Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

WPROST: Uczyli narodowców strzelać i rzucać nożem

W czerwcu w lasach niedaleko Wodzisławia Śląskiego odbył się obóz survivalowy „Przetrwać, by zwyciężyć”. Grupę młodych narodowców uczono jak strzelać z pistoletu czy rzucać nożem do celu. Organizatorzy tłumaczą, że chcieli tylko "popularyzować współzawodnictwo".

WPROST: Uczyli narodowców strzelać i rzucać nożem
Fot. Adrian Czarnota

Obóz zorganizowało stowarzyszenie „Duma i Nowoczesność” lokalna organizacja narodowa z Wodzisławia Śląskiego. Organizatorzy tłumaczą, że ich celem była „popularyzacja współzawodnictwa i integracji młodzieży”. – W Polsce nie ma dostępu do „zabawy” w żołnierza i my tę lukę chcemy wypełnić. To jest główny cel, dla którego został powołany survival. Inne cele to popularyzacja sportów ekstremalnych i sportów strzeleckich. Popularyzacja patriotyzmu, samodoskonalenia, samodzielności i samoobrony – wyjaśnia szef stowarzyszenia Mateusz Sitkiewicz.

Czytaj więcej na stronie Wprost:
http://www.wprost.pl/ar/335085/Uczyli-narodowclw-strzela-i-rzuca-nozem-do-manekina/

66 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~Leśny_Zwierz (31.0. * .241) 03.01.2019 14:01

I niech szkolą młodzież, bo muslimy już szykują się do inwazji na Europę.

~koledzy (62.148. * .128) 03.01.2019 13:32

TEN W CZARNEJ KOSZULCE Z LEWEJ TO " BOGUŚ " NIECH WAS NIE ZMYLI JEGO MOCNA POSTAWA . GOŚĆ W ROKU 2002 JAKO ŚWIADEK OBCIĄŻAŁ SWOIMI ZEZNANIAMI KOLEGĘ, NA UWAGĘ ZASŁUGUJE ZAZNACZENIA JAKO ŚWIADEK NIE JAKO WSPÓŁOSKARZYCIEL. BOGUŚ JEST KONFIDENTEM . Pozdrawiamy

~antynazi (93.105. * .103) 21.01.2018 21:06
0

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu

~nieważne (91.200. * .36) 10.08.2012 11:52
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

zwłaszcza postać najbliżej kadru...prawdziwa kwintesencja polskości...zaraz zaraz, jak to bylo chłopaki? Bóg, honor, ojczyzna, RODZINA??? hahaha...same pijaczyny, szumowiny.

~Jan Niezbędny (80.128. * .58) 08.08.2012 11:09
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

mało bandziorstwa jest ??? tymbardziej że to sa chadziaje ,gdzie nie idą zawsze coś ukradną a jeszczee uczcie ich nożem operować dam sobie jaja uciąć że za niedługo dojdzie do tragedi i wiecie komu podziekować ?!?! a na zdjęciu widać same łysole zanim ich się weźnie na taką ''impreze" powinni dostarczyć akt nie karalności , bez takiego zaświadczenia nie powinni tam wchodzić !!! nie pozdrawiam

~były mieszkaniec (79.107. * .205) 07.08.2012 20:48
oceniono 4 razy
-2
Zgłoś

Brawa dla DINu Brawo tak trzymać

~Brawa dla DINu (83.29. * .243) 07.08.2012 17:59
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

Duma i Nowoczesność, Wodzislawska Inicjatywa Patriotyczna i Stowarzyszenie Sympatyków Odry Wodzisław to zrzeszenia ludzi które organizują się w Wodzisławiu i wszystko co robią, każda inicjatywa jaką podejmują jest realizowana z ich własnych składek. Może się wam to podobać lub nie ale prawda jest taka że jedyne co jesteście w stanie zrobić to wejść na stronę Nowin Regionalnych wtrącając swój przepocony kompleksami komentarz lub z wieczora zadzwonić na policję że ktoś tam podpalił śmietnik na osiedlu czy spożywa alkohol przy sklepie całodobowym. Was po prostu nie ma. Nie istniejecie jako ludzie, obywatele, parafianie, aktywiści społeczni czy polityczni. Jesteście numerami PESEL jakie widnieją na waszych dowodach i tak jesteście traktowani przez "władze" które sami wybieracie. To co robią takie stowarzyszenie jak: DiN, WIP czy SSOW to dopiero początek inicjatyw jakie będą miały miejsce w przyszłości w Wodzisławiu. To właśnie tacy mierni i bierni, jak wy zrobili z liczącego sobie ponad 100.000 mieszkańców Wodzisławia wymarły cywilizacyjnie pierdolnik w którym najlepiej siedzieć cicho pod miotłą i nie odzywać się wcale, gdzie w radzie miasta i powiatu zasiadają emeryci, postkomuniści i trzymający się kurczowo stołków nauczyciele z podstawówek i gimnazjów. I tak było od 1989 roku do teraz. Widać jednak ze nadchodzą pokolenia młodych które mają ambicje być aktywnie społecznie i to właśnie was boli. Ale zawsze można powylewać żale bo Nowiny.pl są jak paier, przyjmą wszystko. Tyle w temacie z mojej strony.

