Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Jak automatyzacja marketingu zwiększa sprzedaż w sklepie internetowym?

Automatyzacja marketingu to duża oszczędność czasu i pieniędzy. Jak sama nazwa wskazuje - polega na zautomatyzowaniu pewnych czynności, które wcześniej musiały być wykonywane ręcznie. Systemy Marketing Automation to w branży e-commerce dobry sposób na zwiększenie sprzedaży, bo opierają się na narzędziach gromadzących dane na temat klientów, dzięki czemu możemy stworzyć dla nich spersonalizowaną ofertę, która jest odpowiedzią na ich potrzeby i preferencje konsumenckie.

Jak automatyzacja marketingu zwiększa sprzedaż w sklepie internetowym?

Automatyzacja marketingu w e-commerce

Marketing Automation optymalizuje czas poświęcony na działania marketingowe i równocześnie je udoskonala. Na podstawie zachowania klienta na stronie, jego wcześniejszych wyborów konsumenckich, historii zakupowej, a nawet przeglądanych produktów, możemy określić jego potencjał i dostosować ofertę do indywidualnych potrzeb.

Przywiązanie do marki, a także większe zaangażowanie klientów to jeden z efektów automatyzacji marketingu. Przekłada się to też na korzyści finansowe - pozyskanie nowego klienta jest droższe aż o 6 razy, niż utrzymanie już obecnego. Jednym z najskuteczniejszych sposobów na związanie klientów z marką jest stworzenie programu lojalnościowego. Dzięki systemowi eCRM, np. takim jak edrone (sprawdź na edrone.me), można automatycznie podliczyć ile dany klient wydał w sklepie. W zależności od kwoty proponujemy mu voucher na kolejne zakupy, kod rabatowy, lub stałą zniżkę.Zyskuje na tym zarówno sklep, jak i klient – my związaliśmy go z marką, a on dokonuje korzystniejszych dla siebie zakupów (więc nie przechodzi do konkurencji).

Zalety systemów CRM

Zalet korzystania z systemu eCRM jest wiele. Możliwość reagowania na zachowania klientów w czasie rzeczywistym jest jedną z nich. Dzięki automatyzacji marketingu możemy wysyłać klientowi wiadomości np. o porzuconym koszyku (to chyba największy problem e-commerce). Korzystając z gotowego scenariusza wysyłamy wiadomość, która ma zachęcić klienta do finalizacji zakupów. Można zaproponować rabat, obniżyć koszty wysyłki albo po prostu wysłać graficzne przypomnienie o produktach z koszyka. Tym samym ratujemy aż do 30% porzuconych koszyków.

Spersonalizowana komunikacja z klientem jest kluczowa w systemach typu Marketing Automation. Wysyłka newsletterów nabiera dzięki temu bardziej osobistego charakteru. Nie tylko znamy imię klienta (dzięki czemu możemy imiennie zatytułować maila), wiemy także, jakie produkty ostatnio przeglądał - i możemy uzupełnić naszą wiadomość o dynamiczne elementy, czyli zdjęcia produktów, które interesują klienta najbardziej. Wysyłka takiego newslettera jest szybka i zautomatyzowana.

Systemy typu CRM w pełni wykorzystują potencjał, jaki daje automatyzacja marketingu. Skorzystaj z niego, jeśli chcesz zoptymalizować swój czas, podnieść sprzedaż w e-sklepie i uzyskać szybszy zwrot inwestycji.

Materiał zewnętrzny

Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
Sieciak 26.07.2021 08:33
0

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu