Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

25 mln zł za nowe logo PZU

Powszechny Zakład Ubezpieczeń wyda 25 milionów złotych na rebranding.

Rebranding, czyli proces gospodarczy, który odznacza się zmianą nazwy firmy lub produktu, wizerunku lub logo.

PZU odświeżyło swoją markę i wprowadza nowe logo oraz identyfikację wizualną. Nowe logo oficjalnie pojawi się we wszystkich placówkach z końcem sierpnia.

- Koszt modernizacji wizerunku to jakieś 25 mln zł ponad nasz standardowy roczny budżet marketingowy, który wynosi 40-50 mln zł. Część z tych środków już została wydana - powiedział członek zarządu PZU SA Witold Jaworski.

Dodał, że stare logo będzie zastępowane nowym sukcesywnie. W ciągu 2-3 miesięcy zmiana nastąpi w ok. 95% placówek, zaś cały proces zakończy się do końca sierpnia. Nowe oznakowanie otrzyma w sumie ponad 1 tys. oddziałów PZU i placówek agencyjnych.

Odświeżone logo PZU nawiązuje do znaku, który obowiązywał w firmie od 1952 roku do połowy lat 90-tych.

Wprowadzeniu nowego logo towarzyszyć będzie kampania reklamowa, w której PZU z autoironią i humorem mierzy się ze swoim wizerunkiem wielkiej, zbiurokratyzowanej firmy o skomplikowanych procedurach. W reklamach te stereotypy symbolizuje postać Molocha, który nie potrafi się odnaleźć w nowej rzeczywistości firmowej PZU. Okazuje się bowiem, że ubezpieczyciel zmienił się tak bardzo, że nie ma w nim miejsca dla dawnych praktyk. Dlatego duch Molocha zostaje wypędzony z firmy.

Kampania rozpocznie się 12 maja w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze, a potrwa do końca lipca. Kreację reklam przygotowały agencje PZL i K2 Internet, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe Starlink i ACR.

źródło: wirtualnemedia.pl

17 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~liczydlo (46.204. * .236) 21.05.2012 18:56

W tekście jest "25 mln ponad ..... 40 - 50 mln" czyli wg mnie wychodzi 65 - 75 mln! a nie 25, jak w tytule

~Podpisz się... (83.14. * .161) 21.05.2012 16:10

Ale się wysilili. Teraz to jest logo.

~mrgioergnvloert (83.5. * .18) 19.05.2012 23:14

i tak im to nic nie da bo to czyste złodzieje, 25mln za logo, a z wypłaceniem marnego odszkodowania są problemy. Nigdy do PZU! Polskie złodzieje Ubezpieczeniowe hehe

~md (78.31. * .118) 18.05.2012 12:52
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

stare było lepsze, kasa poszła w błoto...lepiej by dług za to spłacili albo jakies nagrody dali pracownikom.

~misio (188.0. * .21) 16.05.2012 14:13
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Pierwsze było dość ok, a te takie sobie puste i na dodatek za tyle kasy...

~ałtdoż (88.208. * .1) 15.05.2012 16:33

pzu na autdoże

~1234 (94.40. * .2) 15.05.2012 11:38
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

do p redaktora
PZU nie jest już dawno państwowe, także w nazwie.... To Powszechny Zakład Ubezpieczeń. Więcej odpowiedzialności za słowo...

~jag_ (188.137. * .10) 15.05.2012 10:12
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

daremne brzydkie logo a za takie pieniądze, grafik się nie postarał, za tą kasę mogliby odprawy dać zwalnianym ludziom a nie inwestować w szpetne logo. co za kraj...

~powszechna (193.150. * .246) 15.05.2012 09:15
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

jaki państwowy,chyba wypadałoby zmienić tytuł

~arczi :-( (213.238. * .50) 14.05.2012 23:52
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Państwowy Zakład UBLIŻA każdemu z nas KRYZYS wywołują takie molochy i okradają nawet państwo polskie dobrych 8 lat zrezygnowałem z usług tej firmy i w pracy i prywatnie ten moloch tak jak ZUS okrada polskie społeczeństwo .

xkonomista 14.05.2012 23:01
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

nie państwowy tak jak PIERWSZE zdanie tylko POWSZECHNY!!!!

~hem (82.177. * .82) 14.05.2012 18:50
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Gdyby ubezpieczenia były dobrowolne, to by sie okazało, że nie muszą byc wcale takie drogie. A PZU zamiast tej komedii proponuje realną odmianę sposobu działania. Na moje pytanie, czy można negocjować wysokość składki OC usłyszałem w PZU stanowcze nie, więc poszedłem do konkurencji.

~JP XD (93.105. * .116) 14.05.2012 18:40

fakajcie sie XD

~anon (77.253. * .12) 13.05.2012 10:27
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

@syl no jak to po co ? Żebyś się człowieku wkur*ił. Przecież każdy na tym zarobi tylko nie klient tej złodziejskiej instytucji.

~xcx (188.137. * .2) 12.05.2012 00:30
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

i trzeba tego ? mogli za te piniondze Zebrzydowicko w Rybniku wyremontowac

~syl (87.101. * .50) 11.05.2012 20:31
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

i po co to?

~zapytajka? (193.150. * .118) 11.05.2012 18:51
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

To juz wiem dlaczego za ac mi zaśpiewali 5 tyś złotych :)