~nanana (91.200. * .36) 29.07.2012 22:25
oceniono 11 razy
-1
Zgłoś

i co to za farmazony?? "dzieki temu, ż stalem sie prawicowcem nie pije,nie pale (...)"??? a znajomi mojego znajomego dzieki temu ze sa świadkami jehowy również nie pija, nie cpaja i nie pala..i co teraz mam wartościować kto jest bardziej prawdziwy w swoich postanowieniach? :) Wszystko zależy od tego na ile człowiek jest świadomy swoich zachowań i jak trzeźwo chce patrzeć na przytłaczający go świat. Ja nie odstawiam alkoholu, bo czasami lubię i nic złego nie czynię sobie pijac raz na jakiś czas. Z tym frywolnym sexem też pojechałeś... Szanująca się kobieta wie jak ma postępować, zresztą każdy robi to co lubi i na co ma ochotę. Jego sprawa. Nie zapominaj tylko, że to męski gatunek gwałci, zniewala, upokarza, i wciąż chce decydować. Na szczęście odchodzimy od patriarchatu i kobiety potrafią już same o sobie decydować, niestety sexizm zakorzeniony jest w naszej kulturze i będzie na długo, ze wzgledu na model zycia jaki jeszcze kilkanaście lat temu obowiązywał. Dziś kobiety nie boją sie huknąć, krzyczeć, czy podnieść pięść. Ale co ja ci bede mowila, skoro dla skinheada kobieta ma byc kolorową, ozdobną, uśmiechnięta marionetką do zaspokajania potrzeb sexualnych, pozniej rodzenia dzieci i powielania wzorców archaicznych..
nazi to nie polacy, no tak, tylko dlaczego tak bardzo sie utozsamiaja, przyjmujac ten wzorzec jako wlasciwy? tak bardzo chwala sobie ten chory, zbrodniczy system.

~nanan (91.200. * .36) 29.07.2012 21:17
oceniono 7 razy
1
Zgłoś

ha ha.. chyba ci się pojecia pomyliły, sXe to idea bliska środowiskom nowej lewicy! nie muszę zaglądać na ''tych lewakow'', bo na skłotach bywam średnio 1-2 razy na kwartał i zaręczam ci, ze sa tam bardzo pozytywni, inteligentni, życiowi i kreatywni ludzie, ktorzy potrafia sobie poradzic bez propozycji podanych na tacy przez system, a spora czesc z nich to osoby, ktorym zasady sXe nie sa obce, no i chwała im za to, że niektorzy z koniecznosci albo z wlasnego wyboru są freeganami, bo za duzo sie na swiecie marnotrawi. ludzie z dobrobytu za duzo marnotrawia i nie potrafia doceniać tego co mają . wiec skoncz ze swoimi smutami i schemacikami, bo jestem z tym na bieżąco i wiem jak i gdzie zyje. Wiem z ktorej strony jest zagrożenie. potrafie rozróżnic co jest dobre a co zle. Ja również staram się uprawiać sporty, odżywiać się zdrowo itd. Takze dzieki za rade. i święta racja alkohol jest po to, żeby manipulować ludźmi. Manipuluje nami państwo.

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 29.07.2012 20:25
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

http://www.youtube.com/watch?v=Fzmauk96skM

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 29.07.2012 20:25
oceniono 4 razy
-4
Zgłoś

nanana-Boisz się że twoje dzieci będą werbowane przez bojówki, a nie boisz się że się zaćpają, albo będą bawić się w komunistów? Nie boisz się tego lewactwa? Przecież ta ideologia zezwala na ćpanie, picie i uprawianie seksu z kim popadnie. Ja dzięki temu że stałem się prawicowcem, to nie piję, nie palę, nie ćpam, nie wykorzystuję naiwnych dziewczyn, ogólnie jestem w życiu uczciwym człowiekiem, uprawiam sport i staram się dobrze odżywiać, właśnie dlatego że mam jakąś ideę życia. A lewackie to są punky, reage i inne ćpuny, które w swojej ideologi głównie piją, ćpają, kradną, żebrają i uprawiają seks z kim popadnie, chciała byś aby twoje dzieci szły tą drogą? Zobacz na tych lewaków:

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 29.07.2012 20:25
oceniono 4 razy
-2
Zgłoś

nanana- Ale naziści to nie Polacy. Oni mają uraz do nazistów. Ja nie jestem Polakiem, po moim nicku powinnaś się tego domyślić, no ale cóż, jesteś lewicową kobietą, więc myślenie zapewne nie jest twoja mocną stroną. Ogólnie gdybyś była inteligentna, to byś wiedziała czym jest prawicowiec. Prawicowiec nie dotyka alkoholu, papierosów, narkotyków, sterydów. Ja jestem abstynentem, jak większość moich kumpli, także tych co przeszli na polską stronę. Naszą ideą jest dbanie o zdrowie i sprawność fizyczną. Alkohol od zawsze służył lewicy do podporzadkowania sobie społeczeństwa. Przypominam ci że to lewica rozpiła naród, to jej zależało aby ludzie pili, bo takimi łatwiej sterować i tacy nie myślą za wiele, a jak już to myślą o alkoholu a nie o polityce. Więc słaba z ciebie lewaczka, skoro pijany naród ci nie pasuje, bo innym lewakom to pijany naród a teraz to i naćpany w pełni im odpowiada, bo umieją nim sterować. Ale zgadzam się z tobą że Polska to jeden wielki syf, dlatego Śląsk chce się od tego syfu odłączyć, o to między innymi walczymy, bo polska to lewacki kraj, gdzie mało Słowian a mnóstwo mongołów czy żydów. To tak jak obecny Śląsk jest połączeniem German z Słowianami, tak Polska to połączenie Słowian z mongołami i żydami , dlatego też nie mamy z nimi dużo wspólnego.

~nanana (91.200. * .36) 27.07.2012 11:02
oceniono 8 razy
2
Zgłoś

Nnie boję się, ale wiem do czego może to doprowadzić, a ty widocznie masz słabą wyobraźnie. Nie chciałabym, żeby moje dzieci były kiedyś werbowane przez ich bojówki. Daruj sobie te infantylne śpiewki w stylu ''jak się boisz, to wyjedź do afryki", bo nie o to chodzi. nie będę nigdzie uciekała przed bandą nazioli. a co do
lewicy, to dlaczego zaraz ćpuny? poglądy lewicowe są mi dość bliskie i nigdy nie ćpałam, mam trzeźwiejszy umysł niż niejeden prawicowiec, a pije okolicznościowo, a co z wami? niejednokrotnie bez kilku piw dzień stracony.To takie męskie prawda? Bo polskie na pewno .. a który był w wojsku? prawdziwi polacy... część hołoty na szczęście wyemigrowała z mojego pięknego, ale jakże zaniedbanego i zalanego gównem ekonomiczno- gospodarczym kraju.. a mówili, że dla kraju zrobią tak wiele, ale chyba za 1200zł nie wytrzymali :) oj gdzie ci patrioci? - pracują w czechach, w niemczech, irlandii i anglii :)


~xyz +- (80.239. * .110) 27.07.2012 01:13
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Każda przesada jest szkodliwa Kazimiera Szczuka jest najlepszym przykładem

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 26.07.2012 21:47
oceniono 5 razy
-3
Zgłoś

nanana- Widzisz, poglądy nazistowskie to te poglądy biorą się z tego,że człowiek czuje się zagrożony multikulturą i lewactwem. Nikt nie chce być niewolnikiem na swojej ziemi, a system i propaganda robi wszystko, aby rdzennych Europejczyków zniewolić, zakazać im ich tożsamości, a nawet zakazać prawdziwej nauki antropologicznej. Dziś podkreślanie faktu że się jest Aryjczykiem, jest kontrowersyjne, bo biali nie mogą podkreslać swojej rasy, mimo że ona stworzyła całą obecną Światową cywilizację. Murzyn może podkreślać to że jest murzynem, mimo że nic ta rasa nie osiągnęła w świecie. Ale my już nie możemy być dumni z tego, że jesteśmy biali, propaganda chce nam wmówić że to nie źle jak ktoś jest dumny z tego że jest biały. Tak jest z wszystkim, propaganda chce zakazać nam Ślązakom, podkreślania tego że jesteśmy Ślązakami i że nasi dziadowie walczyli w Wermachcie, mimo że wermacht nie został uznany jako wojsko zbrodnicze, jedynie Waffen SS zostało unzane jako organizacja zbrodnicza. A skoro ty się boisz fanatyzmu ideowego, to twój strach i tak ci nic nie da, bo ludzie mogą mieć poglądy jakie im się podoba i nie ma takiej siły, abyś im te poglądy zmienił. Ale skoro się boisz, to wyjedź z kraju, proponuję ci Afrykę. Tam jest dużo murzynów i na pewno tam cię każdy pokocha... Ja bym się bardziej bał, gdyby ludzie nie byli prawicowcami, ale skoro są prawcowcy, nawet ci polscy, to uważam że nasz kraj jest znacznie bezpieczniejszy. Niemcom zrobiono pranie mózgu, pozwolili na stworzenie multikultury i teraz na ulicę boją się wychodzić. Wiec ty się boisz prawicowców, a nie boisz się naćpanych lewaków i islamizmu? Nie boisz się cyganów, imigrantów z Afryki i Indii a boisz się dzieciaków, co są przeciwko multikulturze i lewicowej polityce?

