Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Krótka lista inwestycji, długa lista marzeń

Prezydent Wodzisławia przedstawił budżet na przyszły rok. 

Kilka tygodni trwały konsultacje w sprawie budżetu miasta. Podczas spotkań z mieszkańcami prezydent Mieczysław Kieca otwarcie mówił, że po stronie wydatków bieżących brakuje 2,5 mln zł, w inwestycjach 9 mln. W ubiegłym tygodniu przedstawił projekt budżetu zrównoważonego, w którym dziura wynosi jedynie ok. 400 tys. zł. Dochody mają wynieść 121 mln 400 tys. zł, a wydatki 121 mln 800 tys. Czego w budżecie zabrakło, a co trafiło na listę priorytetową do zrobienia po 2012 r.? 

Bez fajerwerków

Sztandarową inwestycją będzie budowa za ok. 14 mln zł parku rozrywki na terenie wodzisławskich jarów  (teren pomiędzy os. Dąbrówki i os. XXX-lecia). Wykonany zostanie także remont odcinka ul. 26 Marca od skrzyżowania z ul. Radlińską i Matuszczyka do ronda przy markecie Tesco (koszt 6 mln zł z czego UE daje 4 mln). To cześć drogi zbiorczej przebiegającej od ul. Marklowickiej do Pszowskiej. W dalszym ciągu remontowany będzie także budynek Szkoły Podstawowej nr 17 w dzielnicy Radlin II. To wszystko jeśli chodzi o duże inwestycje. Znacznie więcej zadań znalazło się na liście inwestycji priorytetowych do realizacji po 2012 r. To swoista lista życzeń. O tym, które z nich będą rozpoczęte zdecydują radni. Obok budowy drogi łączącej ul. Młodzieżową z ul. Olszyny (strefa gospodarcza) znalazł się remonty dalszych odcinków drogi zbiorczej, w tym budowa ronda na skrzyżowaniu ul. Matuszczyka – Radlińska, 26 Marca (przy stacji paliw Statoil). Na liście jest także likwidacja zalewiska Sakandrzok oraz projektowanie  kanalizacji na Wilchwach, Kokoszycach i w Zawadzie. Prezydent planuje także remont dworca PKP (w przypadku przekazania go miastu – rozmowy trwają), modernizację basenu na Wilchwach, budowę mieszkań komunalnych i nowej fontanny, a nawet budowę pełnowymiarowej hali sportowej.

Ile na oświatę i administrację

W przyszłorocznym budżecie na oświatę zamierza się wydać nieco ponad 44 mln zł, co stanowi 36% budżetu. Administracja pochłonie ponad 17 mln (14% budżetu), w tym na urząd miasta wyda się 11,7 mln, a na radę miejską 380 tys.

Projekt budżetu ma zostać przyjęty w styczniu przyszłego roku.

Ludzie

Mieczysław Kieca

Prezydent Wodzisławia Śl.

62 komentarze

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~Podpisz się... (91.200. * .160) 07.12.2011 09:13
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

tyle lat chcieli park rozrywki a teraz jak jest kasa ma nie powstac !!! . Takie bagno to tylko w Polsce . Tak jak z drogami chcemy ich ale z dala od nas a jak z dala to w lesie - nie moga powstac bo ekologom nie pasuje !!!!!!! i tak w koło odbijac piłeczke bez konca . Tylko potem czytam ze nie ma nic w wodziu bo jak ma byc jak w nie chcecie !!!!!

~do ponizej (91.200. * .165) 07.12.2011 06:09
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

a gdzie ty widzisz te piekne zadbane naturalne płuca? i nie wypowiadaj sie w imienu wszystkich Ja tez jestem z osiedla i jestem za jarami W koncu doprowadza ten smietnik do porzadku,

~nie dla jarów (80.238. * .20) 06.12.2011 19:37
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

mieszkańcy najwiekszych osiedli mieszkaniowych nie życzą sobie parku rozrywki w jarach,tę sztandarowa inwestycję może prezydent wycofac z budżetu,chyba,że zmieni lokalizację tegoż parku rozrywki,gdzie? Balaton I Baszta to najlepsze miejsce na Park Rozrywki,a w jarach ...piekna,zadbana zielen,ścieżki spacerowe i rowerowe,tzw. zielone ,naturalne płuca miasta,

~nieudacznik (80.238. * .29) 05.12.2011 02:10
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

krótka lista inwestycji, długa lista marzeń, tj. nieudacznictwa

~lista marzeń (80.238. * .20) 30.11.2011 14:47
oceniono 10 razy
8
Zgłoś

najpiękniejsza i najmniej realna jest lista marzeń naszego prezydenta,tylko to potrafi,

~wożny. (83.30. * .67) 24.11.2011 20:27
oceniono 15 razy
-9
Zgłoś

Ty belfer sam nieuk jesteś,jak nie wiesz,że CORAZ pisze się razem.Za dużo wam płacą w szkołach i się wam we łbach przewraca!

