Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Jak zatrzymać klienta na stronie internetowej - kilka sposobów

Przyciągnięcie potencjalnego klienta na swoją stronę to jedynie połowa sukcesu. Trzeba jeszcze sprawić, aby zechciał on na niej zostać, a to już jest nieco trudniejsze zadanie.

Jak zatrzymać klienta na stronie internetowej - kilka sposobów

Dzisiaj pragniemy opowiedzieć Wam o kilku sposobach, które z pewnością zwiększą prawdopodobieństwo zostania użytkownika, na naszej stronie, na dłużej.

Pierwszym i z pewnością niezwykle ważnym elementem jest poprawność wyświetlania. Powinniśmy, a wręcz musimy, zadbać o to, aby nasza witryna w sposób całkowicie poprawny, wyświetlała się zarówno we wszystkich przeglądarkach, jak i na telefonach komórkowych oraz tabletach. Jeśli tego nie zrobimy, wówczas, potencjalny klient bez wątpienia szybko opuści nasza stronę internetową w poszukiwaniu takiej, z którą nie będzie problemu.

Wejście użytkownika na nasza stronę oznacza prawdopodobnie, że poszukuje on czegoś co jesteśmy w stanie mu zaoferować. Zadbajmy zatem o to, aby nie musiał on długo szukać. Niezwykle pomocne okażą się tutaj przyciski umieszczone na stronie główniej, które doprowadzą klientów do promocji, formularzy kontaktowych, galerii oraz innych rzeczy, które z pewnością będzie chciał zobaczyć.

Tworzenie stron internetowych, powinno obejmować także takie czynności jak dostarczenie użytkownikom czegoś za darmo. Tutaj pole do popisu jest niezwykle duże. Możemy zaoferować na przykład darmową wycenę lub po prostu pisać bloga, na którym będziemy przekazywać istotne dla potencjalnego nabywcy informacje.

Projektowanie stron WWW, a przede wszystkim świadome ich pisanie, to również możliwość rozwiewania swoich wątpliwości. Często się bowiem zdarza, że przeglądając jakąś stronę chcielibyśmy o coś szybko zapytać jednakże nie mamy jak. Zostaje nam jedynie napisanie e-maila co jest w porządku jeżeli na poczcie cały czas ktoś pracuje i odpowiada nam od razu. Zazwyczaj jednak się to nie zdarza. Dlatego warto rozważyć wprowadzenie chatu na witrynie, na którym użytkownicy będą mogli zadawać pytania oraz otrzymywać natychmiastowe odpowiedzi. To z pewnością wpłynie na decyzję o zakupie.

Newsletter to idealny pomysł, aby każdy o nas pamiętał. Zapisanie się na niego jest jednak całkowicie dobrowolne więc i tutaj, musimy odpowiednio do tego zachęcić. Korzystnym okaże się z pewnością zaproponowanie zniżki na zakupy za zapisanie się do niego. My zyskamy kontakt i możliwość systematycznego przypominania o sobie, a ktoś zniżkę na zakupy, która z pewnością zachęci go także do powrotu do witryny.

Podane wyżej sposoby z pewnością nie są wszystkimi, które pomogą zatrzymać użytkownika przy sobie. Są jednakże bardzo przydatne i z pewnością zwiększają szansę na zatrzymanie potencjalnego kupującego.

Materiał zewnętrzny