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 26.07.2012 21:47
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

nanana-Ja się obawiam fanatyzmu lewackiego. Ja nie boję się Polaków, nawet goroli, jak by nie patrzeć to jednak naród Aryjski, czyli Europejski. Ja także jestem Aryjczykiem, co prawda nie Polakiem, ale Aryjczykiem, więc czego mam się obawiać? Żyję na swojej ziemi, jak gorole bydą chcieć usunąć Ślązoków z naszej ziemi, to dojdzie do wojny, a my prać się umiemy, som my chopy i walka to nasz żywioł, wiec wojna nima straszno, bo idzie sie bronić. A przed lewactwem bronić się nie idzie, bo lewaki niszczą narody innym sposobem, bardzo prostym i banalnym. Tworzą po prostu multikulturę, wpuszczają Afrykanów i Islamizację, dają im naszą ziemię, oni niszczą kulturę, wprowadzają terror, opanowują miasta. Widać że nie wiesz jak zostały zniszczony zachodnie kraje. Jedź do Francji i zobacz jak tam Islamiści rządzą, a rdzeni mieszkańcy się boją. Jak zaczynają się sprzeciwiać, to zaczyna działaś system Stalinowski, czyli prokurator, paragraf i ciężka kara za wygłaszanie swoich poglądów. Widzę że ty też Stalinowiec jesteś, bo boli cię to, że ktoś ma nazistowskie poglądy. Nie umiesz tego przeboleć, wiec co byś zrobił z takimi ludźmi gdybyś miał władzę? Wsadził być ich za poglądy do wiezień? Jakiś obóz koncentracyjny? A może humanitarnie przestrzelił być takim ludziom potylicę?

~nanana (91.200. * .36) 26.07.2012 20:11
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

jakie dziewczyny? Co ty możesz wiedzieć o ludziach po dwóch postach ? wystarczającym zagrożeniem jest to, że narodowi radykałowie istnieją. Nie obawiasz się fanatyzmu ideowego?

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 26.07.2012 17:42
oceniono 6 razy
-2
Zgłoś

A obawiać to należy się władzy, czyli sędziów, posłów, prokuratorów, policji,
adwokatów itp. To oni mają władze i to oni mogą narobić ogromnych szkód. Ja nigdy nie obawiałem się żadnych kiboli, jakiś narodowców czy antify, bo oni nic nie mogą, za to prokuratorzy, policja czy adwokaci, poslowie umieją człowieka kompletnie zniszczyć, bo mają władzę i mogą ją używać do woli. To jest zagrożenie, a nie dzieciaki ganiające po lasach. Gdyby ci narodowcy polscy wstępowali w szeregi prokuratorów, sędziów, adwokatów, policji czy zostawali by posłami, to wtedy bym się zaczął obawiać, bo tacy Ślązoków umieli by niszczyć, jak w 1945 roku, ale oni raczej tej władzy unikają i zazwyczaj w tej sprawie to jadymy na jednym wózku, wiec nie wiym czego się chcesz obawiać, skoro nawet komuniści nie bali się szkolić wojskowo lud, który ten lud ich szczerze nienawidził. Skoro nawet komuniści się szkolenia wojskowego nie bali, a za mądrzy to oni nie byli, to jakim trzeba być głupim człowiekiem i zacofanym, aby się bać dzieciaków, co ganiają po lasach z zabawkami. Czy te dziewczyny wiedzą co to jest wiatrówka, łuk, proca czy nóż? Czy wiedzą że aby zabić nożem, to nie trzeba mieć żadnych szkoleń? Czy wiedzą że w przeciętnym domu jest siykiera, młotek czy jakieś inne narzędzia, którymi łatwo zabić i nie potrzeba do tego żadnego szkolenia. Ale one o tym nie wiedzą, bo są zwyczajnie za głupie, aby takie proste rzeczy wiedzieć, Gdyby to wiedziały, to by tak kompromitujących dla nich postów nie pisały.