~cogito ergo sum (80.238. * .20) 24.11.2011 12:21
oceniono 16 razy
12
Zgłoś

i tak i nie, zgadzam się,że władze miasta są beznadziejne,nie potrafią dobrze zarządzać miastem i finansami gminy,nie dbają o miasto i jego mieszkańców,to władza absolutna dbająca o siebie ,natomiast nie zgadzam się, że wodzisławska oświata nie potrzebuje reformy,nie może być tak,że w 49tys.mieście jest 13 szkół podstawowych,moim zdaniem to ostatni dzwonek aby dokonać reformy oświaty,

~belfer do Gallusa (80.238. * .20) 24.11.2011 12:07
oceniono 9 razy
3
Zgłoś

Słuchaj nieuku. Wszystkie okoliczne miasta wydają na oświatę co raz więcej a z drugiej strony nie brakuje tam pieniędzy na szalone inwestycje! A tymczasem w Wodzisławiu mamy ciągłe zaciskanie pasa i prawie ZERO inwestycji. To wynika z beznadziejności władz miejskich oraz przerostu zatrudniania kolegów i znajomych obecnych władz. Wszystkie okoliczne miasta i gminy się rozwijają, a Wodzisław stoi w miejscu bo nasze władze dopiero uczą się rządzenia... Tylko oświata stoi na bardzo wysokim poziomie. Gdyby nie oświata Wodzisław w zasadzie nie różniłby się już od niektórych wiosek (no może poza Gorzycami które wybudowały basen o jakim Wodzisław może tylko pomarzyć).

~qwa (89.174. * .146) 24.11.2011 11:53
oceniono 8 razy
4
Zgłoś

gratuluję głupoty, jeśli droga do strefy gospodarczej jest "na drugim planie" inwestycji to nie będzie łatwo pozyskać inwestorów. wiele zależy tu od radnych ale znając ich "talent" do popierania głupich projektów na poparcie drogi raczej nie będzie można liczyć.

~debil pode mna (193.150. * .2) 23.11.2011 19:48
oceniono 7 razy
-1
Zgłoś

Gallus ty na bank pracujesz w UM, tam administracja 17 mln pożera i widać zatrudnili takiego głąba do spraw mediów

~XXX lecia (80.238. * .18) 23.11.2011 19:42
oceniono 6 razy
4
Zgłoś

do qbt - jeśli nie "doczytałeś " to wyraznie jest napisane strfa zieleni - park zieleni miejsce spacerowe. koniec dyskusji

~Gallus Anonimus 2 (83.30. * .213) 23.11.2011 19:35
oceniono 16 razy
4
Zgłoś

Co roku na wodzisławską oświatę miasto łoży coraz więcej pieniędzy.I to jest fakt który każdy może sprawdzić.W zeszłym roku były to 42 miliony.Tymczasem wszystko w mieście się tnie!Dzielnice mają coraz mniej,Sakandrzok zalany,park to skasen,.Rynek z krzywymi drzewami,fontanna po Gierku,Balaton przestarzały,hali sportowej nie ma,sport nie istnieje.I tak można wymieniać jeszcze długo.W mieście wszystkich się tnie a dodaje co roku tylko jednym-przerośniętej do granic absurdu wodzisławskiej oświacie!!!Nikt normalny temu nie zaprzeczy! I każdy normalny widzi że to prawda!

~zdumiona (80.238. * .20) 23.11.2011 19:11
oceniono 10 razy
8
Zgłoś

Złobek Miejski ,tablica tej placówki zawieszona na płocie przedszkola -osiedle XXXl.dlaczego?,przecież takie tablice zawsze umieszcza sie na budynku,

~qbt (155.158. * .185) 23.11.2011 19:02
oceniono 6 razy
-4
Zgłoś

Niech ten mieszkaniec trzydziestki najpierw napisze co to znaczy park rozrywki, to potem możemy pogadać. Co według Ciebie się ma tam się znaleźć?

