Firmo! Czy stać Cię na brak reklamy?
Obawiamy się, że stan wyjątkowy, jaki nas obecnie dotyka nie skończy się tak szybko. Decyzja o zamknięciu lub ograniczeniu niektórych branż nastąpiła z dnia na dzień, jednak ich odmrażanie już nie ma takiego tempa. Wszystko dzieje się powoli i z dużymi obostrzeniami. Wiele firm musi zacząć sobie radzić w nowych realiach, gdzie klienci są ostrożniejsi w zakupach, zwlekają z decyzją o nowych remontach, czy nie będą już korzystać z tak wielu usług jak dotychczas, np. zakupy w sklepach odzieżowych, korzystanie z salonów piękności, klubów. Co zatem zrobić, będąc właścicielem firmy? Czy oszczędzać na czym się da i zrezygnować z różnych dodatkowych działań okołobiznesowych czy zainwestować i ruszyć pełną parą, wyszukując na rynku nowych klientów?
Nie pozostawaj w cieniu i nie bój się przeznaczyć funduszy na reklamowanie się. Dobrze znane hasło „reklama dźwignią handlu” nie jest bezpodstawne. Kiedy się zatem intensywnie reklamować, jeśli nie wówczas gdy trzeba walczyć o klienta oraz wzrost sprzedaży? Jest to najlepszy moment na przyciągnięcie nowych kupujących. Oczywiście, że mamy mniej pieniędzy a koszty reklamy nie są małe. Obecny, trudniejszy czas sprzyja promocjom, również w branży reklamowej. Skorzystaj zatem z rabatów, negocjuj ceny, wybieraj wiarygodne firmy i media. Nie pozwól sobie, żeby nie było Cię widać i pamiętaj, że im częściej będzie powtarzało się Twoje logo, tym do większego trafi grona potencjalnych odbiorców. Podpisując współpracę marketingową na dłuższy okres zyskujesz jeszcze większe upusty a płatności rozłożone są na części. Skup się na nowoczesnych rozwiązaniach, które nie tylko zapewnią rozgłos, ale również będą świadczyć o renomie firmy.
„Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.” – Henderson Stuart