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 26.07.2012 17:36
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

nanana- Te dziewczyny piszą że boją się tego, że ci chłopaki bawią się w surwiwal. To mi w pełni wystarczy, aby uznać je za kompletne idiotki, które niczym się nie interesują i nie potrafią myśleć. Nikt normalny nie uzna takich ludzi za groźnych. W wojsku każdego szkolili na żołnierza. Ale to jest nic, nawet komuniści nie bali się szkolić ludzi, w PRLu prawie każda szkoła miała strzelnicę, gdzie każdego ucznia tej szkoły uczono posługiwać się bronią i strzelać, strzelanie było na ocenę. Wiec skoro nawet komuniście nie bali się "ludu" i ówczesna władza nie widziała żadnego zagrożenia w szkoleniu wojskowym ludzi, to jakim trzeba być zacofanym i na jakim niskim poziomie trzeba być, aby bać się dzieciaków, co z zabawkami ganiają po lasach i strzelają do puszek od piwa. Dzieci też ganiają z pistoletami odpustowymi i do siebie "strzelają", też to widzisz za zagrożenie? Sama widzisz że te dziewczyny są głupie i nadają się jedynie do dogadzania facetowi. Wiem że to smutne i przykre, ale trudno, mam nadzieję że przynajmniej są ładne i znają się na tych "rzeczach", bo jedynie to może uchronić ich przed biedą i totalną kompromitacją, bo takie kobiety muszą mieć faceta, co je bedzie za rączkę prowadził bo z taką niską wiedzą i inteligencją, oraz brakiem zdolności myślenia, to po prostu zginą na tym świecie.

~nanana (91.200. * .36) 26.07.2012 17:05
oceniono 5 razy
1
Zgłoś

a co ty masz do kobiet? znasz jakąś kobietę z drugiej strony, że tak pierdzielisz, za przeproszeniem? Twój jakże męski punkt widzenia jest stereotypowy i zacofany. Nie wiem o czym piszesz, ty chyba również nie wiesz. A może dla ciebie kobieta to tylko kochanka, kucharka, gospodyni i matka? Łysa pusta głowo.

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 26.07.2012 15:13
oceniono 9 razy
-3
Zgłoś

Na rajdach rowerowych także szło postrzelać z wiatrówek, jakoś nikt nigdy problemu z tego nie robi. Ja nie rozumiem jednego, czemu ci z Antify chcą być bardziej papiescy od papieża? Powoduje to, że siebie strasznie kompromitują, szczególnie te dziewczyny, powodują że później na kobiety patrzy się jak na niedorozwinięte istoty, które są głupie i nadają się tylko do jednego, bo gdy się poczyta posty tych dziewczyn, to zasstanawiam się jak można być tak małointeligętnym człowiekiem. Skoro nawet ja, Ślązok, który nie popiera działań polski i uważam polaków za okupantów, ale nie widzę jakiegokolwiek zagrożenia z tych ich zabaw w surwiwal czy ASG, skoro ślazok nie widzi zagrożynio z ich strony, to lewacy zaś chcą być bardzi papiescy od papieża. Te dziewczyny to chyba takie wiejskie gorolice, co niczym się nie interesują, porócz mody i kosmytyków, siedzą cały dzień w swojej norze i kombinują jak tu wyrwać bogatego meża, aby się ustawić. Jest to po prostu niemożliwe, aby w obecnych czasach były tak zacofane. Dziewczyny, jedźcie do Czech, tam są fortyfikacje, zaraz za polską granicą. Czesi tam co chwilę robią sobie jakieś "obozy", bawią się w żołnierzy, robią zjazdy a grupy są najróżniejsze, czy to gruby rekonstruktorów czy ASG, czy też Czeskich narodowców. No ale dla was Czechy to inny świat, skoro wy nie ruszacie się zapewne z domu dalej niż Wodzisław czy Rybnik, to trudno żebyście znali świat, bo wy dziewczyny nadal żyjecie w X wieku. To jest naprawdę śmieszne, że niczym się nie intersujecie, nie macie żadnej wiedzy, za bardzo z wami nawet pogadać nie idzie, bo nie ma oczym(pomijając modę i wiejskie ploty) ale zawsze macie swoje zdanie, mimo że nawet nie macie pojęcia o czym się wypowiadacie i z czym się to je, typowe kobiece podejście, czyli "nic nie wiem, nic nie rozumiem, ale jestem najmądrzejsza i wiem najlepiej, bo jestem najmądrzejszą kobietą".