~Balaton i Baszta (80.238. * .20) 23.11.2011 17:40
oceniono 9 razy
5
Zgłoś

no i proszę ,jak napisał mieszkaniec XXXl.za komuny władza miała dobry pomysł i do niego trzeba wrócić,

~XXXlecia (80.238. * .18) 23.11.2011 17:26
oceniono 14 razy
4
Zgłoś

za "komuny park rozrywki" znajdował się nad Balatonem i tam jest jego miejsce , a nie pośrodku bloków tylko kretyn może proponować takie rozwiązanie Jary to strefa zieleni spokoju tak jak central park dla Nowego Jorku .Trochę widziałem miast w Europie ale nie spotkałem się z sytuacja aby park rozrywki znajdował się między osiedlami to czysto wieśniacki pomysł pana Kiecy który udaje "europejczyka". Pan Kieca może sobie park rozrywki postawić pod własnym domem powodzenia panie prezydencie!

~qw (77.255. * .162) 23.11.2011 16:58
oceniono 8 razy
4
Zgłoś

400 000 zł brakujące w budżecie to pryszcz wystarczy zwolnić 1 vice prezydenta lub doradcę prezydenta i po kłopociea co do jarów tylko robić .niech się coś w tym zaścianku rusza bo za niedługi czas to Wodzisław będzie tylko obecny na lekcjach historii ( jak o nim napiszą)

~Balaton i Baszta (80.238. * .20) 23.11.2011 16:48
oceniono 14 razy
10
Zgłoś

Balaton i Baszta to najlepsza lokalizacja dla Parku Rozrywki,a w jarach ścieżki spacerowe,rowerowe,piekna ,zadbana zieleń,takie zielone płuca miasta."Salus per silentium" co oznacza "zdrowie przez ciszę".

~mieszkanka (80.238. * .11) 23.11.2011 15:42
oceniono 9 razy
7
Zgłoś

w pobliżu osiedli popieram tylko ściezki spacerowew, przyrodę i przede wszystkim czystość

~powiat (212.160. * .70) 23.11.2011 11:40
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

jastzrebie to powiat grodzki a wodzislaw to ziemski, czyli w jastrz cała kasa jest w mieście a w wodziu część kasy jest w powiecie

~do ~Aldonki (155.158. * .185) 23.11.2011 11:32
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

Jastrzębie = JSW S.A.; Wodzisław = Biedroki i inne stonki.

~Aldonka (195.34. * .52) 23.11.2011 11:29
oceniono 12 razy
8
Zgłoś

Coś mi sie tu liczby nie zgadzają, Wodzisław 50 tys. mieszkańców i tylko 120 mln dochodów, a Jastrzębie 92 tys. mieszkańców i aż 410 mln dochodów!!! Tu dobitnie widać w jakim jesteśmy dołku. Panie Kieca, dowidzenia.

~do poprzednika (80.238. * .20) 23.11.2011 11:19
oceniono 6 razy
4
Zgłoś

I dobrze bo przez żorskie twin-pigs Żory już teraz nie mają na wypłaty do nauczycieli i urzędników... Jeśli jary miałyby pochłonąć wszystkie miejskie pieniądze to ja dziękuję...

~demaskator person (188.147. * .10) 23.11.2011 11:18
oceniono 6 razy
0
Zgłoś

Gallus po raz kolejny pisze nieprawdę. Miejsc w naszych przedszkolach jest nawet trochę za mało w stosunku do potrzeb. I nie jest to moje zdanie lecz UM. Łatwo to znaleźć w archiwalnych artykułach nowin. Co do kwoty wydawanej przez miasto na realizację zadań oświatowych, to jest podobna w przeliczeniu na ucznia jak w innych okolicznych gminach (n.p. w Rydułtowach które maja 3 szkoły podstawowe). Państwo tak określiło koszty realizacji obowiązków oświatowych, a pieniędzy na to wystarczających nie daje.
Co do wielkości zatrudnienia w administracji, to widać jak bardzo się rozrosła. W ciągu ostatnich 4 lat przybyło w kraju ponad 60 tyś urzędników, z czego zdecydowana większość w administracji samorządowej. Nie ma się co dziwić że pożera tyle pieniędzy.

~Do przeciwników jarów (95.50. * .170) 23.11.2011 10:53
oceniono 9 razy
-5
Zgłoś

Ludzie czy Wam się wydaje, że w tych jarach powstanie wesołe miasteczko albo Twin Pigs jak Żorach- troszkę pokory!!. Jakie miasto taki i "Park rozrywki" będzie. Parę alejek spacerowych, drogi rowerowe, trzy huśtawki na krzyż. Lepsze to niż krzaczory obs..ne przez psy. I żeby nie było- mieszkam na XXX-ce

~a ja chcę (83.30. * .173) 23.11.2011 06:40
oceniono 8 razy
-2
Zgłoś

przecież w tych jarach nie będzie nic specjalnego. nowe ścieżki, chodniki, gdzieniegdzie jakieś urządzenia typu huśtawki dla dzieci i tyle. poza tym nie można przesądzać zawczasu gdyż dopiero będzie to projektowane i nikt do końca nie wie jak będzie wyglądało. jeśli macie jakieś uwagi to może coś zaproponujcie, ci którzy mówicie NIE. a może wolicie aby dalej chaszcze rosły, psy kupy robiły a pijaczki chlali po krzakach.

