Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Kornelia Newy: Swojego następcę już wskazałam

Burmistrz Rydułtów, Kornelia Newy, kieruje miastem od prawie 11 lat. Zapowiada, że to jej ostatnia kadencja. Pytamy panią burmistrz o szpital, hałdę, relacje z mieszkańcami oraz o sukcesy i porażki, których doznała od ostatniego wyboru na funkcję szefowej miasta.

Kornelia Newy: Swojego następcę już wskazałam

Pani burmistrz, to ostatnia kadencja na tej funkcji?

Na pewno ostatnia. Każdy człowiek w pewnym momencie musi powiedzieć sobie „dość” i odpocząć. Są chwile, że zastanawiam się, jak będzie wyglądał mój dzień bez pracy, ale wiem też, że bardzo na to czekam. Boję się, że gdybym zadecydowała inaczej, mogłabym nie zdążyć nacieszyć się brakiem obowiązków. Tym bardziej, że całe życie pracuję. Co prawda nie chciałam chodzić do przedszkola i kiedy mama mnie do niego zaprowadziła, to zbuntowałam się i uciekłam w kapciach. Tak ją prosiłam o możliwość pozostania w domu, że pomysł przedszkola upadł. Ale poza tym – od 7 roku życia – nauka i praca.

To będzie pożegnanie z polityką? Czy widzi się pani na innej funkcji?

Tylko w jakimś stowarzyszeniu. Ale nie jako osoba zarządzająca. Odchodzę z samorządu, z polityki lokalnej.

Wskaże pani swojego ewentualnego następcę?

Myślę że wskazałam w momencie, gdy zaproponowałam Marcinowi Połomskiemu funkcję wiceburmistrza miasta. Wcześniej, gdy pracował jako urzędnik, przyglądałam mu się uważnie i stwierdziłam, że to rozsądny i kompetentny młody człowiek. Myślę, że byłby dobrym burmistrzem. Teraz zdobywa solidne podstawy.

50 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
zefel 03.05.2017 21:51
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Do poniżej-człowieku na jakiej planecie ty żyjesz?o jakiej samokrytyce piszesz?Samokrytyka to zaleta osób wrażliwych,ambitnych,honorowych,prawdomównych.W artykule mowa o karierowiczach bez skrupułów, prących do zdobycia władzy,choćby byle jakiej,byle się dowartościować,jest to przeciwieństwo Tych,o których wspomniałem wcześniej.

~hydra (31.0. * .217) 03.05.2017 19:20
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Ten człowiek to manekin. Kaj babcia go postawi tam stoi. Nie idzie patrzeć , jak go ciągnie na każdą imprezę, ciągle go poprawia. Nie wiadomo kto on jest- stoi do zdjęć z Wspólnotą , z sympatykami PO , ostatnio przykleił się do PiS-u. Może myśli,że oni go będą promować. Byle na zdjęciu i w dodatku z byle kim. Obojętnie kto jest gospodarzem imprezy babcia koże mu się wryć i stować do zdjęć . Trocha samokrytyki!!!!

zefel 27.04.2017 11:55
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Do poniżej-święta racja,dobrało się "towarzystwo wzajemnej adoracji",przez trzy kolejne kadencje.

gyniuś 27.04.2017 09:52
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

@zgrzyz - nierób z siebie tego co koń pod brzuchem nosi . Babcia mo specjalny dar do robienio imprez ,poradzi imprezować i bez imprezy ,była już z tego znano w Opolu kupa lot tymu ,mo to w genach . Nie broń tego czego obronić się nie do . A że ludzie są nieobliczalni ,to jest tak ,a nie inakszy ,czyli zmarnowane lata Rydułtów za tej kadencji .

zgrzyz 27.04.2017 09:07
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

Do gynusia - poprzednie władze też kochały imprezki kwiatowe. Mam nawet zachowanych kilka zdjęć. Tyle, że nie mieli za wiele do otwierania, więc i kwiatowych imprez było mało. A do projektu unijnego wymagana jest imprezka końcowa - gdyby ktoś nie wiedział. Podobno Bruksela wymaga.

gyniuś 26.04.2017 19:30
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

To jest taki Andrzej Duda - Długopis . Czym to się ten młodzian wyróżnił oprócz ambitnego rozdawania kwiatów z polecenia babci na uroczystościach ,w których rozkochana jest obecna władza .

~milusińska (83.30. * .219) 26.04.2017 19:08
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

Tym bardziej nie nadaje się na burmistrza, ponieważ nie ma swojego zdania. Figurant , którym będą sterować po wyborach . Nic dodać, nic ująć!

Objektywny 26.04.2017 18:52
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

Do poniżej. ....napewno by się nadawał,bardzo ambitny młody człowiek, tylko traci przez to chore poparcie pani burmistrz,oraz bym musiał zanucić, jestem z miasta co widać,jestem z miasta co słychać,jestem z miasta co widać słychać i czuć, przecież już dzisiaj pewnie nie jest traktowany poważnie przez pracowników urzędu jako wiceburmistrz, jest przysłowie, wejdziesz między wrony krakej jak i one,pewnie przekrakanie byłych kolegów już teraz nie bardzo mu się udaje , jestem bardzo zdziwiony że jako młody operatywny pracownik urzędu przejął funkcję wiceburmistrza. ..........

~hydra (83.30. * .219) 26.04.2017 16:41
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Mam nadzieję ,że ten namaszczony borok przegra wybory z krezesem! Wbrew woli babci nie nadaje się na to stanowisko!

zefel 25.04.2017 14:42
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Panie "zgrzyz"-jako osobie niereformowalnej i jak zauważyłem,o zachwianej osobowości,po raz ostatni informuję,co następuje:1.nie jestem Wystyrkiem,nie znam człowieka,zaproponowałem Panu,abyś kwestię osobiście wyjaśnił 2.z braku czasu, nigdy nie aspirowałem do żadnej funkcji społecznej lub temu podobnej, 3.nie posiadam udziałów w żadnej spółce krajowej,4.nie interesuje mnie działalność związków zawodowych KWK -Rydułtowy.5.Jako mieszkaniec i płatnik podatków do kasy miasta,mam moralne prawo wyrażać opinię nt.działalności samorządu Miasta Rydułtowy.Nie wierzę,aby te wyjaśnienia dotarły do Pańskiej świadomości, której stan poczytalności poddaję w wątpliwość,ale musiałem to uczynić,abyś Pan mi nie zarzucił,że mam stosunek lekceważący.Uważam,że kwestię mojej osoby(która prócz Pana,nikogo nie obchodzi)wyjaśniłem w sposób jasny i czytelny,jeżeli jest odwrotnie,proszę udać się po pomoc do specjalisty.Dziękuję i życzę rychłego powrotu do zdrowia.

zgrzyz 25.04.2017 13:58
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

Art. 32 ust. 2 Konstytucji panie zefel (Wystyrk). Ten przepis dotyczy WSZYSTKICH, w tym i obecnej władzy.NIKT nie może być dyskryminowany. Jak chciała, to miała prawo powiedzieć. Inna sprawa, czy zrobiła słusznie. Tu można podyskutować. Ale pana poglądy są typowo zeflowe - Jak wystyrk coś gada to dobrze, a jak newy to źle.

zefel 24.04.2017 21:37
oceniono 4 razy
4
Zgłoś

Na koniec dodam,że wypowiedź Pani Burmistrz jest godna politowania ze wzgl.na swoją naiwność,z drugiej zaś strony wymaga bezkompromisowej krytyki,za zawartą perfidię i bezczelność.