~:) (91.200. * .36) 26.07.2012 14:56
oceniono 5 razy
1
Zgłoś

swój swojego broni. ANTIFA nie śpi !

~makiavelli (89.72. * .228) 26.07.2012 09:26
oceniono 11 razy
7
Zgłoś

Po co ruszać głową, lepiej naczytać się bzdetów wypuszczanych choćby przez takie dziwolągi jak "wprost" i myśleć, że wie się wszystko, to wygodniejsze i takie poprawne heh
Większość nie ma pojęcia jak wyglądał survival, ale już wydała osąd...no ale czemu się tu dziwić, jak redaktorzyny pozwalają sobie na pisanie o posiekanych nożem i rozstrzelanych manekinach, których notabene w ogóle przy tych konkurencjach nie było.
Swoją drogą to chyba wszyscy w tym Wodzisławiu mają zapędy terrorystyczne, gdyż bezpośrednio przed survivalem odbył się nieopodal mały festiwal, organizowany przez MOSiR, na który dzieciaki mogły przyjść z rodzicami, postrzelać z pistoletów kulkowych i łuku, porzucać do tarczy, masakra, małe breiviki rosną, mam nadzieję, że antyfa zadziała i więcej te biedne dzieci nie będą miały styczności z takim okrucieństwem

~Realista_śląsk (91.195. * .125) 26.07.2012 07:18
oceniono 12 razy
8
Zgłoś

Czy ktoś widział jak wyglądał ten Survival ? Strzelanie z wiatrówki, czy przeciąganie liny to chyba nie zabronione działania ? Ludzie OCHŁOŃCIE ! Po co dawać sobie robić wodę z mózgu mediom! Ruszcie głową!

~blebleble (91.200. * .36) 25.07.2012 21:50
oceniono 12 razy
-2
Zgłoś

Oświeć mnie proszę, chciałabym wiedzieć jakie ciekawe akcje są planowane, może się przyłączę

JSK 25.07.2012 21:19
oceniono 9 razy
1
Zgłoś

@blebleble- widzę, że nie masz konkretnych argumentów, tylko coś tam marudzisz. Rozumie, iż internet jest dla Ciebie jedyną szans zademonstrowania własnej "siły". Żaden z DiN nie oczekuje, że ktoś go będzie lubił, bo nie po to te stowarzyszenie powstało, aby być lubianym. Na wszystko trzeba zapracować i dodam, że uczciwie. Całe szczęście maruderzy to mniejszość, bo stowarzyszenie powoli się rozwija i efekty pracy już są... dlatego nie musisz czekać. Z własnych źródeł wiem, iż kolejne ciekawe akcje są planowane.

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 25.07.2012 21:04
oceniono 8 razy
2
Zgłoś

blebleble-Afrykanerzy, to ludzi co mieszkają w Afryce często od kilku pokoleń, dla nich to ojczyzna i trudno opuścić ziemię na której się mieszka " od zawsze". To tak jak by murzynów z USA wywalać do Afryki, albo Niemców z Śląska do Niemiec(co miało kiedyś miejsce). Gruzja Afrykanerom proponowała za darmo ziemię, tylko żeby osiedlili się w Gruzji, bo Afrykanerzy to pracowita nacja i zaradna, w końcu to że Afryka ma jakiekilwiek gospodarstwa i cywilizację, to zawdzięcza tylko i wyłącznie białym.

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 25.07.2012 20:59
oceniono 6 razy
2
Zgłoś

blebleble-Gdyby nie biali w Afryce, to dziś murzyny by się do końca zagłodzili i pozabijali. Kolonie murzynów dały im rozwój i cywilizację, ale jak widać to murzyny z tego korzystać nie umieli. Dziś Chińczyki w Afryce prowadzą gospodarstwa, bo murzyną nie chce się pracować, wolą czekać na paczki z Europy. Jakim trzeba być debilem, aby zabijać białych, gwałcić im kobiety i niszczyć im farmy, skoro przy białych, to murzyny mieli by jak w raju. Sami murzyny nie są wstanie nic osiągnąć i taka jest prawda. W USA to murzyny są bogaci, bo właśnie żyją z pomysłowości białych. Poczytaj o RPA, gdzie za rządów białych, to był jeden z najbogatszych krajów świata, po przejęciu władzy przez czarnych, to nie dość że ogromna przestępczość, to gospodarka posypała się i dziś RPA to kompletna ruina, nic nieznaczący kraj na świecie.