~belfer do Gallusa (80.238. * .20) 23.11.2011 00:01
oceniono 10 razy
-4
Zgłoś

Od pewnego czasu jak czytam twoje wypowiedzi to mam wrażenie Gallusie, że pracujesz w Urzędzie Miasta... Zawsze czepiasz się nauczycieli i oświaty, którzy są bardzo potrzebni i do których w dużej mierze dopłaca samorządom budżet państwa. A jakoś wyjątkowo łaskawy jesteś dla urzędników miejskich których jest jak mrowia - ewidentnie za dużo, pożytek niewielki, a dodatkowo w 100% są opłacani przez mieszkańców. Teraz też napisałeś nieprawdę, że blisko 50% idzie na oświatę mimo, że w artykule pisze, że 36% a 14% kosztuje administracja miejska! To jak to jest możliwe, że szkoły podstawowe, gimnazja i przedszkola z kadrą kierowniczą, nauczycielską, kucharkami, sprzątaczkami a także kosztowne utrzymanie kilkunastu dużych obiektów jest w porównaniu z administracją Urzędu Miasta TAK TANIE?! Jeden mały urząd miasta z żadnymi osiągnięciami w skali powiatu, nie mówiąc regionu generuje rocznie 17 milionów złotych kosztów!!! TOŻ TO JEST JAKIŚ ABSURD!!! Gallusie czy ty się też przyczyniasz do zubożenia naszego miasta jako urzędnik miejski?

~Gallus Anonimus 2 (83.30. * .86) 22.11.2011 23:36
oceniono 13 razy
-1
Zgłoś

Jak widzicie inwestycji zbytnio nie będzie,bo blisko 50 % rocznie idzie na oświatę.Przyjdzie czas wybrać-albo inwestycje,albo 13 szkół podstawowych i multum przedszkoli dla garstki uczniów!

~Zdziwiony (83.30. * .126) 22.11.2011 23:22
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

do Mirage 20 lat temu nie było podziału na miasto powiat. Pieniądze były w całości w mieście. Dziś miasto utrzymuje się z własnych środków, a powiat dostaje środki. Dlatego nie można porównywać tych okresów. Dziwi mnie tylko fakt, że nikt nie rozlicza powiatu na co wydaje pieniądze. Żaden dziennikarz nie napisał na ten temat ani słowa. urzędników jest tam tyle samo co w urzędzie miasta, podwyżki mają waloryzowane co roku i oprócz tego podwyżki normalne też co roku. Wyremontowali i remontują jak ZUS. Kupili dwa nowe samochody służbowe. Uważam, że powiaty to niepotrzebna dodatkowa administracja.

~do ponizej (77.253. * .203) 22.11.2011 22:52
oceniono 11 razy
-1
Zgłoś

Jary to są chaszcze i zbiorowisko kup dla psów. Wreszcie będą tam ścieżki spacerowe i miejsce, gdzie można wyjść z dzieckiem. WLASNIE dlatego ta lokalizacja jest NAJLEPSZA, bo na blokach mieszka bardzo dużo ludzi, którzy nie maja własnych ogródków i nie maja gdzie odetchnąć na świeżym powietrzu.

~Mirage (80.238. * .20) 22.11.2011 22:30
oceniono 11 razy
1
Zgłoś

W mieście brakuje mądrego planowania. Kiedyś za komuny całkiem ładnie zaplanowano wodzisławskie osiedla. A teraz jakoś nie ma planu dotyczącego Wodzisławia na najbliższe 20 lat. Tu powstanie to, tam powstanie tamto... Dzięki temu możnaby wskazać lepsze lokalizacji do parku rozrywki. Jary powinne pełnić rolę rekreacyjną ale nie rozrywkową. Ktoś powiedział, że masę ludzi przyjedzie z Pszowa, Radlina czy całego Wodzisławia i gdzieś będzie chciała zostawić auto! Jaką mamy pewność, że nie będzie się tam gromadzić młodzież która chce się wyszaleć? Ci którzy chwalą to rozwiązanie nie muszą mieszkać w blokach koło jarów... Te jary to wspaniałe miejsce przyrodnicze - jedne z ciekawszych w Wodzisławiu, a ktoś chce je zniszczyć bo sobie ubzdurał, że tam ma być park rozrywki i jeszcze gromada popleczników którzy poparliby nawet postawienie Biedronki koło rynku jakby było miejsce...

~Do htm (80.238. * .29) 22.11.2011 21:07
oceniono 12 razy
0
Zgłoś

Do htm. Napisałeś "przemawia przez was strach przed rozwojem". Park rozrywki powinien być zbudowany z jednej strony twojego domu tuż przy płocie. A z drugiej strony twojego domu również tuz przy płocie lotnisko dla samolotów odrzutowych. Nie bój się ROZWOJU, wyraź na to zgodę. Takie lokalizacje (potrzebnych inwestycji) nie nazywają się ROZWOJEM tylko DEWASTACJĄ srodowiska. Unia nie da pieniędzy na dewastację środowiska

~htm (80.238. * .13) 22.11.2011 20:37
oceniono 10 razy
0
Zgłoś

W jastrzębiu mają między blokami stadion a w jarach pełno skateparków a nawet tor gokartowy i nikt nie narzeka. przemawia przez was strach przed rozwojem i zmianami - KONSERWY. Wolą siedzieć w domu niż wyjść na spacer.

~bąk (80.238. * .18) 22.11.2011 20:34
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

3x w ciągu 10 lat przebudowywane skrzyżowanie ulic Matuszczyka -Radlińska to trzeba nazwać prawdziwa POLSKA GOSPODARNOŚĆ , na tym przykładzie wiadać odpowiedzialność urzędnika. Należy powiadomić UE żeby nie dawała pieniędzy na takie buble urzędnicze !

~nie dla nie dla jarów (80.238. * .13) 22.11.2011 20:32
oceniono 13 razy
3
Zgłoś

ci co piszą "nie dla jarów" to chyba jedna a ta sama osoba, ta sama śpiewka. co według was-ciebie będzie w tym parku że będzie ogromny hałas, rolekoster?

~nie dla jarów (80.238. * .20) 22.11.2011 19:16
oceniono 14 razy
-2
Zgłoś

@Zatroskani,myslę,że trzeba jak najszybciej zacząć działać ,

~Qbt (155.158. * .185) 22.11.2011 19:13
oceniono 11 razy
1
Zgłoś

Cyba ci którzy mówią o zagospodarowaniu jarów, ale nie dla parku rozrywki, chyba sobie wyobrażają Disneyland, ale tu niespodzianka ten szumny park rozrywki to nic innego jak: place zabaw, amfiteatr, ścieżki rowerowe i spacerowe, skate park, punkty małej gastronomii (źródło: http://www.nowiny.pl/74375-beda-nowe-jary-jest-dofinansowanie.html ). Bardziej merytorycznie, mniej buńczucznie, bo zaraz zaś będziecie chcieli odwoływać Prezydenta, i protestować.

~nie dla jarów (80.238. * .20) 22.11.2011 19:12
oceniono 13 razy
-1
Zgłoś

@Zdziwiony cd. piszesz miejsce dostepne dla wszystkich,nie zgadzam się z tym,przyjedź na te osiedla ,przespaceruj się,i co zobaczysz?,gesta zabudowa,pełno samochodów pod blokami,brak parkingów bo nie ma miejsca na takowe,a gdzie mieliby stawiac swoje samochody ludzie z okolic przyjeżdżający do tego Parku?, o hałasie nie wspomnę, NIE,NIE i jeszcze raz NIE.

~Zatroskani do nie do jarów (80.238. * .20) 22.11.2011 19:11
oceniono 12 razy
-4
Zgłoś

Też nam przyszedł do głów taki pomysł. Jeśli zbierze się spora grupa mieszkańców która nie zgadza się na takie zagospodarowanie jarów to pieniędzy z EU nie będzie. Nie po raz pierwszy obecne władze miasta tworzą jakiś projekt wbrew mieszkańcom okolicznych bloków. Owszem ludziom z innych dzielnic się to pewnie podoba ale my będziemy mieli "ryk" w dzień i w noc podwajany przez ukształtowanie terenu. Absolutnie nie jesteśmy przeciwni parkowi rozrywki ale nie w tym miejscu!

~HONZAK666 (83.238. * .235) 22.11.2011 19:10
oceniono 9 razy
3
Zgłoś

ciekawe ile by się dało zaoszczędzić poprzez likwidację straży miejskiej????