie różnimy. jeśli jednak chcesz podyskutować o muzeum to zapraszam tutaj http://www.nowiny.pl/kultura/97085-unikalne-pamiatki-po-slaskim-weteranie-trafily-do-muzeum-w-wodzislawiu.html a jeśli chcesz chełpić się swoją głupotą wchodząc poza godzinami otwarcia wystaw, bo "klient nasz pan" to lepiej schowaj głowę w piasek ze wstydu.

idla 15.02.2014 13:44
oceniono 52 razy
44
Zgłoś

mhl999 a ty wiesz gdzie muzeum jest? Ja bym za toba chodzil w muzeum bo taki wieśniak z ciebie jeszcze byś coś spier....ł,mnie zawsze udaje sie zobaczyc wystawe nawet o 15.15

zezem 15.02.2014 10:54
oceniono 162 razy
-26
Zgłoś

@ Jankiel: otwórz offica microsofta, wyszukaj szablony, przejdź do zakładki: dyplomy. Wydrukuj, podpisz i prześlij z tekstem jak z Misia: "za zajęcie pierwszego miejsca". Tylko nie pisz w jakiej dziedzinie, bo każdej to będzie dotyczyć.

zezem 15.02.2014 10:43
oceniono 178 razy
-38
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] Moja propozycja: 1/ przydzielić odzież służbową całoroczną, zimową, p-deszczową, buty. 2/ przekazać do użytkowania samochód służbowy bez limitu kilometrowego z napisem :" DZIAŁACZ SPOŁECZNY" , 3/ wydać materiały biurowe z powiększonym przydziałem długopisów, 4/ przekazać laptopa, notebooka, telefon komórkowy baz limitu połączeń i transmisji www, 5/ udostępnić UM pokój, biurko i sekretarkę, 6/ przyznać immunitet na miarę prokuratorskiego, 7/ wydać bloczek mandatowy straży miejskiej, bo co chłopina nadaremno po Wodziu łazić będzie!

mhl999 15.02.2014 06:30
oceniono 155 razy
-29
Zgłoś

@Jankiel - i co stoi na przeszkodzie by się przeszedł? na zdrowie mu wyjdzie :-) Najprościej stanąć przy Karuzeli to jakieś 200m od rynku. Do urzędu w postaci muzeum chyba jeszcze nie dotarł, bo nadal zamykają najczęściej ok. 15.

Jankiel 14.02.2014 22:22
oceniono 206 razy
30
Zgłoś

Panowie Pan Szymiczek przez rok zrobił więcej dla mieszkańców tej dzielnicy niż inni za kilka lat. Brawo Panie Szymiczek wszędzie Pana pełno i innych to boli stąd te bzdety w komentarzach

koło 14.02.2014 22:17
oceniono 133 razy
-125
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] Jak musza jechać autem do wodzia, to zawsze stwom przy cmentorzu. Dyć wodzisław to tako samo wieś jak okoliczne wsie, kaj wy zaś widzicie problem? Jeżdzie w miasto, tam to je problem by kaj stanyć. Yno ciul stanie w centrum wodzia, bo skoro je darmowy parking kole kerhofa, to na psa kombinować. Jak chcecie za darmo, to se kupcie koło a jak mocie auto, to na darmowe parkingi i szłapcugym jakiś 5 minut drogi do rynku wodziu.

znawca 14.02.2014 22:12
oceniono 176 razy
-28
Zgłoś

Zawsze działanie społeczne kojarzyło mi się z altruizmem... widocznie byłem w błędzie ;)

mhl999 14.02.2014 21:35
oceniono 188 razy
-34
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] to może jeszcze dodatek paliwowy? w mieście są bezpłatne parkingi wystarczy z nich skorzystać i przejść się pieszo. spacer ten będzie miał korzyść, pozwoli dostrzec kolejne niedoróbki w mieście.

idla 14.02.2014 17:13
oceniono 194 razy
-38
Zgłoś

Komentarz poniżej pewnego poziomu [Wyświetl komentarz] panie Szymiczek jak pan widzi każdy by cos chciał. A jakby pan tak pochodził po dzielnicy pieszo to i więcej by pan zauważył.Pan to jak policjanci chce jeżdzic i nic nie widzieć,bo tak lepiej dla nich i dla pana.