~blebleble (91.200. * .36) 25.07.2012 20:07
oceniono 8 razy
-2
Zgłoś

Tak się składa, że ja również znam tych ''dobrych miłych chłopców'' z din... i nie przemawia do mnie post JSK, bo niestety wcale tacy super nie są. Niech sobie zbierają na afrykanerów, tylko pytanie, kto kazał białym jechać do afryki, skoro murzyn nie jest u nas mile widziany, to dlaczego miałoby być inaczej w odwrotnym przypadku? Nigdzie na stronie DIN nie pisze, że to narodowcy??? doprawdy??? Jakbys chciał ludzi zwerbować to jakich byś używał argumentów? Przecież narodowcy od lat kojarzą się z czymś społecznie nieporządnym, więc pan górnik próbuje w oczach społeczności lokalnej zrobić się czystym, dobrym, szlachetnym i w dodatku pomaga młodzieży sie rozerwać. buhahah. Żenujący spektakl. Poglądów się nie pozbędzie i nie wybieli się mimo swojej iście białej, najbielszej skóry. Szkoda tylko, że ci dziwni, biedni ludzie nie pojmują, że kolor skóry i pochodzenie to cechy niezależne od nich, tak więc żaden to powód do dumy. Niech członkowie tej bandy pochwalą się innymi osiągnięciami. CZEKAM :): ):)

~Śląski Skinhead (89.200. * .94) 25.07.2012 18:46
oceniono 6 razy
0
Zgłoś

JSK-Ale czamu robią to pod płaszczykym polski a nie Śląskim? Przeca wielu z nich to potomkowie żołnierzy Wermachtu, bo paru z nich znom, więc co Ślązoka obchodzą polscy bohaterowie. Wszystko pieknie, yno po cholera tam ta polska wciskają, skoro są my Ślązokami, kierzy walczyli za Hitlera a nie za Polska. Bezto łod takich trzimia sie z daleka, bo to zdrajcy swoich przodków i zdrajcy śląska, kierzy wolą pollska łod Śląska. Tak to śląsk z polską pójdzie na dno, a właściwie już tam je.

JSK 25.07.2012 18:21
oceniono 7 razy
5
Zgłoś

Znam działaczy Din-u i wiem o tej organizacji dużo... popieram to co robią! Inicjatywa pomocy Afrykanerom jest szczytna. Warto aby niewiedzący trochę na temat Afrykanerów poczytali i potem się wypowiadali. Proszę też o nie pisanie głupot ludzie weźmy sprawy w swoje ręce albo że będzie ktoś pisał do władz miasta. Duma i Nowoczesność to stowarzyszenie legalne i działa legalnie! Wszystkie ich inicjatywy pod względem formalnym są dopięte na ostatni guzik, a to świadczy o pełnym profesjonalizmie tych działaczy!

JSK 25.07.2012 18:14
oceniono 8 razy
6
Zgłoś

Dla mnie survival to bardzo doba okazja na spędzenie wolnego czasu. Byłem trzy razy w Wodzisławiu na Survivalu i było bardzo ciekawie, z roku na rok lepsza organizacja. Podobały mi się również referaty min. o generale Maczku i Hetmanie Janie Karolu Chodkiewiczu. Pomawianie DIN-u o to i tamto jest chore i niedorzeczne. Ludzie weźcie nie pieńcie się a po prostu idźcie za rok na survival rozerwać się nieco, na pewno nie pożałujecie. Stowarzyszenie Duma i Nowoczesność to bardzo dobry pomysł!

~jw (109.197. * .189) 25.07.2012 17:07
oceniono 6 razy
4
Zgłoś

do Obserwatora @: wiesz co to jest poszkodowany Afrykaner? To jest biały mieszkaniec Afryki

~Rychtyk Ślońzok (109.197. * .189) 25.07.2012 17:06
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

jestem zwykłym Ślązakiem zakochanym w Śląsku , i wszelkim narodowcom mówię: nie!! Też pewnych ludzi nie lubię, gorole też nieraz mi działają na nerwy, ale nigdy bym nikomu nie powiedział, że tylko ja się liczę i mój patriotyzm, a wszyscy inni mają mi zejść z oczu. Jest to chore. Już Hitler wam pokazał, że ta droga do silnego państwa jest zła i wiedzie ku zgubie , jak tego nie pojmujecie, to znaczy, że szkoda czasu na rozmowę

~Obserwator2 (80.238. * .14) 25.07.2012 17:04
oceniono 6 razy
6
Zgłoś

Czytałem wywiad z szefem DiN, oglądałem ich strony. Nie doszukalem sie ze to są narodowcy. W wywiadzie pisze ze nie utożsamiają sie z nacjonalizmem. Poza tym prowadza zbiórke charytatywna dla Afrykanerow wiec jak moga byc narodowcami?

~Sylwek83 (80.238. * .14) 25.07.2012 15:57
oceniono 12 razy
8
Zgłoś

Popieram wypowiedz "Człowiek". Dodam ze idea narodowa czy nacjonalizm nie są zabronione czy nielegalne.

~Śląski nacjonalizm (89.200. * .94) 25.07.2012 13:52
oceniono 9 razy
1
Zgłoś

Ale jo nima polok, dyć mom napisane żech Śląski a nie Polski, chłopie, naucz sie czytać. Jo je antypolski, ale nie widza problemu w tym, że oni bawią się w surwiwal. Trzeba trocha znać organizacje narodowe, aby coś i nich napisać. Wielu z tych członków, to kiedyś było za Śląskiem, byli skinami Śląskimi, wieli z ich przodków to walczyło w Wermachcie, a teraz bawią się w poloków. Śmieszne je to, że oni zbierają kasa na Afrykanów, to nie żart, naprowda te ciule zbierają kasa, aby dać ją murzinom.

~do: Śląski nacjonalizm (77.255. * .170) 25.07.2012 13:33
oceniono 6 razy
-2
Zgłoś

Długopis robi błędy ortograficzne,a ty stylistyczne - jak z Ciebie taki patriota, to posługuj się poprawną polszczyzną!

~Śląski nacjonalizm (89.200. * .94) 25.07.2012 12:09
oceniono 11 razy
1
Zgłoś

Sami widzicie że tych Stalinowców trzeba tępić, bo nam Stalinowskie czasy wrócą i znów będzie jak za komuny. Co do rasizmu, to skoro w Polsce i na Śląsku jest rasizm, to po co murzyny, araby jadą w te strony, gdzie jest rasizm w ich kierunku. Przecież to jawna głupota, ja bym do Afryki nie pojechał, bo tam jest rasizm wobec białego człowieka, wiec biali tam na stałe nie jadą, co jest zrozumiałe, skoro my jesteśmy rasistami i jesteśmy niebiezpieczni, to niech trzymią się z dala od naszej ziemi, niech jadą do USA czy Angli, tam rasizmu nie ma, a od Śląska niech trzymią się z daleka, bo tu sami rasici są i trzeba być debilem, aby przyjechać na Śląsk z Afryki. A szkolenie jest w celu zabawy, bo nikt mi nie powie że człowiek co sobie polata po lesie z wiatrówką i rzuci nożem to jest niebezpieczny. Dużo bardziej niebiezpieczny jest naćpany człowiek, a tacy są ci co popierają reżim Stalinowski, czyli Antifa itp. Po za tym jak nóż zabija, to długopis robi błędy ortograficzne. Gdyby ci młodzi ludzie szli do wojska na szkolenie wojskowe, to też byście krzyczeli żeby zlikwidować Wojsko? Naprawdę byście chcieli aby znów wsadzano masowo ludzi za poglądy polityczne? Dziś nawet lewaka Kuby Wojewódzkiego chcą wsadzić do wiezienia, bo zrobił żart. Za głupi dowcip, to może zostać skazany. Do tego doprowadziła ta wasza polityka Stalinowska, że ludzi znów wsadzają za poglądy polityczne, mimo że to sprzeczne z konstytucją.

~Śląski nacjonalizm (89.200. * .94) 25.07.2012 12:04
oceniono 11 razy
-1
Zgłoś

Jesteście Stalinowcami, chcecie zamykać ludzi w wiezieniach za poglądy polityczne. Stalinowców trzeba tępić, bo są zwyczajnie niebiezpieczni, skoro chcecie karać ludzi za poglądy polityczne. W wojsku to w wolnych chwilach jak się nam nudziło, to rzucaliśmy saperką do drzewa, w wojsku wali się z ostrej broni. A nożem sie rzuca dla ZABAWY!!! Nikt od czasów wojny praktycznie nie zginął od rzutem nożem, każdy kto się interesuje tematem, to wie że rzucanie nożem jest mało skuteczne w walce a jedynie ma na celu zwykłą rozrywkę. Strzelanie z wiatrówki to także zwykła zabawa, wiatrówkę można dziś kupić na każdym bazarze. Czy wy naprawdę myślicie że można wyszkolić żołnierza, który strzela z wiatrówki i rzuca nożem? Nie macie pojęcia o wojskowości i o szkoleniach żołnierzy, ale Stalinowcy tak mają, że wykorzystują propagandę do niszczenia swoich przeciwników politycznych i swoich przeciwników politycznych za ich poglądy to wsadzali by do wiezień, jak to robiono w Stalinowskich czasach.