Kupuj bez karty kredytowej. Nadszedł czas płatności mobilnych!
Jeszcze kilka lat temu karty kredytowe były prestiżowym symbolem sukcesu życiowego. Dziś coraz częściej uchodzą za archaiczną formę płatności. W sklepach internetowych dominują szybkie i bezpieczne płatności mobilne Dotpay.
Karta kredytowa dla pokolenia dzisiejszych nastolatków i dwudziestoparolatków to tylko kawałek plastiku. Nie budzi większych emocji, nie kojarzy się z prestiżem, a z brakiem bezpieczeństwa, ponieważ media wielokrotnie informowały o wycieku danych kart kredytowych i kradzieżach.
Dlatego sklepy, chcąc zdobyć młodych konsumentów, masowo wprowadzają szybkie płatności internetowe Dotpay. Zresztą klienci nie pozostawiają im wyboru, domagając się tego w mailach i komentarzach zamieszczanych w mediach społecznościowych. Pokolenie użytkowników smartfonów i tabletów nie wyobraża już sobie innej formy płacenia za zakupy w Internecie.
Za gry komputerowe zapłać z Dotpay
Szybkie przelewy przez internet to rozwiązanie, po jakie sięgają giganci światowego handlu. Do tego grona dołączyła ostatnio marka Electronic Arts, wprowadzając płatności Dotpay w swoim serwisie Origin.com. Teraz za gry komputerowe można zapłacić szybko, wygodnie i bezpiecznie, bez konieczności posiadania karty kredytowej. Wystarczy konto bankowe, by wykonać bezpieczny przelew. Dotpay to płatności internetowe dostosowane do urządzeń mobilnych więc z Origin.com można wygodnie korzystać ze smartfona lub tabletu, a na te właśnie urządzenia stawiają miłośnicy gier komputerowych.
Globalność? Tak, ale z zaufaniem
Dlaczego największe sklepy internetowe, działające na międzynarodowym rynku, kierują do polskich konsumentów ofertę płatności internetowych Dotpay? W Polsce to najbardziej rozpoznawalna marka operatorów płatności internetowych. Korzystając z Dotpay, Polacy są pewni, że ich pieniądze są bezpieczne, a cała transakcja przebiegnie szybko i bezproblemowo. W przypadku operatorów zagranicznych, mniejsza ich rozpoznawalność może być dla klientów barierą i czynnikiem zniechęcającym do dokonania zakupu.
Materiał zewnętrzny