zefel 24.04.2017 21:15
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Tu popieram wszystkich,którzy zabierają głos w dyskusji.Aby ustrzec się przed podobnymi przypadkami w przyszłości,przed oddaniem głosu,należy się kandydatowi przyjrzeć,prześledzić Jego karierę zawodową,społeczną i potem ewentualnie poprzeć lub odrzucić.Wiem,są to wytarte slogany,ale często o nich zapominamy,brakuje nam czasu a nierzadko,aby mieć tzw."czyste sumienie"oddajemy głos w ciemno.Ważne,aby nie nabierać się na obietnice,co kandydat zrobi gdy zostanie wybrany,wręcz odwrotnie,co już zrobiłeś aby poprawić sytuację,lub w jaki sposób zadziałałeś,aby nie doszło do niegodziwości.Nasze narzekania na nieudolność "wybrańców ludu",są często spóźnione,a jak sami wiemy,odwołać niegodziwca ze stanowiska,jest niezwykle trudno.Zachęcam wszystkich do opisywania rzeczy prawdziwych ale sprzecznych z zasadami ogólnospołecznymi,jakich niejednokrotnie dopuszczają się rajcy,burmistrzowie,starostowie, prezydenci itp.Nie bójmy się tego,wyjawienie prawdy jest Naszym obowiązkiem.Przy takiej postawie,kandydat działający w złej wierze,będzie miał obawy wystawić swoją ofertę.Jest to najtańszy sposób na oddzielenie ziarna od plew.

amol 24.04.2017 19:55
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Takie stare pryki, myślom, że im wszystko wolno, rozdawać mieszkania komunalne rodzinie za friko, zatrudniać starych kumpli emerytów, robić układy, układziki, prześladować swoich mieszkańców nasyłając na nich straż miejską która bez nakazu wchodzi na posesje nieświadomych swoich praw mieszkańców i zaglondo czym polom w piecu (jo pola krowim gównym i zapraszom strażników do powonianio), robić na złość kierowcom i budować sygnalizacje świetlne ze skrócony zielonym świetle, specjalnie żeby stworzyć korki tam gdzie nie powinno ich być.





zefel 24.04.2017 19:18
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Do poniżej-to są rzeczowe słowa.

makabra123 24.04.2017 14:09
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Drodzy internauci o różnych wymyślnych nickach - uspokójcie sie !!! Dyskutujecie jak nienawistne lumpy a nie ludzie. Wycieracie się innymi ludźmi jak "szmatami" I to jest poziom ??? Wstyd by wam było. Przecież wiadomo że Kornelia N. musi siłą próbować wsadzić "swojego" na ten stołek żeby kto inny nie odsłonił prawdziwych kulisów jej "działalności". Żyjemy w takim światku gdzie relikty PRL są jeszcze u władzy. Ona jest tym z nielicznych już "bastionów". Kieryś tu wspominał "Wspólnotę Samorządową" to niech sie dobrze przypatrzy się jak działa od lat.......ta zorganizowana "Grupa Układów" i przestanie chwalić jej "lyderów"

zefel 21.04.2017 13:43
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

zgrzyz wkurzony i Bóg wie jakie tam pseudo sobie wymyślisz aby się dowartościować,proste pójdź do Tego Wystyrka,i mu wygarnij,co myślisz o "zefelu' i Jego głupawych wg. Ciebie wpisach.Sprawa mojej kandydatury wyjaśni się automayucznie,a Ciebie przypuszczam odstawią w kaftanie bezpieczeństwa.

Objektywny 20.04.2017 17:51
oceniono 5 razy
1
Zgłoś

@wkurzony. ......o sądach piszesz z swojego doświadczenia, może ty rozwiązujesz problemy sąsiedzkie przy pomocy sądów,ja nie muszę bo mam super sąsiadów,ale współczuję twoim że mają Ciebie za sąsiada, a co do anonimowości to współczuję ci nazwiska- Wkurzony -szczególnie twoje dzieci pewnie mają problem w szkole przy wywoływaniu do odpowiedzi ....

gyniuś 20.04.2017 17:12
oceniono 5 razy
3
Zgłoś

https://sport.nowiny.pl/sport/127558-aquapark-bez-strat-dzieki-niemu-osir-moze-sie-rozwijac.html?utm_source=internal&utm_medium=link-sidebar-comments-recent&utm_campaign=discussion#feedback

A sukces babci polega na likwidacji basenu krytego i budowie największego bubla inwestycyjnego RCK ,który zżera budżet miasta w sporych ilościach . Basen kryty tętnił by życiem od rana do późnego wieczora i jeszcze trochę . Po korytarzach RCK hula wiatr i o tym sukcesie zapomniała babcia poinformować mieszkańców . Nie wspomnę także o nieprawnie pobieranych pieniądzach z wodociągów i o wyroku o którym onegdaj informował sąd w Gliwicach . O innych zaszczytnych inwestycjach typu park sensoryczny nie będę już pisał bo wszystkim wiadomo jak ta inwestycja była potrzebna Rydułtowom - jak świni czepiec !

zgrzyz 20.04.2017 08:28
oceniono 4 razy
-4
Zgłoś

Szanowny Panie zefel. Pan nie zaprzeczyłeś, że jesteś Wystyrk. Ja natomiast kategorycznie zaprzeczam, że jestem wkurzony. Mam nieco inne poglądy i tuszę. A że twoje argumenty do mnie nie docierają ? Patrząc na wyniki wyborcze - tobie prawie 70% mieszkańców (głosujących) powiedziało stanowcze "NIE". Więc wyciągnij z tego wnioski. Czy obecny burmistrz powinien namaszczać swojego następcę ? Z całą pewnością nie. Ale pytanie padło. Czy należało udzielić na nie odpowiedzi ? Ja bym nie udzielił. Jaki stąd wniosek ? Głosujcie na mnie a nie na zefla ani na Newy. Głupi wniosek ? Głupi, ale z całą pewnością mądrzejszy, niż koncepcje zarządzania miastem lansowane przez zefela. Może też z jego strony jakieś ciekawe pomysły ? Bo na razie prezentuje poglądy zbliżone do pana Lenina. Tylko tamten twierdził, że władza dla mas a ten tu twierdzi, że dla lekarzy i nauczycieli. Puknij się w głowę.

wkurzony 20.04.2017 06:06
oceniono 5 razy
-3
Zgłoś

To Ty zefelku podobno znowu chcesz startować na burmistrza i nie obchodzi Cię źe chcą zamknąć kopalnia, rozbierać hałda? Teź mi się nie podoba źe Pani Burmistrz zachowuje się jakby w Rydułtowach wszystko co zostało zrobione to tylko jej zasługa.

wkurzony 20.04.2017 06:06
oceniono 5 razy
-3
Zgłoś

To Ty zefelku podobno znowu chcesz startować na burmistrza i nie obchodzi Cię źe chcą zamknąć kopalnia, rozbierać hałda? Teź mi się nie podoba źe Pani Burmistrz zachowuje się jakby w Rydułtowach wszystko co zostało zrobione to tylko jej zasługa.

zefel 19.04.2017 22:44
oceniono 7 razy
7
Zgłoś

"wkurzony,zgrzyz"czy jak Ci tam jeszcze,o czym Ty piszesz?Temat jest o tym,że Burmistrz Kornelia Newy namaszcza swego następcę.Robi to po to,aby w przyszłości nie być pociągniętą do odpowiedzialności.To nie jest chlewnia,gdzie właściciel wyznacza oborowego,czy głównego gnojarza.Ty piszesz o związkach,hałdzie,kopalni,zakładzie przeróbczym itp.Kogo obchodzą Twoje problemy ze związkami?Piszących Ty nie interesujesz,ani stan Twojej potencji czy psychiki.Napisz do redakcji "Nowin",niech popełnią artykuł nt.gnębiących Cię problemów,i wtedy będziesz się mógł produkować do woli.

wkurzony 19.04.2017 21:58
oceniono 4 razy
-4
Zgłoś

Objektywny - czym Ty się moźesz pochwalić? Tylko sądy ze swoimi sąsiadami bo tobie wszystko przeszkadza.Anonimowo wszystkich obraźać to Ci najlepiej wychodzi a na spotkania nie masz odwagi przyjść bo jesteś anonimowym padalcem.

wkurzony 19.04.2017 21:53
oceniono 4 razy
-4
Zgłoś

Dlatego .źe krytykuje związki zawodowe kopalni źe nie bronią kopalni , źe Rada Miasta z mieszkańcami nie pozwalają na rozbiórkę hałdy to go krytykujecie? Dlatego że Wystyrk w wyborach przegrał z nim z kretesem , to jest zły ? Nie , moim zdaniem jest super politykiem czy wam się to podoba , czy nie.

Objektywny 19.04.2017 21:45
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

@wkurzony.......nie zapomnij się naoliwić może być olej jadalny .......

wkurzony 19.04.2017 21:24
oceniono 4 razy
-4
Zgłoś

Do wszystkich piszących ----- chciałbym wam wam przypomnieć źe Burmistrz z Rydułtów. Pszowa. Radlina. Wójt z Gorzyc . 8 radnych z Wodzisławia . Wi- ce starosta . Przerw. Rady powiatu .Etatowy członek zarządu Powiatu to wszyscy ze Wspólnoty Samorządowej .A kto jest przewodniczącym? Lucjan Szwan - Przewodniczący Rady Miasta Rydułtowy - Nieudacznicy -i wy go jeszcze obraźacie ? Pokażcie co dobrego moźecie zrobić? Dlaczego nikt z was nie broni Kopalni? Nie broni rozbiórki naszej hałdy?

Objektywny 19.04.2017 21:20

@wkurzony. ......byłem. ......

wkurzony 19.04.2017 21:09
oceniono 3 razy
-3
Zgłoś

Jakbyś (obiektywny ) chciał przyjść to byś przyszedł ale tobie tylko nieudaczniku zaleźy źeby wszystkich anonimowo obraźać bo Ciebie tylko stać na sądy z sąsiadami bo jesteś nie zadowolony ze wszystkiego.

Objektywny 19.04.2017 20:13
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

@wkurzony .....o jakim spotkaniu piszesz chyba nie o tym inkognito 6 kwietnia o 17 w R-C-K- gdzie były tłumy mieszkańców bo aż 26 osób , jak myślisz dlaczego ? gdzie były ogłoszenia o spotkaniu ?odpowiem ci bo w urzędzie przyjęto chyba że każdy powinien mieć komputer , internet i stronę miasta jak nie ma -kogo to obchodzi ma mieć i kropka !. O jakich zasługach pani burmistrz tu piszesz by mieszkańcy byli zadowoleni, że były potrzebne i trafione ?. A może 3 kadencje to za mało dla niektórych burmistrzów by coś konkretnego zrobić ? lepiej brać z projektów co dają- a martwić się będą następcy i mieszkańcy, ważne by pokazać że coś się robiło , że mało potrzebne i drogie w utrzymaniu a kto by się tym przejmował ,po nas chociażby potop nieprawdaż ?.....

wkurzony 19.04.2017 18:17
oceniono 4 razy
-4
Zgłoś

I znowu odzywają się wszyscy Ci co przegrali poprzednie wybory i nie tylko. Mnie się teź nie podoba źe Pani Burmistrz przypisuje sobie wszystkie zasługi bo duźo moźna by było zrobić inaczej i lepiej.Dlaczego nie byliście na spotkaniu z Radnymi ? Mogliście to wszystko powiedzieć ale wy nieudaczniki nie macie odwagi.Wolicie anonimowo obraźać .jak tchórze.

amol 19.04.2017 17:50
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Tak godo, bo i tak nie mogłaby już starować, wcisko kity lemingom z rydułtów, żeby za niom nie płakali :))))

zefel 18.04.2017 18:55
oceniono 2 razy
2
Zgłoś

Nie lubię się powtarzać,ale uważam,że kandydatem na radnego powinien być min.lekarz,prawnik,urbanista,ekonomista,pedagog itp.Do tej pory hołubieni byli dawni działacze PZPR,OOP itp.wywodzący się z resortu górnictwa.To samo tyczy się burmistrza.Moim zdaniem nie może to być osoba przypadkowa,z tzw."poparciem",ale absolwent zarządzania i administracji,eksdyrektor jakiejś firmy,kierownik dużego działu itp.po prostu osoby mające pojęcie o celowym wykorzystaniu potencjału ludzkiego.Dyrektorowanie placówką oświatową z kilkoma koleżankami pedagogami,nie uprawnia do efektywnego zarządzania miastem,jest to farsa,której Mrożek by się nie powstydził.

