Piątek, 27 listopada 2020

imieniny: Waleriana, Wirgiliusza, Ody

RSS

Epidemia na Śląsku:

Producenci, wytwórcy i sprzedawcy polskiej żywności! Startujemy z pierwszym społecznym projektem medialnym na rynku spożywczym!

26.10.2020 16:45 | 0 komentarzy | MK

Wydawnictwo Nowiny, jako wydawca tygodników Nowiny Raciborskie, Nowiny Wodzisławskie, bezpłatnych miesięczników - Magazyn Rybnicki, Nowiny Żorskie i Nowiny Jastrzębskie oraz regionalnego portalu informacyjnego Nowiny.pl, realizuje pierwszą edycję regionalnego społecznego projektu medialnego pn.: „Kupuję-Smakuję. Wybieram polskie produkty”. Zapraszamy do współpracy lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich producentów polskiej żywności!

Producenci, wytwórcy i sprzedawcy polskiej żywności! Startujemy z pierwszym społecznym projektem medialnym na rynku spożywczym!
Wiesz coś więcej na ten temat? Napisz do nas

Głównym celem naszego projektu jest promocja polskiej żywności i wzmacnianie wizerunku polskich producentów, wytwórców i sprzedawców – lokalnych, regionalnych i ogólnopolskich.

Takiego projektu jeszcze nie było!

Kompleksowy projekt medialny będzie realizowany w okresie od listopada do Świąt Bożego Narodzenia 2020 roku. Proponujemy więc Państwu możliwość komercyjnego uczestnictwa w tym wyjątkowym przedsięwzięciu. Tym samym prezentacja Państwa firmy dotrze do kilkudziesięciu tysięcy mieszkańców całego Subregionu Zachodniego (500 tys. mieszkańców) różnymi kanałami informacyjnymi.

Prezentujemy plakat projektu

Do kogo kierujemy projekt?

  • Partnerzy strategiczni nie tylko z branży spożywczej
  • Ogólnopolscy, regionalni i lokalni producenci i sprzedawcy żywności
  • Restauracje i firmy gastronomiczne
  • Organizatorzy imprez i wydarzeń kulinarnych oraz stowarzyszenia kulinarne
  • Urzędy miast i gmin oraz instytucje wspierające rozwój lokalnego i regionalnego rynku branży spożywczej

Tutaj szczegóły konkursu "Sam kupuję-smakuję" https://www.nowiny.pl/171456-kuchnia-on-line-i-kulinarny-konkurs-z-extra-nagrodami-w-ramach-projektu-kupuje-smakuje-sprawdz.html 

Główne działania w ramach projektu – 5 filarów

  1. Działania redakcyjne: Cykl publikacji dziennikarskich (artykuły, video, itp.) realizujących cele projektu poprzez treści informacyjne, edukujące, promujące patriotyzm konsumencki, osiągniecia polskich firm, itp.
  2. Działania promocyjne: Publikacja prezentacji partnerów strategicznych i producentów żywności w naszych mediach: gazetach (Nowiny Raciborskie, Nowiny Wodzisławskie, Magazyn Rybnicki, Nowiny Żorskie, Nowiny Jastrzębskie), na portalu Nowiny.pl, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Youtube i Linkedin), na ekranach LED, w bezpłatnym magazynowym wydaniu oraz książeczce kucharskiej „Sekrety śląskiej kuchni” z przepisami kulinarnymi promującymi producentów,
  3. Wydarzenie „Kuchnia ON-LINE” - relacja na żywo (streaming on-line na Nowiny.pl i FB Nowiny.pl) oraz publikacja 5 odcinków video off-line z eventu polegającego na gotowaniu potraw świątecznych przez renomowanego szefa kuchni, połączonego z lokowaniem produktów naszych partnerów,
  4. Konkurs: „Sam kupuję i smakuję” – udostępnienie platformy internetowej na Nowiny.pl i w mediach społecznościowych dla społeczności subregionu zachodniego celem publikacji nadesłanych przez czytelników własnych filmów z gotowania potraw świątecznych z polskich produktów z możliwością wygrania wartościowego sprzętu kuchennego - tutaj szczegóły konkursu: https://www.nowiny.pl/171456-kuchnia-on-line-i-kulinarny-konkurs-z-extra-nagrodami-w-ramach-projektu-kupuje-smakuje-sprawdz.html
  5. Kampania promocyjna projektu w mediach tradycyjnych i mediach społecznościowych wraz z publikacją logotypów partnerów i producentów - projekt będzie promowany w największym w regionie radiu Vanessa FM, Raciborskiej Telewizji Kablowej RTK, Telewizji TVS, portalu www.serwisspozyczy.pl, www.foodfakty.pl, blogu kulinarnym https://myfoodzaneta.pl, w naszych tygodnikach i miesięcznikach bezpłatnych oraz  w mediach społecznościowych na Facebooku. Instagramie, Youtube i Linkedin. Patronem branżowym projektu są program promocyjny "Doceń polskie" www.docenpolskie.pl oraz Śląska Izba Rolnicza www.sir-katowice.pl. Patronat honorowy nad projektem objął Wicemarszałek Województwa Śląskiego Wojciech Kałuża. 

Zapewniamy pomoc w przygotowaniu prezentacji!

Producenci, wytwórcy i sprzedawcy polskiej żywności – nie może Was zabraknąć!

Kreatywne biuro reklam zaprasza do współpracy