Objektywny 18.04.2017 17:13
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

@makabra 123 -właśnie rada miasta naoliwiona na maksa z tępym, prostackim , aroganckim guru nie liczącym się z nikim i niczym ,młodzi nowi radni nie mają prawa przebicia,w tym gnieżdzie nieudolnych wiecznych etatowych radnych- którzy na dodatek że nic nie potrafią zrobić , to jeszcze nie pozwalają innym radnym cośkolwiek zrobić dla mieszkańców,pewnie z zazdrości i obawy o swoje miejsca. W Rydułtowach na 21 radnych 19 radnych jest nieporadnych i to bardzo , może w końcu wyborcy uznają za prawdziwe powiedzenie > dlatego tyle świń przy korytach bo barany chodzą do urn ! i wybiorą mądrze tych co coś dla nas zrobią nie tych co chcą być wybrani powtórnie któryś z kolei raz , by pobierać tylko dietę radnego ,a mówi się że na pieniądze trzeba zapracować , w przypadku- niektórych radnych w Rydułtowach działa zasada --------czy się stoi czy się leży dieta radnego z + się należy ,ostatnie wybory trochę pozamiatały radę miasta liczę że przyszłe pozamiatają resztę ,przede wszystkim by nie powstawały 2 obozy jednych stojących po stronie przewodniczącego , i drugi obóz których przewodniczący nie lubi ,rada miasta jest jedna a przewodniczący powinien być neutralny jeżeli tego nie potrafi to znaczy że się nie nadaje .....

zefel 18.04.2017 15:13
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Makabra123-popieram w całej rozciągłości,tak warto by się przyjrzeć radcom miejskim,sprawdzić Ich kompetencje.Po to jest elektorat.

gyniuś 18.04.2017 15:12
oceniono 3 razy
3
Zgłoś

Jak już pisałem poniżej ,największą karą jaką mogły sobie zafundować Rydułtowy ,to wybór babci na burmistrza . Ale jeszcze gorzej by było jakby tę funkcję dorwał Wystyrk .

makabra123 18.04.2017 14:54
oceniono 6 razy
6
Zgłoś

Jak to fajnie i bajecznie brzmi... zrobiła dla Rydułtów a teraz wskazuje swojego "następcę". Możecie sie pienić i chichotać z różnych wioch ale takich "wałów" jakie za kadencji Pani K.N. nigdzie nie zrobiono. Kanalizacja - ostatnie miejsce w powiecie wodzisławskim. Zadłużenie budżetu miasta - nr 7 w Polsce. Nepotyzm, układziki, zatrudnianie rodziny i znajomych. "sprzedanie" szpitala i najlepszych oddziałów, teraz huzia na kopalnie i hałdę bo czyjeś interesy już się "nie układają" ? Żeby wszystko wymieniać to zabraknie strony...Brak samokrytyki i poczucie wszechwładności to jest główna cecha tej Pani. Jedna taka Zielona Wyspa nie wystarczy żeby pomieścić wszystkich "namaszczonych" Pani Burmistrz. A jeszcze prosze spojrzeć kto ją przez te lata wiernie wspiera w działaniu w radzie miasta, tam też ma wielu ciekawych popleczników

wkurzony 18.04.2017 07:29
oceniono 5 razy
-5
Zgłoś

Zefel ty jesteś naprawdę nawiedzomy.

zefel 16.04.2017 13:56
oceniono 5 razy
5
Zgłoś

Mimo tych wspaniałych dokonań Pani Burmistrz i otaczającej Jej Wysokość świty,zapomniano o bardziej przyziemnych potrzebach mieszkańców miasta.Mam na uwadze szalet miejski.Być może się mylę,ale w mieście nie funkcjonuje ani jeden.

zefel 13.04.2017 20:42
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

Drogi "zgrzyz",nie wiem człowieku,czy Ty jesteś regularnym ćpunem,nawiedzonym przez chorobę psychiczną lub posiadasz inną dewiację,ale proszę o jedno,pisz na temat,jeżeli nie potrafisz,odpuść.